Dan moet hij of Hancko in het midden staan. Denk dat hij Hancko liever op links centraal heeft en Beelen in het midden.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gonzalez zou toch hoger in de pikorde moeten staan dan die Mitchell?
Dan is die Lotomba wel heel kut hadden ze die beter niet gekocht.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
En Nieuwkoop ipv Lotomba is ook een verbetering
Ik vind Nieuwkoop ook echt tekort komen voor de basis maar het is wel een verbetering tov Lotomba ja. En dat zegt genoegquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
Hadj Moussa valt echt prima inquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef alopio het volgende:
We spelen Champions League met
Smal, Nadje, Mitchel, Hadj Moussa..
Tja
Bart is voor de 85e keer geblesseerd sinds z’n terugkeerquote:Op donderdag 19 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zou ook helpen.
Hij doet het niet slecht, maar wel tegen een Leverkussen wat het wel geloofd. Ook Hadj Moussa is natuurlijk totaal niet geschikt voor de basisquote:
Dat is dan ook het enige positieve aan deze avond, dat Hwang nou WEL een prima aankoop blijkt te zijn wat echt een versterking is. Speelt ook met lef.quote:
Als hij de toestanden bij onze Amsterdamse vrienden een beetje had gevolgd had hij toch beter moeten weten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Vreemdelingenlegioen nu. Bedankt Dennis.
Vraag me af of Pedersen of Kasanwirjo als je ze een paar wedstrijden had laten staan zoveel minder zouden zijn als Nieuwkoop en Lotomba.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Nieuwkoop ook echt tekort komen voor de basis maar het is wel een verbetering tov Lotomba ja. En dat zegt genoeg
Dit vond iedereen toch zo leuk?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Pedersen sowieso nietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vraag me af of Pedersen of Kasanwirjo als je ze een paar wedstrijden had laten staan zoveel minder zouden zijn als Nieuwkoop en Lotomba.
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Hij loopt beter mee terug dan Lotombaquote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadj-moussa solliciteert naar de wingback positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |