SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan er helemaal niets van. Maar Buiten jullie linksback en Timber is het allemaal ontzettend treurig en totaal ongeschikt voor dit niveau.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Wanneer is de KRAKER tegen Ajax?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef fetX het volgende:
Dit gaat een lang, heel lang seizoen worden.
*hoeft niet goed te spelenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Wellenreuther, jezus
En Leverkusen speelt niet eens heel goed…
@onlogischquote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt alle sukkels die Wellenreuther op goal wilden, jullie snappen echt niks van keepen
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende: Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Qarrad het volgende:
Nou Priske, gooi er nog maar een Godje tegenaan. Die ziet alles!
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer is de kelderKRAKER tegen Ajax?
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende: Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
Alle sukkels die wel (gematigd) tevreden waren over de afgelopen transferzomer snappen er ook weinig van.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt alle sukkels die Wellenreuther op goal wilden, jullie snappen echt niks van keepen
Wellenreuther was vorig seizoen echt wel beter dan dit. Maar weinig van over ineens.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Kansloos? Uit speelden wij Atletico helemaal weg en verloren we ongelukkig. Dit is ook op conto Priske te schrijvenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…
Ik zeg nergens iets over Bijlowquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.
ALLEMAAL
Typische goede 2e keeper dusquote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wellenreuther was vorig seizoen echt wel beter dan dit. Maar weinig van over ineens.
Ja, precies dat inderdaad. Ik vind het voetballend oprecht niet slecht vandaag, maar zij profiteren met hun spelers van wereldklasse heel efficiënt van de 2 grootste kutspelers die wij hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor, de wijze waarop was mss iets anders. Maar met Arne verloren we ook kansloos van Atletico. Leverkussen is gewoon heel goed op de counter, dan ben je kansloos met trage spelers als Zerrouki, Trauner en Lotomba. Neem dan mee dat Milambo ook net kom kijken en je voorin nul klasse, tsjah…
Aan het eind van de streep hebben we gewoon een ontzettende winterjas uitgedaan afgelopen zomer. Had Dennis dat kunnen vervangen? Nee, want Wieffer en Geertruida waren echt onvervangbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.
Weet niet of Slot daar veel aan had kunnen doen, maar het tekent wel het gedaalde niveau.
Kwestie vertrouwen EN tactische afspraken en duidelijkheid in het elftal waar een trainer wel voor verantwoordelijk isquote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat Zerrouki een simpele bal recht in de voeten schuift van de tegenstander waardoor het 3 tegen 2 is. Je verwacht niet dat een rechtsback gewoon niet meeloopt met z’n man. En je verwacht niet dat Wellenreuther een simpele bal door z’n benen laat gaan.
Weet niet of Slot daar veel aan had kunnen doen, maar het tekent wel het gedaalde niveau.
quote:Feyenoord Gelijkspel Leverkusen
0.1% 0.3% 99.6%
Hwang kan mij dan wel bekorenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan het eind van de streep hebben we gewoon een ontzettende winterjas uitgedaan afgelopen zomer. Had Dennis dat kunnen vervangen? Nee, want Wieffer en Geertruida waren echt onvervangbaar.
Maar het had allemaal wellicht iets beter gekund want die Lotombababa kan er geen klote van.
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DaMart het volgende:
Eerste helft niet kunnen zien. Is Leverkusen nou zo goed, of speelt Feyenoord zo slecht?
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef DaMart het volgende:
Eerste helft niet kunnen zien. Is Leverkusen nou zo goed, of speelt Feyenoord zo slecht?
Hwang kan zeker wel wat worden. Hopelijk kan die Osman snel die rechtsbuiten invullen zodat het aanvallend nog wat beter wordt.quote:
ja maar bij goal 2 en 3 is hij wel 3 meter achter zn man... al moet ik zeggen dat trauner ook maar lucht loopt te dekken bij die 3e.quote:
Die 3de goal ligt dus totaal aan Lotomba die zijn man TOTAAL laat lopen. Trauner staat ineens tussen 3 man, dat kan gewoon echt niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja maar bij goal 2 en 3 is hij wel 3 meter achter zn man... al moet ik zeggen dat trauner ook maar lucht loopt te dekken bij die 3e.
Thuis hadden we niks te vertellen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Kansloos? Uit speelden wij Atletico helemaal weg en verloren we ongelukkig. Dit is ook op conto Priske te schrijven
Zou ook schelen als Paixao niet meer doet wat ie wil en gewoon eens een bal afgeeftquote:Op donderdag 19 september 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hwang kan zeker wel wat worden. Hopelijk kan die Osman snel die rechtsbuiten invullen zodat het aanvallend nog wat beter wordt.
En Santi die weer leert voetballen zou ook fijn zijn.
En dat was niet zo slecht als nu.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Thuis hadden we niks te vertellen.
lotomba kan ook ja, ik zie vooral hwang er acheraan sjokken maar de je mag idd ook lotomba daar voor aanwijzen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die 3de goal ligt dus totaal aan Lotomba die zijn man TOTAAL laat lopen. Trauner staat ineens tussen 3 man, dat kan gewoon echt niet.
Ja ik denk dat dat een deel van de verklaring is. Maar dat vertrouwen is misschien ook wel gedaald doordat de selectie niet op orde is waardoor je ook tegen mindere ploegen al een paar keer punten hebt verspeeld.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Kwestie vertrouwen EN tactische afspraken en duidelijkheid in het elftal waar een trainer wel voor verantwoordelijk is
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...quote:Op donderdag 19 september 2024 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, precies dat inderdaad. Ik vind het voetballend oprecht niet slecht vandaag, maar zij profiteren met hun spelers van wereldklasse heel efficiënt van de 2 grootste kutspelers die wij hebben.
Deden ze in de eerste helft ook al niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk doet Leverkusen de tweede helft niet veel meer
Nu vliegen ze er nog makkelijker in, maar we die wedstrijd niks te vertellen. En toen had je nog Bijlow, Wieffer, Minteh, Geertruida..quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat was niet zo slecht als nu.
Omdat de trainer zo nodig heel raar moest doen het begin van het seizoen. En als je dan de eerste wedstrijd punten verspeeld door fouten van je keeper, tegen Sparta na de 1-1 direct rood pakt. Tja. Er is gewoon tactische onduidelijkheid. Dat zie je overal in terug, verdedigend, aanvallend.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat een deel van de verklaring is. Maar dat vertrouwen is misschien ook wel gedaald doordat de selectie niet op orde is waardoor je ook tegen mindere ploegen al een paar keer punten hebt verspeeld.
wel beter dan de vorige wedstrijden, maar nog niet op het niveau wat we bijv vorig jaar hadden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...
Verder is het voetballend echt wel te pruimen.
Dat vind ik wel scorebordjournalistiek hoor, ik vond het voetballend tegen Atletico veel kanslozer.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat was niet zo slecht als nu.
Dir ligt echt niet meer aan dat de trainer eigenlijk zo raar moest doen aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat de trainer zo nodig heel raar moest doen het begin van het seizoen. En als je dan de eerste wedstrijd punten verspeeld door fouten van je keeper, tegen Sparta na de 1-1 direct rood pakt. Tja. Er is gewoon tactische onduidelijkheid. Dat zie je overal in terug, verdedigend, aanvallend.
Priske moet nu snel normaal doen en volgende wedstrijd Wellenreuther en Zerrouki eruit pleuren. Dat zou al schelen
Eerlijk gezegd vind ik het onze beste wedstrijd tot nu toe, aanvallend gezienquote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. De zwakste schakels liggen er te dik bovenop en dit Leverkusen hoeft er alleen maar op te wachten...
Verder is het voetballend echt wel te pruimen.
Dit gaat gewoon 0-6/0-7 worden. Was onder Arne nooit gebeurd. Ja je kan een wedstrijd echt de mindere zijn maar zoiets als dit is lang geleden hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nu vliegen ze er nog makkelijker in, maar we die wedstrijd niks te vertellen. En toen had je nog Bijlow, Wieffer, Minteh, Geertruida..
Wat had Priske nu anders moeten doen? Hooguit Bijlow moeten opstellen.
Dan heb ik de aanvallen gemist.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het onze beste wedstrijd tot nu toe, aanvallend gezien
Maar dat zorgde wel voor onduidelijkheid. Blijkbaar kan hij het niet overbrengen,quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dir ligt echt niet meer aan dat de trainer eigenlijk zo raar moest doen aan het begin van het seizoen.
Eigenlijk was dat gewoond de enige juiste formatie voor deze selectie.
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusverquote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de aanvallen gemist.
Twee op doel.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusver
Onze Brian is een masochist.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ook dat nog
Voor Trauner denk ik dan?
Omdat Leverkusen dat toestaat.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hadden 8/9 schoten op doel tot dusver
Dat maakt het alleen nog pijnlijker vriend domboquote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
*hoeft niet goed te spelen
Voor Zerrouki dus. Ben heel benieuwd hoe dit gaat staan dan.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ook dat nog
Voor Trauner denk ik dan?
Het was dus zodat in de rust het licht uit kanquote:Op donderdag 19 september 2024 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
21.00 uur was een betere tijd geweest natuurlijk, nu is het nog licht.
We blijven op de kleintjes letten.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was dus zodat in de rust het licht uit kan
Die had iig niet dit seizoen 6 opzichtige blunders gemaaktquote:Op donderdag 19 september 2024 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Bijlow had ze allemaal gehad.
ALLEMAAL
Arne kon met een achterste linie spelen met Geertruida, Hancko, Hartman, Trauner (toen nog fit) spelen. Kijk waar je nu mee speelt, we moeten nu zelfs Smal brengen. Dat is toch gewoon een giller.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon 0-6/0-7 worden. Was onder Arne nooit gebeurd. Ja je kan een wedstrijd echt de mindere zijn maar zoiets als dit is lang geleden hoor
Daar zou ik niet op rekenen. Gaat ook gewoon heel moeizaam worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Zondag tegen Nac frustratie er uit spelen. Die krijgen alle hoeken van de Kuip te zien dat kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |