quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al een kind had
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermen
Ik help je een handje!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja precies. Dus in de foto moet ik mijn vlees toch links boven het gele bakje leggen? De alufolie is om de directe hitte af te schermen
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mistquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het kan wel, maar ik heb zo'n hekel aan de kater. En aan sommige andere bijwerkingen van alcohol die niet zo leuk zijn als ik alleen ben
quote:
Meer wijn drinken dan!quote:
Kan ALLEMAALquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik verheug me op een bubbelbad
Of een douche, das ook wel goed.
Ik heb een aantal exen geblokkeerdquote:
Haha nee dat niet, ik heb mn exen jaren geleden voor het laatst geappt. Ik wil dan gewoon knuffelen en das onhandig als er niemand in de buurt isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mist
Vergeet 'the stall' nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarJe hebt geen folie nodig als vlees ver genoeg van de kolen ligt. En met 3kg nek in 47cm ketel kan dat prima.
Nou, dat valt alles mee danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, ik heb mn exen jaren geleden voor het laatst geappt. Ik wil dan gewoon knuffelen en das onhandig als er niemand in de buurt is
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn verjaardagscadeau vanavond al gekregen! Terwijl ik over 1uur02min. pas jarig ben!![]()
Aan de andere kant staat een persoonlijke inscriptie ingelaserd van mijn vrouw en kinderen![]()
[ afbeelding ]
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al je exen appen met onderwerpen als waarom het toch is fout gelopen tussen jullie en zo en dat je dit en dat zo mist
Aaah makkelijk, zo heb ik mn mannen graagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ALLEMAAL
En dan slapen en weer naar huis, of nog een dag eraan vastknopen. Ben de moeilijkste ook niet
Het was alleen niet mijn ex?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?
Weeknie, vergeet nogal eens iets als ik echt toeter benquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hebben we dit allemaal wel niet eens gedaan?
Nee andersom, wat @MizzezAmy post. Het vlees gaat boven het aluminiumfoliequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je opstelling niet geloof ik.... Heel simpel, je flikkert links de briketten erin en brengt de ketel op temperatuur. Die hou je rond de 100 graden, is die stabiel dan gooi je lrechts het vlees erop zo ver mogelijk van de kolen vandaan. Ja door koude vlees daalt de temperatuur maar die hersteld zich wel. 70 graden inpakken in folie tot 88 graden, uitpakken weer erop en nog beetje lakken dat vleesje met bbq saus tot die sate prikker er moeiteloos doorheen gaat en klaarJe hebt geen folie nodig als vlees ver genoeg van de kolen ligt. En met 3kg nek in 47cm ketel kan dat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |