Helemaal niet. Zerrouki was al een kut aankoop van Dennis en Arend. Minteh was een gelukje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.
Toen ging de loftrompet uit voor de scouting
Koos Alberts ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij loopt beter mee terug dan Lotomba
Heb jij niks beters te doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat nog zo geweldig.
Toen ging de loftrompet uit voor de scouting
Je zou toch zeggen dat @GGMM Feyenoord al een beetje volgt na al die posts hier.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zerrouki was al een kut aankoop van Dennis en Arend. Minteh was een gelukje.
Volgens mij kennen ze elkaar niet eensquote:Op donderdag 19 september 2024 20:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ken de helft van de Feyenoorders niet
Geeneens zieksnel ookquote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef Slobeend het volgende:
Lotomba lijkt echt een klassieke Feyenoord miskoop.
Nee joh, die komt alleen maar zuigen zoals gewoonlijk, sneu.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen?
Dat vind ik niet echt een compliment.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
TweedeKlum lijkt wel TweedeTong80
PSV is geen europese subtop, gewoon europese middelmaatquote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv is Europese subtop zodra iedereen fit is.
Feyenoord is weer feyenoord
Dat doe ik wel evenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie gaat Santi na de wedstrijd uit de broekzak van Tah halen?
Wist je dat iemand na de wedstrijd Nederland - Duitsland zei dat Tah een ideale tegenstander was voor Santi.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik wel even
Ik heb toch niks beters te doen
nee, tegen city maken we meer kansquote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het positieve nieuws van die nieuwe CL-opzet is wel dat je niet ook nog eens uit naar Leverkussen hoeft.
Ja gelukkig mogen we naar Cityquote:Op donderdag 19 september 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het positieve nieuws van die nieuwe CL-opzet is wel dat je niet ook nog eens uit naar Leverkussen hoeft.
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee joh, die komt alleen maar zuigen zoals gewoonlijk, sneu.
Dat zijn meestal de mensen die geen leven hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
Het is vrij zielig inderdaad. Maar goed, iedereen zijn pleziertje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Af en toe een grapje is niks mis mee, beetje uitdagen moet ook kunnen. Maar ik lees van die vent echt 100% van de tijd dit soort posts in dit topic, ook altijd met zo'n toontje. Als je dat bij je vrienden af en toe een keer doet, wederom niks mis mee, beetje uitdagen moet kunnen.
Maar op een forum continu zuigen, uitdagen en irritant doen, ik vraag me echt af wat daar nou zo lollig aan is. Hetzelfde geldt voor de mensen die dat in het Ajax topic doen hoor overigens. Kan toch geen voldoening geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |