Volgens mij liggen de problemen toch echt ergens anders.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch levensgevaarlijk man in de omschakeling zo'n trage zoutzak.
Helemaal op CL niveau
krabby is een staatsmongoolquote:
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske is 3 maanden bezig en het wordt alleen maar slechter, jaaped.
Op nog een plek of 9 ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de problemen toch echt ergens anders.
Stukje opgewarmde Chinese maaltijd?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis heeft ons een sterrenmaaltijd geserveerd om te smikkelen
Hier is weinig opgewarmd aan.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje opgewarmde Chinees?
Dennis heeft echt Mislintatiaans hard gefaaldquote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.
Dat spreekt vanzelf, die heeft Priske aangesteld.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil vandaag wel de schuld vooral aan Dennis geven.
Tegen RKC lukt het vast wel, bergwijned.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef Kerftminister het volgende:
Hadj Moussa vreselijke speler
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, die heeft Priske aangesteld.
Gewoon een matige selectie dusquote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.
Heel snel 5-3-2/3-4-3 gaan spelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik weet echt niet wie je anders had moeten opstellen dan Zerrouki en Lotomba, dat is wellicht het meest pijnlijke.
Dan had je de hele wedstrijd met Smal moeten spelen. Tot de terugkeer van Bueno is het behelpen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel snel 5-3-2/3-4-3 gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |