Appelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben verstandig en pak niet meer wijn
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inquote:
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
jij die paul elstak luistert verwacht ik nietquote:
Ahhh beebquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, had het eerder al verteld hier dat deze week de vriendin van maat van me voor Euthanasie ging. Dat is allemaal gedaan. Zondag ff voor eerst bij hem langs sinds dit ding, en denk daarna maar langs mijn zieke moeke die glimlach als ze soms herkent doet me dan wel weer goed voelen schat ik inMaar gaat energie vreten en zie er tegenop.
Niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik niet
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zorg dat je keteltemperatuur niet boven de 110 graden komt anders droogt het vlees uit. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je serieusEn staar je niet stuk op kern temperatuur van het vlees van 90 of 94 graden. Als ie zegt 90 prik er met een sate prikker in. Gaat ie er zonder druk doorheen dan is het vlees top! Anders ff laten liggen en later nog een keer prikken rond de 95 graden of zelfs 1 of 2 graden hoger
Er zit weinig vet aan je vlees dus hou de ketel temperatuur laag.
Elstak is zoveel beter dan dit. Elstakquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij die paul elstak luistert verwacht ik niet
Ja, ik vind sommige getallen en combinaties mooier dan andere. Dubbele cijfers altijd goed. 96 minder, 69 wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind die term eigenlijk beetje raar, wat is een mooie leeftijd? Als ik 12 ben of 96 is dat minder mooi?
Doe je posten in het BBQ-topic?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Dat prikken heb ik inderdaad gelezen en ga ik doen!![]()
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij
Sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je nekkie gekeken, er zit zo weinig vet aan. Probeer rond de 100 graden te houden en pak in de alu folie bij 70 zodat wanneer ie begint te zweten je dat vocht kan vasthouden en later ook aan vlees kan toevoegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks, Ik heb een gat geboord in mijn weber compact en er een temp. ingezet. Een kerntemp.meter gekocht (bleutooth met app). 1 daarvan leg ik ook in de bbq bij het vlees zodat ik 2 waardes heb voor de temp. in de bbq en 1 kerntemp + de temp in het deksel. Dus ik heb 3 waardes waar ik op kan sturen.
Dat prikken heb ik inderdaad gelezen en ga ik doen!![]()
Daarna lekker op een broodje met wat coleslaw en bbq saus (beefensteak), wat frietjes erbij
Ja misschien wel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe je posten in het BBQ-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |