Je hebt alleen Timber die boven de middelmaat uitsteekt vriendquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Noem 1 selectie die aantoonbaar beter is, buiten PSV.
Ingetuindquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Noem 1 selectie die aantoonbaar beter is, buiten PSV.
Maar Ramiz is gewisseld.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ingetuind
Zolang ik spelers als Lotomba, Smal, Zerrouki en de tweelingbroers van Santi en Wellenreuther zie meespelen heb ik hier twijfels over man
Geen idee, ik ga niet vrijwillig naar psv zitten kijken als het niet tegen Feyenoord is maar op basis van de statistieken en wedstrijdverslagen die ik gelezen heb, hebben die ook geen moment aanspraak op iets gemaakt dus dat lijkt me wel redelijk overeen te komen ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was echt vergelijkbaar met deze wedstrijd ja.
Dennis doet nu zelf de scouting en dat zie je terugquote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
Na het succes van Zerrouki ook Smal gehaald zie ik
Topscouting
Wat een opportunistisch, dom gezwam.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt alleen Timber die boven de middelmaat uitsteekt vriend
Het is te hopen dat die aankopen wat zijn, anders word je echt helemaal geen 2e
Laten we hopen dat we die nooit meer zien.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien gaat Kasanwirjo deze vrije trap wel nemen.
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die overigens ook geslacht werden in de CL, dus ik ga er vanuit dat zij nu ook denken dat ze degraderen.
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een opportunistisch, dom gezwam.
Dennis is een drinkert.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
“We gaan de Champions League in om te concurreren” aldus Te Kloese.
Ook een minder goede tegenstander, maar goed, dat was mijn punt ook niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.
Ik denk dat Hwang ook wel van dat niveau gaat zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.
De score zegt ook niet altijd allesquote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitwedstrijd met 3-1 verliezen is wel even wat anders dan in 1 helft thuis 4 doelpunten om je oren krijgen.
Gimenez hadden ze op fiets moeten brengen naar Nottingham. Geen gemaar. Wegwezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie vind jij kwalitatief echt goed? Ik zie het buiten Timber en Hancko ook niet zo. Aankopen nog even afwachten. Trauner was altijd wel goed. Gimenez is sinds de 2e seizoenshelft vorig jaar al stukken minder, die gaat het niet redden in een topcompetitie.
Geen idee op basis van wat je dat zegt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook een minder goede tegenstander
Het gaat om de Eredivisie. Er zijn weinig basisspelers die niet bij een pak ‘m beet Ajax of AZ in de basis zouden staan. Enkeling daargelaten uiteraard. Een zwakke seizoensstart doet daar niet veel aan af.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |