SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan er helemaal niets van. Maar Buiten jullie linksback en Timber is het allemaal ontzettend treurig en totaal ongeschikt voor dit niveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Wanneer is de KRAKER tegen Ajax?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef fetX het volgende:
Dit gaat een lang, heel lang seizoen worden.
*hoeft niet goed te spelenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Wellenreuther, jezus
En Leverkusen speelt niet eens heel goed…
@onlogischquote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt alle sukkels die Wellenreuther op goal wilden, jullie snappen echt niks van keepen
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende: Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Qarrad het volgende:
Nou Priske, gooi er nog maar een Godje tegenaan. Die ziet alles!
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer is de kelderKRAKER tegen Ajax?
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende: Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
Alle sukkels die wel (gematigd) tevreden waren over de afgelopen transferzomer snappen er ook weinig van.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt alle sukkels die Wellenreuther op goal wilden, jullie snappen echt niks van keepen
Wellenreuther was vorig seizoen echt wel beter dan dit. Maar weinig van over ineens.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Kansloos? Uit speelden wij Atletico helemaal weg en verloren we ongelukkig. Dit is ook op conto Priske te schrijvenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…
Ik zeg nergens iets over Bijlowquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.
ALLEMAAL
Typische goede 2e keeper dusquote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wellenreuther was vorig seizoen echt wel beter dan dit. Maar weinig van over ineens.
Ja, precies dat inderdaad. Ik vind het voetballend oprecht niet slecht vandaag, maar zij profiteren met hun spelers van wereldklasse heel efficiënt van de 2 grootste kutspelers die wij hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…
Aan het eind van de streep hebben we gewoon een ontzettende winterjas uitgedaan afgelopen zomer. Had Dennis dat kunnen vervangen? Nee, want Wieffer en Geertruida waren echt onvervangbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.
Weet niet of Slot daar veel aan had kunnen doen, maar het tekent wel het gedaalde niveau.
Kwestie vertrouwen EN tactische afspraken en duidelijkheid in het elftal waar een trainer wel voor verantwoordelijk isquote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.
Weet niet of Slot daar veel aan had kunnen doen, maar het tekent wel het gedaalde niveau.
quote:Feyenoord Gelijkspel Leverkusen
0.1% 0.3% 99.6%
Hwang kan mij dan wel bekorenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan het eind van de streep hebben we gewoon een ontzettende winterjas uitgedaan afgelopen zomer. Had Dennis dat kunnen vervangen? Nee, want Wieffer en Geertruida waren echt onvervangbaar.
Maar het had allemaal wellicht iets beter gekund want die Lotombababa kan er geen klote van.
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DaMart het volgende:
Eerste helft niet kunnen zien. Is Leverkusen nou zo goed, of speelt Feyenoord zo slecht?
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DaMart het volgende:
Eerste helft niet kunnen zien. Is Leverkusen nou zo goed, of speelt Feyenoord zo slecht?
Hwang kan zeker wel wat worden. Hopelijk kan die Osman snel die rechtsbuiten invullen zodat het aanvallend nog wat beter wordt.quote:
ja maar bij goal 2 en 3 is hij wel 3 meter achter zn man... al moet ik zeggen dat trauner ook maar lucht loopt te dekken bij die 3e.quote:
Die 3de goal ligt dus totaal aan Lotomba die zijn man TOTAAL laat lopen. Trauner staat ineens tussen 3 man, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja maar bij goal 2 en 3 is hij wel 3 meter achter zn man... al moet ik zeggen dat trauner ook maar lucht loopt te dekken bij die 3e.
Thuis hadden we niks te vertellen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Kansloos? Uit speelden wij Atletico helemaal weg en verloren we ongelukkig. Dit is ook op conto Priske te schrijven
Zou ook schelen als Paixao niet meer doet wat ie wil en gewoon eens een bal afgeeftquote:Op donderdag 19 september 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hwang kan zeker wel wat worden. Hopelijk kan die Osman snel die rechtsbuiten invullen zodat het aanvallend nog wat beter wordt.
En Santi die weer leert voetballen zou ook fijn zijn.
En dat was niet zo slecht als nu.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Thuis hadden we niks te vertellen.
lotomba kan ook ja, ik zie vooral hwang er acheraan sjokken maar de je mag idd ook lotomba daar voor aanwijzen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die 3de goal ligt dus totaal aan Lotomba die zijn man TOTAAL laat lopen. Trauner staat ineens tussen 3 man, dat kan gewoon echt niet.
Ja ik denk dat dat een deel van de verklaring is. Maar dat vertrouwen is misschien ook wel gedaald doordat de selectie niet op orde is waardoor je ook tegen mindere ploegen al een paar keer punten hebt verspeeld.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Kwestie vertrouwen EN tactische afspraken en duidelijkheid in het elftal waar een trainer wel voor verantwoordelijk is
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, precies dat inderdaad. Ik vind het voetballend oprecht niet slecht vandaag, maar zij profiteren met hun spelers van wereldklasse heel efficiënt van de 2 grootste kutspelers die wij hebben.
Deden ze in de eerste helft ook al niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk doet Leverkusen de tweede helft niet veel meer
Nu vliegen ze er nog makkelijker in, maar we die wedstrijd niks te vertellen. En toen had je nog Bijlow, Wieffer, Minteh, Geertruida..quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat was niet zo slecht als nu.
Omdat de trainer zo nodig heel raar moest doen het begin van het seizoen. En als je dan de eerste wedstrijd punten verspeeld door fouten van je keeper, tegen Sparta na de 1-1 direct rood pakt. Tja. Er is gewoon tactische onduidelijkheid. Dat zie je overal in terug, verdedigend, aanvallend.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat een deel van de verklaring is. Maar dat vertrouwen is misschien ook wel gedaald doordat de selectie niet op orde is waardoor je ook tegen mindere ploegen al een paar keer punten hebt verspeeld.
wel beter dan de vorige wedstrijden, maar nog niet op het niveau wat we bijv vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...
Verder is het voetballend echt wel te pruimen.
Dat vind ik wel scorebordjournalistiek hoor, ik vond het voetballend tegen Atletico veel kanslozer.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat was niet zo slecht als nu.
Dir ligt echt niet meer aan dat de trainer eigenlijk zo raar moest doen aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat de trainer zo nodig heel raar moest doen het begin van het seizoen. En als je dan de eerste wedstrijd punten verspeeld door fouten van je keeper, tegen Sparta na de 1-1 direct rood pakt. Tja. Er is gewoon tactische onduidelijkheid. Dat zie je overal in terug, verdedigend, aanvallend.
Priske moet nu snel normaal doen en volgende wedstrijd Wellenreuther en Zerrouki eruit pleuren. Dat zou al schelen
Eerlijk gezegd vind ik het onze beste wedstrijd tot nu toe, aanvallend gezienquote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...
Verder is het voetballend echt wel te pruimen.
Dit gaat gewoon 0-6/0-7 worden. Was onder Arne nooit gebeurd. Ja je kan een wedstrijd echt de mindere zijn maar zoiets als dit is lang geleden hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nu vliegen ze er nog makkelijker in, maar we die wedstrijd niks te vertellen. En toen had je nog Bijlow, Wieffer, Minteh, Geertruida..
Wat had Priske nu anders moeten doen? Hooguit Bijlow moeten opstellen.
Dan heb ik de aanvallen gemist.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het onze beste wedstrijd tot nu toe, aanvallend gezien
Maar dat zorgde wel voor onduidelijkheid. Blijkbaar kan hij het niet overbrengen,quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dir ligt echt niet meer aan dat de trainer eigenlijk zo raar moest doen aan het begin van het seizoen.
Eigenlijk was dat gewoond de enige juiste formatie voor deze selectie.
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusverquote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de aanvallen gemist.
Twee op doel.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusver
Onze Brian is een masochist.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ook dat nog
Voor Trauner denk ik dan?
Omdat Leverkusen dat toestaat.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusver
Dat maakt het alleen nog pijnlijker vriend domboquote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
*hoeft niet goed te spelen
Voor Zerrouki dus. Ben heel benieuwd hoe dit gaat staan dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ook dat nog
Voor Trauner denk ik dan?
Het was dus zodat in de rust het licht uit kanquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
21.00 uur was een betere tijd geweest natuurlijk, nu is het nog licht.
We blijven op de kleintjes letten.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was dus zodat in de rust het licht uit kan
Die had iig niet dit seizoen 6 opzichtige blunders gemaaktquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.
ALLEMAAL
Arne kon met een achterste linie spelen met Geertruida, Hancko, Hartman, Trauner (toen nog fit) spelen. Kijk waar je nu mee speelt, we moeten nu zelfs Smal brengen. Dat is toch gewoon een giller.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon 0-6/0-7 worden. Was onder Arne nooit gebeurd. Ja je kan een wedstrijd echt de mindere zijn maar zoiets als dit is lang geleden hoor
Daar zou ik niet op rekenen. Gaat ook gewoon heel moeizaam worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Zondag tegen Nac frustratie er uit spelen. Die krijgen alle hoeken van de Kuip te zien dat kan niet anders.
8 schoten waarvan twee op doel, zo goedquote:
Ach hou op de fouten liggen niet aan de gemankeerde defensie. Het eerste seizoen speelde we met Toornstra, Linssen en Dessersquote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Arne kon met een achterste linie spelen met Geertruida, Hancko, Hartman, Trauner (toen nog fit) spelen. Kijk waar je nu mee speelt, we moeten nu zelfs Smal brengen. Dat is toch gewoon een giller.
Toen werder we dan ook op RUIME afstand 3de.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach hou op de fouten liggen niet aan de gemankeerde defensie. Het eerste seizoen speelde we met Toornstra, Linssen en Dessers
Nog steeds van mening dat je met deze selectie tweede moet worden, maar ik zie het gewoon niet zo snel gebeuren dat dit helemaal wordt omgedraaid.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Het vertrouwen is helemaal weg bij user @:fetX
Maar geen Champions League.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach hou op de fouten liggen niet aan de gemankeerde defensie. Het eerste seizoen speelde we met Toornstra, Linssen en Dessers
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:50 schreef fetX het volgende:
N
[..]
Nog steeds van mening dat je met deze selectie tweede moet worden
In de Conference League ja en toen had je ook maar 71 punten in de eredivisie.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Reageer nu niet op GGMM .quote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Noem 1 selectie die aantoonbaar beter is, buiten PSV.
Die overigens ook geslacht werden in de CL, dus ik ga er vanuit dat zij nu ook denken dat ze degraderen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was echt vergelijkbaar met deze wedstrijd ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die overigens ook geslacht werden in de CL, dus ik ga er vanuit dat zij nu ook denken dat ze degraderen.
Toen hadden we geen Zwalm en Zerrouki. Wel Marciano, dat hielp ook niet bepaald.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In de Conference League ja en toen had je ook maar 71 punten in de eredivisie.
Je hebt alleen Timber die boven de middelmaat uitsteekt vriendquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ingetuindquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Ramiz is gewisseld.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ingetuind
Zolang ik spelers als Lotomba, Smal, Zerrouki en de tweelingbroers van Santi en Wellenreuther zie meespelen heb ik hier twijfels over man
Geen idee, ik ga niet vrijwillig naar psv zitten kijken als het niet tegen Feyenoord is maar op basis van de statistieken en wedstrijdverslagen die ik gelezen heb, hebben die ook geen moment aanspraak op iets gemaakt dus dat lijkt me wel redelijk overeen te komen ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was echt vergelijkbaar met deze wedstrijd ja.
Dennis doet nu zelf de scouting en dat zie je terugquote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
Na het succes van Zerrouki ook Smal gehaald zie ik
Topscouting
Wat een opportunistisch, dom gezwam.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt alleen Timber die boven de middelmaat uitsteekt vriend
Het is te hopen dat die aankopen wat zijn, anders word je echt helemaal geen 2e
Laten we hopen dat we die nooit meer zien.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien gaat Kasanwirjo deze vrije trap wel nemen.
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die overigens ook geslacht werden in de CL, dus ik ga er vanuit dat zij nu ook denken dat ze degraderen.
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een opportunistisch, dom gezwam.
Dennis is een drinkert.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
“We gaan de Champions League in om te concurreren” aldus Te Kloese.
Ook een minder goede tegenstander, maar goed, dat was mijn punt ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.
Ik denk dat Hwang ook wel van dat niveau gaat zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.
De score zegt ook niet altijd allesquote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.
Gimenez hadden ze op fiets moeten brengen naar Nottingham. Geen gemaar. Wegwezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.
Geen idee op basis van wat je dat zegt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook een minder goede tegenstander
Het gaat om de Eredivisie. Er zijn weinig basisspelers die niet bij een pak ‘m beet Ajax of AZ in de basis zouden staan. Enkeling daargelaten uiteraard. Een zwakke seizoensstart doet daar niet veel aan af.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De score zegt ook niet altijd alles
Het spel was wel stukken beter en met potentie.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In de Conference League ja en toen had je ook maar 71 punten in de eredivisie.
(lol)quote:Op donderdag 19 september 2024 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook al zal Beelen de voorkeur krijgen is het niet zo dat Trauner er geen ene tyfus meer van kan.
Stop eens met dat cynisme
En Lotomba voor Hadj… het zegt wel alles ookquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Die zeroukki is natuurlijk wel af, maar als je hem dan moet wisselen tegen Smal….
Alsof je WellenLul moet wisselen voor Zechiël
Dat zeg ik niet. Maar PSV kan net zo hard afgedroogd zijn ondanks dat de score minder groot uitviel.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.
Psv is Europese subtop zodra iedereen fit is.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.
Hahahahahahahah krabbyquote:
Afgezien van klaas ga je echt niemand vinden diebdat vindt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja daar ga je nooit meer zoveel voor krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gimenez hadden ze op fiets moeten brengen naar Nottingham. Geen gemaar. Wegwezen.
Je speelt tegen een van de beste ploegen van de wereldquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
En dan hadden een paar users nog hoop zoals @:klaasweetalles dat het goed zou komen
Gelachen schaam je diep zeg
@:elan zag dit ook al aankomen
Is toch levensgevaarlijk man in de omschakeling zo'n trage zoutzak.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt verder uitstekend.
Krabby vindt van nietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je speelt tegen een van de beste ploegen van de wereld
dus beetje dimme
Dennis heeft ons een sterrenmaaltijd geserveerd om te smikkelenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Pistolero spelen we ongetwijfeld prima.
Volgens mij liggen de problemen toch echt ergens anders.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch levensgevaarlijk man in de omschakeling zo'n trage zoutzak.
Helemaal op CL niveau
krabby is een staatsmongoolquote:
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske is 3 maanden bezig en het wordt alleen maar slechter, jaaped.
Op nog een plek of 9 ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de problemen toch echt ergens anders.
Stukje opgewarmde Chinese maaltijd?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis heeft ons een sterrenmaaltijd geserveerd om te smikkelen
Hier is weinig opgewarmd aan.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje opgewarmde Chinees?
Dennis heeft echt Mislintatiaans hard gefaaldquote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.
Dat spreekt vanzelf, die heeft Priske aangesteld.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.
Tegen RKC lukt het vast wel, bergwijned.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef Kerftminister het volgende:
Hadj Moussa vreselijke speler
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, die heeft Priske aangesteld.
Gewoon een matige selectie dusquote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.
Heel snel 5-3-2/3-4-3 gaan spelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.
Dan had je de hele wedstrijd met Smal moeten spelen. Tot de terugkeer van Bueno is het behelpen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel snel 5-3-2/3-4-3 gaan spelen.
Correct, maar toch schreeuwt deze selectie in alles om die formatie, zeker als Stengs er weer is.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had je de hele wedstrijd met Smal moeten spelen. Tot de terugkeer van Bueno is het behelpen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is buitenspel (dat is verboden)
Dit ja. Dat je dan Smal en Moussa moet brengen als invaller, zegt wel alles over de prestatie van Ten Kloese afgelopen zomer.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had je de hele wedstrijd met Smal moeten spelen. Tot de terugkeer van Bueno is het behelpen.
Laat hem. Hij heeft weer een keer een (tijdelijk) pleziertje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef snabbi het volgende:
[..]en dat had je natuurlijk al lang voor die 3e herhaling gezien
Klopt bij de 1stequote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef snabbi het volgende:
[..]en dat had je natuurlijk al lang voor die 3e herhaling gezien
Dan moet hij of Hancko in het midden staan. Denk dat hij Hancko liever op links centraal heeft en Beelen in het midden.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gonzalez zou toch hoger in de pikorde moeten staan dan die Mitchell?
Dan is die Lotomba wel heel kut hadden ze die beter niet gekocht.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
En Nieuwkoop ipv Lotomba is ook een verbetering
Ik vind Nieuwkoop ook echt tekort komen voor de basis maar het is wel een verbetering tov Lotomba ja. En dat zegt genoegquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
Hadj Moussa valt echt prima inquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef alopio het volgende:
We spelen Champions League met
Smal, Nadje, Mitchel, Hadj Moussa..
Tja
Bart is voor de 85e keer geblesseerd sinds z’n terugkeerquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
Hij doet het niet slecht, maar wel tegen een Leverkussen wat het wel geloofd. Ook Hadj Moussa is natuurlijk totaal niet geschikt voor de basisquote:
Dat is dan ook het enige positieve aan deze avond, dat Hwang nou WEL een prima aankoop blijkt te zijn wat echt een versterking is. Speelt ook met lef.quote:
Als hij de toestanden bij onze Amsterdamse vrienden een beetje had gevolgd had hij toch beter moeten weten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Vreemdelingenlegioen nu. Bedankt Dennis.
Vraag me af of Pedersen of Kasanwirjo als je ze een paar wedstrijden had laten staan zoveel minder zouden zijn als Nieuwkoop en Lotomba.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Nieuwkoop ook echt tekort komen voor de basis maar het is wel een verbetering tov Lotomba ja. En dat zegt genoeg
Dit vond iedereen toch zo leuk?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Pedersen sowieso nietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vraag me af of Pedersen of Kasanwirjo als je ze een paar wedstrijden had laten staan zoveel minder zouden zijn als Nieuwkoop en Lotomba.
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Hij loopt beter mee terug dan Lotombaquote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadj-moussa solliciteert naar de wingback positie.
Helemaal niet. Zerrouki was al een kut aankoop van Dennis en Arend. Minteh was een gelukje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.
Toen ging de loftrompet uit voor de scouting
Koos Alberts ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij loopt beter mee terug dan Lotomba
Heb jij niks beters te doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.
Toen ging de loftrompet uit voor de scouting
Je zou toch zeggen dat @GGMM Feyenoord al een beetje volgt na al die posts hier.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zerrouki was al een kut aankoop van Dennis en Arend. Minteh was een gelukje.
Volgens mij kennen ze elkaar niet eensquote:Op donderdag 19 september 2024 20:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ken de helft van de Feyenoorders niet
Geeneens zieksnel ookquote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef Slobeend het volgende:
Lotomba lijkt echt een klassieke Feyenoord miskoop.
Nee joh, die komt alleen maar zuigen zoals gewoonlijk, sneu.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen?
Dat vind ik niet echt een compliment.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
TweedeKlum lijkt wel TweedeTong80
PSV is geen europese subtop, gewoon europese middelmaatquote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv is Europese subtop zodra iedereen fit is.
Feyenoord is weer feyenoord
Dat doe ik wel evenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie gaat Santi na de wedstrijd uit de broekzak van Tah halen?
Wist je dat iemand na de wedstrijd Nederland - Duitsland zei dat Tah een ideale tegenstander was voor Santi.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik wel even
Ik heb toch niks beters te doen
nee, tegen city maken we meer kansquote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het positieve nieuws van die nieuwe CL-opzet is wel dat je niet ook nog eens uit naar Leverkussen hoeft.
Ja gelukkig mogen we naar Cityquote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het positieve nieuws van die nieuwe CL-opzet is wel dat je niet ook nog eens uit naar Leverkussen hoeft.
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee joh, die komt alleen maar zuigen zoals gewoonlijk, sneu.
Dat zijn meestal de mensen die geen leven hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
Het is vrij zielig inderdaad. Maar goed, iedereen zijn pleziertje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
Die arme jongen heeft hier twee jaar op moeten wachten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik snap het vooral niet. Alsof die thuis dan zit te juichen van 'Yes, weer 2 mensen die ik niet ken op de stok gejaagd, wat ben ik toch lekker bezig'quote:Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vrij zielig inderdaad. Maar goed, iedereen zijn pleziertje.
Goed gebruld leeuw, ach gezien zijn gedrag in het verleden valt dit nog mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leverkusen wel een leuke ploeg, hoop dat die ver gaan komen. Het is niet de lamme en de blinde
Ja was het zo erg? Misschien is dit een soort therapie voor wat dieper liggende problemen. Als dat zo is heb ik er wel al het begrip voor hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed gebruld leeuw, ach gezien zijn gedrag in het verleden valt dit nog mee.
Dan leef je echt 3 jaar terug. Er zijn er gewoon 4/5 die een keer de stap gaan maken naar Europese topploegen.quote:
Moussa viel goed in ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef alopio het volgende:
Conclusie
Hwang is een prima aankoop
Lotomba kan er geen kut van
Zerrouki….tja nooit meer Zerrouki
Bijlow moet weer keepen
@klaasweetallesquote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Waar is Klaas met z’n grote bek ?
wil je vechten?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Waar is Klaas met z’n grote bek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |