De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Dennis met zijn kenkerzomer. Veel dank.
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?
Dit is een prima samenvatting ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tactisch/voetballend niet eens zo slecht. Maar er doen twee echte mongolen mee, ongelooflijk zeg
van Persiebal spelen, dan is de 36e plaats binnen handbereik.quote:
Gewoon een pieper geven in de rust.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prima, sturen we hem naar calcutta
Waarom kijk je niet gewoon gezellig mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
Kampioen van Duitsland. Met afstand boven Bayern, CL-finalist Dortmund en RB Leipzig.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Zo bijzonder is dit Leverkusen niet. Zegt alles over ons natuurlijk.
Koop een pieper. @3rr0rquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
In Hongarije gekochtquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Dat leuke is er inmiddels ook al een tijdje van af.
We zijn weer Feyenoord, jongons.
Het waren een paar leuke jaren.
Mensen beseffen nog steeds niet hoe hard bergafwaarts het is gegaan sinds die zelf TD is gaan spelenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij heeft Dennis ouwe kots staan opwarmen deze zomer.
Fijn dat het je nu ook opvaltquote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Daarvoor moet je toch in de top 5 eindigen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef TornadoDK het volgende:
Jullie kunnen iig vast prima wennen aan het weer spelen op donderdag
Op basis van dit momentje ja?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
Trauner is ook wel het beste vanaf he. Alleen aan de bal nog wel prima.
Als hij een miskoop blijkt dan moet Hwang wel een ongelooflijke wereldster worden om deze waardeloze transferzomer voor Dennis nog een magere 4 op te leveren.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba is wel humor op zich.
Galgenhumor, dat wel.
Vorige wedstrijd niet gezien?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op basis van dit momentje ja?
Nog steeds de beste keus, zeker in de eredivisie met zijn inspeel pasquote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
Trauner is ook wel het beste vanaf he. Alleen aan de bal nog wel prima.
Het is echt bizar, ook waar hij heel de tijd looptquote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn dat het je nu ook opvalt
Maar Arend had zich niet in z’n reet laten nemen door die moffen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch blijf ik er ook wel bij dat mensen wel een heel verkeerd verwachtingspatroon hebben als ze denken dat je een ploeg die ongeslagen de dubbel wint in Duitsland en in een compleet seizoen alleen een Europese finale verloren heeft even de wil kunt opleggen. Spelers als Wirtz en Boniface zijn toch gewoon veel te goed, ook onder Oh Arne had je hier gewoon van verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |