Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De score zegt ook niet altijd alles
Het spel was wel stukken beter en met potentie.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In de Conference League ja en toen had je ook maar 71 punten in de eredivisie.
(lol)quote:Op donderdag 19 september 2024 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook al zal Beelen de voorkeur krijgen is het niet zo dat Trauner er geen ene tyfus meer van kan.
Stop eens met dat cynisme
En Lotomba voor Hadj… het zegt wel alles ookquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Die zeroukki is natuurlijk wel af, maar als je hem dan moet wisselen tegen Smal….
Alsof je WellenLul moet wisselen voor Zechiël
Dat zeg ik niet. Maar PSV kan net zo hard afgedroogd zijn ondanks dat de score minder groot uitviel.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.
Psv is Europese subtop zodra iedereen fit is.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon naar de stand in de competitie. Van mij mag iedereen denken dat Feyenoord en PSV een gelijkwaardige selectie hebben, maar ik denk dat PSV een duidelijk betere selectie heeft.
Hahahahahahahah krabbyquote:
Afgezien van klaas ga je echt niemand vinden diebdat vindt.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja daar ga je nooit meer zoveel voor krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gimenez hadden ze op fiets moeten brengen naar Nottingham. Geen gemaar. Wegwezen.
Je speelt tegen een van de beste ploegen van de wereldquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
En dan hadden een paar users nog hoop zoals @:klaasweetalles dat het goed zou komen
Gelachen schaam je diep zeg
@:elan zag dit ook al aankomen
Is toch levensgevaarlijk man in de omschakeling zo'n trage zoutzak.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt verder uitstekend.
Krabby vindt van nietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je speelt tegen een van de beste ploegen van de wereld
dus beetje dimme
Dennis heeft ons een sterrenmaaltijd geserveerd om te smikkelenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Pistolero spelen we ongetwijfeld prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |