Lekker schandalig borrelen met de mannen!quote:
En kut roepen, me dunkt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker schandalig borrelen met de mannen!
quote:
Ik wilde het vlees eigenlijk links op de gril leggen (boven het gele bakje). Dus briketten rechts, vlees links. Is dan niet goed? Indirect?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou alles wat links in je ketel ligt nog veel verder naar links proppen als het vlees rechts erop komt.
Wie zegt dat? Na 2 uur ruige duinseks kunnen we nog steeds de kroeg in hoor. Ik ren niet weg.quote:
Ik had wat missende pagina's in mijn notitieboekje.quote:
Alsof je geen brommers kunt kiek'n als je dronken bentquote:
Ja het kan wel, maar ik heb zo'n hekel aan de kater. En aan sommige andere bijwerkingen van alcohol die niet zo leuk zijn als ik alleen benquote:
Jawel, maar dat kost netto zuiptijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof je geen brommers kunt kiek'n als je dronken bent
Altijd indirect en zoveel mogelijk directe hitte van de briketten voorkomen. Dus zo ver mogelijk van de briketten af leggen. Het gaat om de dome temperatuur en die van het rooster. Het moet langzaam garen zonder directe hitte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik wilde het vlees eigenlijk links op de gril leggen. Dus briketten rechts, vlees links. Is dan niet goed? Indirect?
Oh ja, dan kan ik prima dronken wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Na 2 uur ruige duinseks kunnen we nog steeds de kroeg in hoor. Ik ren niet weg.
Doen we het in hotel nog paar keer over zonder de drank en dan slapenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan ik prima dronken worden
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Altijd indirect en zoveel mogelijk directe hitte van de briketten voorkomen. Dus zo ver mogelijk van de briketten af leggen. Het gaat om de dome temperatuur en die van het rooster. Het moet langzaam garen zonder directe hitte.
Akkoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doen we het in hotel nog paar keer over zonder de drank en dan slapen
Oh, ik dacht dat je al een kind hadquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog 8 minuten en dan ben ik ouder geworden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een kind had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |