Oh das minderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30equote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud
weggespeld?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef sp3c het volgende:
zwembad is weggespeld
wat goed is want het was superklein
Weddingcrashen een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is in deze stad vast wel ergens een feestje
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?quote:
Hou oud ben je vandaag geworden? 30?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had ooit gedroomd dat ik alles opnieuw ging doen op mijn 30e![]()
vanwege die cultquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?
Omdat je eerst nog even wil meefeesten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk roepen dat hij eigenlijk met mij zou trouwen?
Zorg dat je keteltemperatuur niet boven de 110 graden komt anders droogt het vlees uit. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je serieusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Vooral werk zo'n verjaardag he?![]()
Ik ben bezig met 'pulled pork' voor de gasten![]()
Coleslaw:
Worteltjes hakken (julienne) (met een ander Wüsthof mes overigens (uit dezelfde serie, maar zonder inscriptie))
Sausje voeg ik morgen pas toe zodat de groente (witte kool, rode kool, wortel) nog lekker knapperig blijft.
Het vlees eerst geïnjecteerd met marinade (appelsap, witte wijnazijn, zout, honing en een lepel rub)
Voor de bbq heb ik 'kokosnoot briketten 10kg' en appel rookhout![]()
Het apparaat moet zo'n 6 - 7uur op de bbq. Maar ik heb een kerntemp. zodat ik weet wanneer ik wat moet doenBen benieuwd. Eerste keer dat ik zo'n lange bbq-sessie doe
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat milde mosterd zodat de rub goed blijft plakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik droom regelmatig dat ik weer op de havo zitquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dubbele 3 nu, die droom was op mijn 30e jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou oud ben je vandaag geworden? 30?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik kan er nu net ff goed tegen, kom maar op
Ik word hier wat sensueel van.quote:
Mooie leeftijd welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dubbele 3 nu, die droom was op mijn 30e ja
Appelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben verstandig en pak niet meer wijn
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inquote:
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
jij die paul elstak luistert verwacht ik nietquote:
Ahhh beebquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
Niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik niet
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zorg dat je keteltemperatuur niet boven de 110 graden komt anders droogt het vlees uit. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je serieusEn staar je niet stuk op kern temperatuur van het vlees van 90 of 94 graden. Als ie zegt 90 prik er met een sate prikker in. Gaat ie er zonder druk doorheen dan is het vlees top! Anders ff laten liggen en later nog een keer prikken rond de 95 graden of zelfs 1 of 2 graden hoger
Er zit weinig vet aan je vlees dus hou de ketel temperatuur laag.
Elstak is zoveel beter dan dit. Elstakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik niet
Ja, ik vind sommige getallen en combinaties mooier dan andere. Dubbele cijfers altijd goed. 96 minder, 69 wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?
Doe je posten in het BBQ-topic?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Dat prikken heb ik inderdaad gelezen en ga ik doen!![]()
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij
Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Dat prikken heb ik inderdaad gelezen en ga ik doen!![]()
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij
Ja misschien wel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe je posten in het BBQ-topic?
quote:
Komt wel goed, dit soort dingen vind ik gewoon altijd lastig. Is die stap over de drempel weer, maar moet ff en daarna zal alles wel langzaamaan weer normaliseren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En logisch hoe je je voelt
Laat het gebeuren
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbqquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.
Awwquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb die band eens aangekondigd horen worden als : tame IMpala![]()
![]()
Welke ketel heb je ook al weer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga het proberen. 100 is wel laag voor zo'n kleine bbq denk ik. Weet niet of dat lukt. Inpakken bij 70 was sowieso het plan wel. Het vocht gaat er natuurlijk weer bij zodra ik ga plukken. Heb al een bakkie staan in de bbq
Je volhardenheid wordt gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar dan
Ja, beetje mistig wel vanochtend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:26 schreef kree het volgende:
ik weet trouwens nog steeds dat iedereen hier te mistig voor is om een keer strand bbq te houden enzo
maargoed mss volgend jaar dan
Sex on the beacht net zo ietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje mistig wel vanochtend.
Ik hou niet zo van eten op het strand, ben dan altijd zand aan het happen.
Ja lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwensquote:
Okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo. hou het in gedachten want ik denk ik alleen lukt me niet om te organiseren, maar vond het plan eigenlijk best nog ok tot nu nog trouwens
Ja, het drankje kan nog net.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sex on the beacht net zo iets
Het zit in mijn kop wel goed hoor, maar kijk er gewoon tegenop omdat ze geen uitvaart niks wilden. Dan is die eerste keer hem weer zien weer raar denk ik.quote:
Beginnersfout, altijd het drankje erbij nemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1x op strand zonder drankje geprobeerd, nooit weer
Om te spoelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beginnersfout, altijd het drankje erbij nemen
Tijd voor een drankje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Om te spoelen?Dat zand komt overal... Nu bedenk ik me ineens iets.
Haiquote:
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cmquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welke ketel heb je ook al weer?
Wow neem me eerst maar mee uit voor een drankje hoor.quote:
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaarquote:
Kan prima, wel bakje water naast vlees zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorlopig nog een Weber compact kettle 47cm
Ach je hebt me nog niet gevoeld dus kan zo maar kree zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
Maar simpel gezegd, de enige op een strand zonder slippers ben ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar een beetje mistig is. Hopelijk herkennen we elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |