Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.
Eh ....Bart een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil ook zo’n vrouw en kinderen
Nice man!
Messen
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.
gewoon 1 dag na mij jarigquote:
toch is dat niet zo he? denk iedereen denkt maar zo negatief?quote:
Maar het is geen zwaar werk om in elkaar geslagen te worden, als je ze de bus uit mept dan welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben eigenlijk helpende in een ziekenhuis maar arbeidsongeschikt.
Wel een paar keer betaald gewerkt. Stress.
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.
Ben zelf gelukkig in het bezit van een aantal prachtige messen van Wüsthof en Zwilling.quote:
Ga maar eens buschauffeur worden bij Ter Apel oidquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, dit was ik dus nodig en ben ik het helemaal mee eens.
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.
Idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Is niet goed te praten, maar een blauw oog is niet te vergelijken met een stratenmaker die 30 jaar ongezonde krachten van zijn/haar lichaam vraagt om brood op de plank te krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |