Hij haat neppe gingers.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Staat er toch nog? Of naja stond
Nouja PSV doet toch ook mee ?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
Wat doen Bologna en Shakhtar in de CL, kunnen er geen ene klote van.
Twente had ook moeite met PEC Zwolle.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Salzburg, daar had Twente toch zo'n moeite mee. Verliezen kansloos bij Sparta Praag nu.
Waarom zie de opmaak van je post eruit als een gedicht?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twente is tactisch gewoon in orde. Hun selectiebeleid is vooral gebaseerd op hun subtopplek verstevigen, waardoor er meer kwantiteit dan kwaliteit is af en toe.
Matig rijmschemaquote:Op donderdag 19 september 2024 13:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zie de opmaak van je post eruit als een gedicht?
Ik heb Ajax gekekenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
0-0. Hopelijk heb je genoten?
Ongelofelijk hoe Gundogan gisteren die 2 grote kansen heeft mist.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twente is tactisch gewoon in orde. Hun selectiebeleid is vooral gebaseerd op hun subtopplek verstevigen, waardoor er meer kwantiteit dan kwaliteit is af en toe.
2-1quote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Feyenoord - Leverkusen | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
0-5quote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Kanonne zeg.quote:
1-2quote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Forumgebruiker @Durmada zit vroeg aan de fles.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Durmada het volgende:
Benieuwd naar Hwang. Ik denk dat Feyenoord licht favoriet is in eigen huis, nu moeten ze het waarmaken.
Ik waardeer het optimisme, maar alles beter dan een dikke nederlaag zou al goed zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Durmada het volgende:
Benieuwd naar Hwang. Ik denk dat Feyenoord licht favoriet is in eigen huis, nu moeten ze het waarmaken.
In het Ajax-topic drinken sommigen al om 9 uur s ochtends dus dit valt mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Durmada zit vroeg aan de fles.
2-2quote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
winnenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ben je niet gewend als Spanjool, daar mag de UEFA best eens rekening mee gaan houden!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit ook al zo vroeg gvd
Dan kan ik alleen het tweede bedrijf kijken
Ik ben nog mij nuttig aan het maken voor de maatschappij.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben je niet gewend als Spanjool, daar mag de UEFA best eens rekening mee gaan houden!
Je mag best eens iets positiefs postenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:42 schreef Zorro het volgende:
Stad van mijn dromen
Dan zeg je gewoon openlijk dat je niet helemaal spoort.
Goeie grasmat in De Kuip he!quote:Op donderdag 19 september 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag best eens iets positiefs posten
Mediamarkt, niet gek dus.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:42 schreef Zorro het volgende:
Stad van mijn dromen
Dan zeg je gewoon openlijk dat je niet helemaal spoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |