SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Twee flopmods posten door het slotje heen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
flopTTOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is 2u meer, dus maakt niet heel veel verschil. Maar goed, dat is ook een idee. Al gaat dat voor mij niet op, vind inderdaad wel dat fysieke beroepen 8u per dag 5 dagen in de week, en/of met wisseldiensten meer vrije tijd moeten krijgen. Daar ben ik het volledig mee eens. Dat trekt een mens niet gezond tot het pensioen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
zes is weinig
4 dagen per week zou de norm moeten zijnLach met een schone bips![]()
niet tof doen anders gaan we naar buitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Twee flopmods posten door het slotje heenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KUT TT!!!
(de eerste keer dat ik dat zeg buiten Justins tt's om) Een nieuwe mijlpaal bereikt.Lach met een schone bips![]()
en dan gebeuren er dingen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oehquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet tof doen anders gaan we naar buitenTrotste mama van Ambar
the slow walk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm klinkt beetje slenterig wel hoor![]()
I don't carequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
KUT TT!!!
(de eerste keer dat ik dat zeg buiten Justins tt's om) Een nieuwe mijlpaal bereikt.
I love itTrotste mama van Ambar
Bedankt, dit was ik dus nodig en ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is 2u meer, dus maakt niet heel veel verschil. Maar goed, dat is ook een idee. Al gaat dat voor mij niet op, vind inderdaad wel dat fysieke beroepen 8u per dag 5 dagen in de week, en/of met wisseldiensten meer vrije tijd moeten krijgen. Daar ben ik het volledig mee eens. Dat trekt een mens niet gezond tot het pensioen.
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.~FEYENOORD~
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kartonnetje Cairo besteld, Magnum genot.quote:~FEYENOORD~
Ik heb pas een zwaar beroepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, dit was ik dus nodig en ben ik het helemaal mee eens.
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.Trotste mama van Ambar
o gelukkigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer niet![]()
Mijn verjaardagscadeau vanavond al gekregen! Terwijl ik over 1uur02min. pas jarig ben!![]()
Aan de andere kant staat een persoonlijke inscriptie ingelaserd van mijn vrouw en kinderen![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik denk geestelijk is nog meer lastiger als fysiek altijd. maarja. goed dit is beetje op ding waar iedereen nu mee zit he,quote:Do what you love, love what you do!![]()
begon me zo zachtjesaan wel zorgen te makenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
whut jij bent zometeen jarig?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn verjaardagscadeau vanavond al gekregen! Terwijl ik over 1uur02min. pas jarig ben!![]()
Aan de andere kant staat een persoonlijke inscriptie ingelaserd van mijn vrouw en kinderen![]()
[ afbeelding ]![]()
Hele dagen bolken is zwaar vraag maar aan @JustinKTrotste mama van Ambar
Mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
there their they'requote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
begon me zo zachtjesaan wel zorgen te maken![]()
Waarom zijn mensen niet hele dag aan de wijn?Trotste mama van Ambar
Dat begreep ik dus ook niet van het hele verhaal, buschauffeurs wel maar bepaalde verpleegkundigen nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.En de reden is om mentale zwaarte van beroep... Ehhhh, toen was ik het ff kwijt. Maar sowieso, als je hele dagen in de bouw werkt, of ergens pallets staat te sorteren, of in de bosbouw werkt. Dat is zwaar werk. Net als de verpleging.
Lach met een schone bips![]()
Ik wil ook zo’n vrouw en kinderenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Nice man!
Messen![]()
![]()
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk geestelijk is nog meer lastiger als fysiek altijd. maarja. goed dit is beetje op ding waar iedereen nu mee zit he,~FEYENOORD~
Is een Wüsthof IKON Grenadill wood Santoku 'Special edition'
Beterder!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
oeh pa is boven water
de rest staat onder water maar dat boeit mij dan weer niet
ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.
Maar doel het in het algemeen natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi mes maat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Is prachtigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een Wüsthof IKON Grenadill wood Santoku 'Special edition'![]()
![]()
Ik ben begeleider (zorg) en werk als hovenier, ik presteer het dubbele dus ik kan erg slecht tegen dat gejank van die lui.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus ook niet van het hele verhaal, buschauffeurs wel maar bepaalde verpleegkundigen nietEn de reden is om mentale zwaarte van beroep... Ehhhh, toen was ik het ff kwijt. Maar sowieso, als je hele dagen in de bouw werkt, of ergens pallets staat te sorteren, of in de bosbouw werkt. Dat is zwaar werk. Net als de verpleging.
~FEYENOORD~
wel beter maar letterlijk alles is kapotquote:
ik ben er dit jaar niet, geen tijd, werk is drukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werken is geestelijk vermoeiend, als daar fysiek bij komt begint het pas zwaar te worden maar dat snappen al die zittende ''werklui'' niet.Lach met een schone bips![]()
Eh ....Bart een optie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil ook zo’n vrouw en kinderen
Nice man!
Messen![]()
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho eens, ik ben die "zittende werklui" en ik begrijp dat juist heel goed.
~FEYENOORD~
zwembad is weggespeld
wat goed is want het was superkleinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je zeldzaam, en ben ik blij dat je er bent!Lach met een schone bips![]()
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen schijnt wel een vreemd iets te worden ja.
~FEYENOORD~
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
en de hond zijn begraafplaats is ook weggespoeld, das wel #sad
want lieve hontOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch is dat niet zo he? denk iedereen denkt maar zo negatief?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben eigenlijk helpende in een ziekenhuis maar arbeidsongeschikt.
Wel een paar keer betaald gewerkt. Stress.
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar het is geen zwaar werk om in elkaar geslagen te worden, als je ze de bus uit mept dan welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.![]()
![]()
Ben zelf gelukkig in het bezit van een aantal prachtige messen van Wüsthof en Zwilling.quote:
Maar die van @Stoorzendert is gewoonweg geweldig mooi![]()
![]()
Ga maar eens buschauffeur worden bij Ter Apel oidquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat buschauffeurs onder zware beroepen vallen, donderstraal lekker op met die onzin zeg, laat die dikke Billy's eens een keer een week met mij mee gaan en ze gaan huilend terug de bus in.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet doen waar jij je goed bij voelt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik vertel honderduit en je luistert te goed
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is niet goed te praten, maar een blauw oog is niet te vergelijken met een stratenmaker die 30 jaar ongezonde krachten van zijn/haar lichaam vraagt om brood op de plank te krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien is het bij buschauffeurs het geweld. Ik ken iig een buschauffeur die 2x in elkaar geslagen is. Mja, dat was dan ook wel in Tilburg.
Als ze de straffen op dit soort ''incidenten'' nou eens flink zouden verhogen zijn we de helft van die gevallen al kwijt zijn.~FEYENOORD~
nou goed toch? denk het belangrijkste is dat je iets moet doen waar je geniet van en om helpen ofzo. ipv alleen voor geld ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig doe ik nu begeleid werk en dat bevalt me goed.
Of met andere woorden. zolang je het naar je zin hebt op werk en krijgt ook nog ok betaald, dat is doel.
en van daaruit anderen tja dat is eigen initiatief.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn oren tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuterenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vertel honderduit en je luistert te goed![]()
![]()
Prima, die mogen namelijk niet meer met de bus maar hebben hun eigen vervoer gekregen en die chauffeurs krijgen daar een prima loon voor + beveiligingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar eens buschauffeur worden bij Ter Apel oid~FEYENOORD~
Ik zie dat jouw inlevingsvermogen ook weer van de partij isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar het is geen zwaar werk om in elkaar geslagen te worden, als je ze de bus uit mept dan wel
Magge nie, want ze hebben nog geen status dus worden door pliessie braaf naar AZC teruggebracht met de melding "zoek het maar uit met deze"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is niet goed te praten, maar een blauw oog is niet te vergelijken met een stratenmaker die 30 jaar ongezonde krachten van zijn/haar lichaam vraagt om brood op de plank te krijgen.
Als ze de straffen op dit soort ''incidenten'' nou eens flink zouden verhogen zijn we de helft van die gevallen al kwijt zijn.Lach met een schone bips![]()
Walgelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Magge nie, want ze hebben nog geen status dus worden door pliessie braaf naar AZC teruggebracht met de melding "zoek het maar uit met deze"~FEYENOORD~
Ff afreageren sorry Amy.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat jouw inlevingsvermogen ook weer van de partij isLach met een schone bips![]()
Nu hou ik ook op met zeuren hoor, ik heb weekend~FEYENOORD~
Is op een andere manier zwaar dan fysiek zwaar, ene kant de verharde samenleving van agressieve passagiers en ook de druk van werkgever met de tijden en nauwelijks plaspauze tussendoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima, die mogen namelijk niet meer met de bus maar hebben hun eigen vervoer gekregen en die chauffeurs krijgen daar een prima loon voor + beveiligingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nu hou ik ook op met zeuren hoor, ik heb weekendLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee met zeiken. Kutding gehad deze week.![]()
![]()
Vooral werk zo'n verjaardag he?![]()
Ik ben bezig met 'pulled pork' voor de gasten![]()
Coleslaw:
Worteltjes hakken (julienne) (met een ander Wüsthof mes overigens (uit dezelfde serie, maar zonder inscriptie))
Sausje voeg ik morgen pas toe zodat de groente (witte kool, rode kool, wortel) nog lekker knapperig blijft.
Het vlees eerst geïnjecteerd met marinade (appelsap, witte wijnazijn, zout, honing en een lepel rub)
Voor de bbq heb ik 'kokosnoot briketten 10kg' en appel rookhout![]()
Het apparaat moet zo'n 6 - 7uur op de bbq. Maar ik heb een kerntemp. zodat ik weet wanneer ik wat moet doenBen benieuwd. Eerste keer dat ik zo'n lange bbq-sessie doe
![]()
Wat milde mosterd zodat de rub goed blijft plakken
Ik vier mn verjaardag gewoon relaxed in mn eentjeCause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
ok, eigenlijk niet de beste die ik kon vinden want had veel betere, maarja. ok YouTube ellende maakt t niet makkelijker te vinden.
maar dit is wel groove
Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik snap het wel, maar dan moeten we er allemaal maar uit met 65, staan we weer waar we waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is op een andere manier zwaar dan fysiek zwaar, ene kant de verharde samenleving van agressieve passagiers en ook de druk van werkgever met de tijden en nauwelijks plaspauze tussendoor
Fysiek zware beroepen na 40 dienstjaren met pensioen.~FEYENOORD~
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud
Trotste mama van Ambar
Nooit te oud voor een feestje!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin in een ouderwets studentenfeestje maar ik ben bijna 20 jaar te oud
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: