quote:
Komt wel goed, dit soort dingen vind ik gewoon altijd lastig. Is die stap over de drempel weer, maar moet ff en daarna zal alles wel langzaamaan weer normaliseren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En logisch hoe je je voelt
Laat het gebeuren
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbqquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.
Awwquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb die band eens aangekondigd horen worden als : tame IMpala![]()
![]()
Welke ketel heb je ook al weer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbq
Je volhardenheid wordt gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar dan
Ja, beetje mistig wel vanochtend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar dan
Sex on the beacht net zo ietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje mistig wel vanochtend.
Ik hou niet zo van eten op het strand, ben dan altijd zand aan het happen.
Ja lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwensquote:
Okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwens
Ja, het drankje kan nog net.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sex on the beacht net zo iets
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |