De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Dennis met zijn kenkerzomer. Veel dank.
Kloptquote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige kenkerzomer of deze kenkerzomer?
Dit is een prima samenvatting ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tactisch/voetballend niet eens zo slecht. Maar er doen twee echte mongolen mee, ongelooflijk zeg
van Persiebal spelen, dan is de 36e plaats binnen handbereik.quote:
Gewoon een pieper geven in de rust.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prima, sturen we hem naar calcutta
Waarom kijk je niet gewoon gezellig mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
Kampioen van Duitsland. Met afstand boven Bayern, CL-finalist Dortmund en RB Leipzig.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Zo bijzonder is dit Leverkusen niet. Zegt alles over ons natuurlijk.
Koop een pieper. @3rr0rquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nu al 3 keer de melding van de goal van Leverkussen binnen. Volgens mij is m'n telefoon kapot
In Hongarije gekochtquote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Dat leuke is er inmiddels ook al een tijdje van af.
We zijn weer Feyenoord, jongons.
Het waren een paar leuke jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |