En het feit dat je een incapabele trainer hebt.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn hypothese: teamgeest wordt vooral bepaald door uitslagen, vastigheid in tactiek en hoe je omgaat met wel/niet basisspelers.
En dat gaat gewoon beïnvloed worden door het gebrek aan adequate vervangers voor Wieffer/Minteh, en de blessure van Stengs.
Scheelt dat Leverkussen is ook niet bepaald een topclubquote:Op donderdag 19 september 2024 14:44 schreef Ali_boo het volgende:
Vorige jaar was ik vol vertrouwen over onze kansen
Dit jaar is dat iets minder
Die blazen iedereen weg. 1-3 / 0-3 1-4 denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Scheelt dat Leverkussen is ook niet bepaald een topclub
nr1 in DEquote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Dubai vliegen om deze wedstrijd mee te pakken?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:02 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb zeven uur gevlogen hiervoor boys
Komaan
Zijn dit seizoen al niet meer ongeslagen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
nr1 in DE
Ongeslagen afgelopen seizoen
Spelen oogstrelend voetbal
Waar maken we ons druk om
Zegt niet veel. Die wedstrijd tegen leipzig was wel een draak van een wedstrijd (2-3) dus ze scoren er zeker wel op los.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn dit seizoen al niet meer ongeslagen.
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef C64 het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kom je serieus uit Dubai vliegen om deze wedstrijd mee te pakken?
Ik heb PSV weer even gezien in de CL van de week maar dat is toch echt iets anders dan ballen tegen RKC, Heracles en Almere. Normaliter zal ook Feyenoord het loodzwaar krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.
Probleem is dat als je tegen Groningen bij vlagen al omver gespeeld werd dan kan je wel raden wat er vanavond ongeveer staat te gebeuren.
Ga je het middenveld Nadje - Timber-Zechiel nu echt gelijk stellen aan het middenveld Boom - Timber - Zerrouki?quote:Op donderdag 19 september 2024 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit geen reet of ze wel of geen topclub zijn, als kampioen van Duitsland zou ik zeggen van wel maar soit.
Probleem is dat als je tegen Groningen bij vlagen al omver gespeeld werd dan kan je wel raden wat er vanavond ongeveer staat te gebeuren.
Zal het ene reet uitmaken denk je echt? Boom start nog niet eens volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je het middenveld Nadje - Timber-Zechiel nu echt gelijk stellen aan het middenveld Boom - Timber - Zerrouki?
Jeetje.
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het ene reet uitmaken denk je echt? Boom start nog niet eens volgens mij.
Trauner in de basis genot.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt kwaliteit uit.
Ik vraag me af of je dat tijdens de wedstrijd al gaat ontdekken als Bayer zo goed is als we verwachten.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.
Ook al zal Beelen de voorkeur krijgen is het niet zo dat Trauner er geen ene tyfus meer van kan.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Trauner in de basis genot.
KWALITEIT
VBL / [FAQ en FB #164] Fijne Feestdagen (jij ook GGMM)quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar ons PLAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |