Die arme jongen heeft hier twee jaar op moeten wachten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
Ik snap het vooral niet. Alsof die thuis dan zit te juichen van 'Yes, weer 2 mensen die ik niet ken op de stok gejaagd, wat ben ik toch lekker bezig'quote:Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is vrij zielig inderdaad. Maar goed, iedereen zijn pleziertje.
Goed gebruld leeuw, ach gezien zijn gedrag in het verleden valt dit nog mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leverkusen wel een leuke ploeg, hoop dat die ver gaan komen. Het is niet de lamme en de blinde
Ja was het zo erg? Misschien is dit een soort therapie voor wat dieper liggende problemen. Als dat zo is heb ik er wel al het begrip voor hoor.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed gebruld leeuw, ach gezien zijn gedrag in het verleden valt dit nog mee.
Dan leef je echt 3 jaar terug. Er zijn er gewoon 4/5 die een keer de stap gaan maken naar Europese topploegen.quote:
Moussa viel goed in ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef alopio het volgende:
Conclusie
Hwang is een prima aankoop
Lotomba kan er geen kut van
Zerrouki….tja nooit meer Zerrouki
Bijlow moet weer keepen
@klaasweetallesquote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Waar is Klaas met z’n grote bek ?
wil je vechten?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Waar is Klaas met z’n grote bek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |