SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Ben jij er ook bij?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel van hier gaan er eigenlijk naar toe?
Hallo trouwens by the way mensen
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef Cyan9 het volgende:
Naamtopic moet kunnen.
Overigens, Emmen is een raar groot dorp.
Hoe ging je sollicitatie voor de functie van zeeleeuw?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef Cyan9 het volgende:
Naamtopic moet kunnen.
Overigens, Emmen is een raar groot dorp.
Prima, kreeg er wel een goed gevoel bij. Niet als zeeleeuw trouwens, ik zwem niet hard genoeg.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie voor de functie van zeeleeuw?
Doe ik idd best regelmatig, paar eieren contempleren voor een tiramisu of zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan dus ook mooi een ei contempleren als je een recept volgt in de keuken
Met een zwarte latex broek, als ik kaarija mag geloven.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb al een knalgroene bolero maar ik zit in de kledingstress met hoe ik dit kan stylen
Ik heb wel een zwarte broek die er bij pastquote:Op woensdag 18 september 2024 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met een zwarte latex broek, als ik kaarija mag geloven.
Ook geschikt voor meringue of mayonaisequote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik idd best regelmatig, paar eieren contempleren voor een tiramisu of zo.
Dus omdat je kleding warm is doe je meer kleding aan?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte broek die er bij past![]()
Maar de bolero is erg warm dus er moet nog een shirtje bij. Dan kan ik hem tenminste uit doen
Als ik net als krij alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik engquote:Op woensdag 18 september 2024 17:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus omdat je kleding warm is doe je meer kleding aan?
Ok, geen Nortica dus.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prima, kreeg er wel een goed gevoel bij. Niet als zeeleeuw trouwens, ik zwem niet hard genoeg.
Bandeautop of anders een hemdje met spaghettibandjes?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik net als krij alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik eng
Ook goed ja, al maak ik die twee minder vaak.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook geschikt voor meringue of mayonaise
Ik ben graag lui.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, geen Nortica dus.
Waar blink je wl in uit? Dan kunnen we bepalen in welk gebied je het beste past!
Leeuwen slapen altijd als ik in de dierentuin ben, dus dat is misschien een idee. Je kan nog zeggen dat je goed bent in FOK’ken, dat zal ze ook aanspreken.quote:
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leeuwen slapen altijd als ik in de dierentuin ben, dus dat is misschien een idee. Je kan nog zeggen dat je goed bent in FOK’ken, dat zal ze ook aanspreken.
Dan zijn we eruit, dit is de ideale functiequote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!![]()
@:cyan9, welkom in Serenga!
Ik draag nooit spaghettibandjes dus hier had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bandeautop of anders een hemdje met spaghettibandjes?
Jij gaat ook niet naar Krij. Krij komt naar jou toe.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel ja.![]()
Ik heb een naamtopic?
Boh, wat een leven.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!![]()
@:cyan9, welkom in Serenga!
We zien je hier niet zo vaak meer, dus ik vond het wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel ja.![]()
Ik heb een naamtopic?
Fair enough, ik zou me ook niet per se prettig voelen in een behaquote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik net als krij alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik eng
Weer lekker naar kantoorquote:Op donderdag 19 september 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Donderdag, het is donderdag mensen!
En je weet wat dat betekent, WAKKER WORDEN!!!![]()
[ afbeelding ]
We mogen weer lekker aan het werk.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
TOTO kaartjes binnen, er was helemaal geen wachtrij volgens mij
SPOILER: Flauw grapje omdat ik het niet kan latenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!Een van Vitesse denk ikSPOILER: Flauw grapje omdat ik het niet kan latenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja, prachtig concert en leuk om je(/jullie) te zienquote:Op woensdag 18 september 2024 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
De mini-esf-meet was geslaagd hoor, erg tof concert.
Vonden we altijd al stomquote:
quote:
Muziek van Totoquote:Op donderdag 19 september 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
TOTO kaartjes binnen, er was helemaal geen wachtrij volgens mij
Als het goed is bellen die ook vandaag.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een conclusie over Deventer?
Haha ja ik dacht er komt iemand aangelopen, dus dat moet je wel zijn. Als je gewoon op weg was naar de bar had ik me gewoon awkward aan een random iemand voorgesteld.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, prachtig concert en leuk om je(/jullie) te zien
Tijdens het voorprogramma keek ik rond en zag ik iemand met een brutusshirt en zo'n haarclip in de vorm van een mes en toen wist ik dat ik je gevonden had, maar toen ik op je af liep, leek er bij jou ook geen twijfel dat ik het moest zijn. Dat vond ik wel raar, want ik had een shirt van Maruja aan, waardoor je mijn paarse shirt niet zag
Mooi concert, goede band, maar poe, wat is het warm en klein in Rotown.
Om Vitesse nou Duitsland te gaan noemen, is ook weer wat hoor.quote:
Dat zou ook grappig zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht er komt iemand aangelopen, dus dat moet je wel zijn. Als je gewoon op weg was naar de bar had ik me gewoon awkward aan een random iemand voorgesteld.
Stop loving you denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Leuk!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stop loving you denk ik
Ik denk dat je op mijn post reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop loving you![]()
Wat leuk! Is ze zo muzikaal?![]()
Maar deze jonguh![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Is het al de schuld van links?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:51 schreef Fred_B het volgende:
Zou Dickie het nog leuk vinden om premier te zijn?
Links (en rechts) is nu DE STUKKEN aan het bestuderen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het al de schuld van links?
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links (en rechts) is nu DE STUKKEN aan het bestuderen.
[ x ]
Dit is niet leuk
Ik vraag me echt af of hij wel weet waar hij aan begonnen is. Het zou me niks verbazen als hij over een paar maanden de handdoek in de ring gooit. Zoek het maar uit met z'n allen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:51 schreef Fred_B het volgende:
Zou Dickie het nog leuk vinden om premier te zijn?
Ik verheug me nu al op Lubach vanavondquote:Op donderdag 19 september 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links (en rechts) is nu DE STUKKEN aan het bestuderen.
[ x ]
Dit is niet leuk
Een vriend van mij heeft een vriendin uit Emmen, ik zal hem morgen zeggen dat hij het uit moet maken.quote:
Ja klopt! Wilde snel reageren want ik ben heel druk maar dat ging misquote:Op donderdag 19 september 2024 15:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk dat je op mijn post reageert.
Stop loving you![]()
Wat leuk! Is ze zo muzikaal?![]()
Maar deze jonguh![]()
Emmen is nooit leuk geweestquote:
Ik zou er na een tijdje ook weinig zin meer in hebben om telkens alle klappen te vangen, en ondertussen vooral het beleid van anderen te verdedigen.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of hij wel weet waar hij aan begonnen is. Het zou me niks verbazen als hij over een paar maanden de handdoek in de ring gooit. Zoek het maar uit met z'n allen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en Deventer vinden we vanaf nu ook niet meer leuk.
Jammer zegquote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
En vlinders.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer zeg![]()
Emmen is trouwens wel tof want daar hebben ze pinguns
Ik mag er zeker maar eentje noemen? Hmmm.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Leuk!
Wat is jouw favoriete nummer?
Toto doet ook zelf medleys van de grootste hits, meer dan n mag ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag er zeker maar eentje noemen? Hmmm.
Wat moet dit frustrerend voor je zijn. Je wilt zo graag weer aan de slag maar het lukt steeds maar weer net niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Oke, die uitgezonderd.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Behalve Wildlands dan, dat blijft wel leuk.
Dat ze maar mogen stikken in hun Dickensfestivalquote:Op donderdag 19 september 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik probeer het zo snel mogelijk van me af te zetten. Beetje zitten balen en mokken heb ik helemaal niks aan.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Balen zeg! Lijkt me wel frustrerend zo.
Oh ja, die moesten nu voetballen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, Feyenoord kijken wordt ook niemand vrolijk van momenteel. Nou ja, Ajacieden wel.
Blijkbaar waren ze daar zelf ook niet van op de hoogte aan de eerste helft te zien.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die moesten nu voetballen.
Je zou zeggen dat dat de taak is van de trainer.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze daar zelf ook niet van op de hoogte aan de eerste helft te zien.
Had niemand ze dat even kunnen vertellen?
Nieuwe helft, nieuwe kansen. Voor Leverkusen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze daar zelf ook niet van op de hoogte aan de eerste helft te zien.
Had niemand ze dat even kunnen vertellen?
Wat hebben ze daar nu weer gedaan?quote:
Geen idee, maar ik kijk Team Americaquote:Op donderdag 19 september 2024 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar nu weer gedaan?
Nee hoor, ook meerderequote:Op donderdag 19 september 2024 17:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag er zeker maar eentje noemen? Hmmm.
Ik vind Hold the Line gaaf. Maar dat is echt jeugdsentiment. Maar I'll be over you, Stop loving you, I will remember en I won't hold you back vind ik ook erg fijn.quote:
Allemaal mooiquote:Op donderdag 19 september 2024 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind Hold the Line gaaf. Maar dat is echt jeugdsentiment. Maar I'll be over you, Stop loving you, I will remember en I won't hold you back vind ik ook erg fijn.
Ik vind Toto nu meer een soort tribute band. Steve Lukather is het enige "echte" Toto-lid dat nog over is. Nou is dat natuurlijk wel een geweldige muzikant, maar noem het dan de Steve Lukather Band (misschien krijgt hij dan de Gelredome niet volquote:Op donderdag 19 september 2024 12:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Muziek van Toto![]()
Volgens mij zijn alleen Steve Lukather en de Joseph Williams nog over?
Wat is jouw favoriete nummer?
Zoals de kaartverkoop nu gaat, krijgt ie het waarschijnlijk ook niet volquote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Toto nu meer een soort tribute band. Steve Lukather is het enige "echte" Toto-lid dat nog over is. Nou is dat natuurlijk wel een geweldige muzikant, maar noem het dan de Steve Lukather Band (misschien krijgt hij dan de Gelredome niet vol)
Ja, klopt. Ik vind Steve n van de beste gitaristen ever.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind Toto nu meer een soort tribute band. Steve Lukather is het enige "echte" Toto-lid dat nog over is. Nou is dat natuurlijk wel een geweldige muzikant, maar noem het dan de Steve Lukather Band (misschien krijgt hij dan de Gelredome niet vol)
Bij radio10 kun je kaarten winnenquote:Op donderdag 19 september 2024 21:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoals de kaartverkoop nu gaat, krijgt ie het waarschijnlijk ook niet vol
Nouja, na al die keren proberen wil ik wel echt gewoon zeg maarquote:Op donderdag 19 september 2024 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind Steve n van de beste gitaristen ever.
Wij zijn al heel vaak naar concerten geweest met verschillende zangers. Het was eigenlijk altijd geweldig, maar nu er bijna niemand meer bij is, gaan we niet meer.
Wij ook hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 22:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, na al die keren proberen wil ik wel echt gewoon zeg maar
Ja, snap ik!quote:Op donderdag 19 september 2024 22:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, na al die keren proberen wil ik wel echt gewoon zeg maar
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
@:Hamlapjes ik krijg mee dat Epica muziek gaat maken voor Danse Macabre. Het wordt dan echt Efteling metal
Epica geeft vandaag en morgen concert in Afas met orkest. Schijnbaar werd er zoiets gezegd net. Ik ga naar de show morgen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb dit nog niet eerder gehoord in de wandelgangen, dus je hebt hier een heuse SCOOP!
Ik ga meteen met alle pretparkfans delen dat ik dit nieuwtje van zeer betrouwbare pinguns heb vernomen!quote:Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Epica geeft vandaag en morgen concert in Afas met orkest. Schijnbaar werd er zoiets gezegd net. Ik ga naar de show morgen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Met de opening van Baron 1898 heeft de Efteling een remix van de muziek laten maken door Hardwell, misschien dat ze nu wel iets soortgelijks hebben gedaan met Epica dan?
Morgen wordt live online uitgezonden ook (tegen betaling dat wel)quote:Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Benieuwd of ze er morgen heel toevallig dan ook wat over zeggen, if so, lemme know!
Zeker niet! Ik ben wel Ajacied, maar vind het jammer dat Feyenoord verloren heeft en dan nog wel met zoveel.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, Feyenoord kijken wordt ook niemand vrolijk van momenteel. Nou ja, Ajacieden wel.
Dat is aan een ieder om zelf te bepalen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat een goed teken of juist niet?
Er is niemand om ons wakker te maken, er is niemand om ons op te sluiten. Ik vind het wel lekker zo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder om zelf te bepalen.
Ik hoop altijd dat Nederlandse clubs het goed doen in Europa, behalve psv, vanwege de psv-users Op FOK!, die gun ik alleen maar pijnlijke nederlagen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik ben wel Ajacied, maar vind het jammer dat Feyenoord verloren heeft en dan nog wel met zoveel.
Heb je ook een paracetamol? Ik ben wakker geworden met keelpijn en een ontstoken oog en ben helemaal niet fitquote:Op vrijdag 20 september 2024 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
WAKKER WORDEN MENSEN!!!![]()
Het is vrijdag, dus kom op. Hoe eerder jullie aan het werk gaan, hoe eerder het weer maandag is!![]()
Dat klopt niet helemaal, maar het is toch een leuk idee nietwaar?![]()
Intussen is hier wat koffie en wat lekkers.
[ afbeelding ]
Oh jee, beterschap.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je ook een paracetamol? Ik ben wakker geworden met keelpijn en een ontstoken oog en ben helemaal niet fit
Beterschapquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je ook een paracetamol? Ik ben wakker geworden met keelpijn en een ontstoken oog en ben helemaal niet fit
Suggereer je nu dat ik corona heb?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mij ouders hebben gisteren hun booster gehaald.
Lekker hoor, heb je nog plannen?quote:
Naar een bordspellenbeurs in Duitslandquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb je nog plannen?
Of dat je oud bentquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik corona heb?
Nee, maar het behoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik corona heb?
Leuk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naar een bordspellenbeurs in Duitsland
Arme zielquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om 12 uur begin weekend?quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zit ook alleen maar te wachten tot het 12 uur is, er komt werkelijk niets uit mijn handen![]()
Kan me totaal niet concentreren.
Correctie, n sollicitatie.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:29 schreef Cyan9 het volgende:
Dank voor de support allen.
Ik heb nog twee sollicitaties lopen in Groningen, dus wie weet kom ik binnenkort toch nog met goed nieuws.
Wel makkelijk geld verdienen zoquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zit ook alleen maar te wachten tot het 12 uur is, er komt werkelijk niets uit mijn handen![]()
Kan me totaal niet concentreren.
Amputeren is vaak de beste oplossing! Als het weg is, dan kun je er niet meer dood aan gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb een vraag aan de hypochonders onder ons. Sjorsjina heeft er veel last van. Hebben jullie tips?
Je hoeft niet tot vanavond te wachten. Maar dat had je vast wel gezien.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Benieuwd of ze er morgen heel toevallig dan ook wat over zeggen, if so, lemme know!
quote:De Efteling werkt samen met de Limburgse metalband Epica om de attractie Danse Macabre te promoten. Het nieuwe nummer The Ghost in Me, dat binnenkort verschijnt, is gebaseerd op de melodie van de iconische dodendans. Bovendien werd de bijbehorende videoclip opgenomen in en rond de attractie.
https://www.looopings.nl/(...)in-nieuw-nummer.html
Epicaquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hoeft niet tot vanavond te wachten. Maar dat had je vast wel gezien.
[..]
Als ze er echt heel veel last van heeft: hulp zoeken. Ik heb baat gehad bij de poh-ggz. Niet dat het nu over is, maar het heeft wel wat geholpen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:43 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb een vraag aan de hypochonders onder ons. Sjorsjina heeft er veel last van. Hebben jullie tips?
Ben je al toe aan een nieuwe vakantie?quote:
Misschien een beetje laat, maar alsjeblieftquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze er echt heel veel last van heeft: hulp zoeken. Ik heb baat gehad bij de poh-ggz. Niet dat het nu over is, maar het heeft wel wat geholpen.
Verder: afleiding zoeken op piekermomenten. En dan vooral iets lichamelijk actiefs als flink wandelen, sporten.
Je angsten bespreekbaar maken met een dierbare. NM kan me soms helpen relativeren.
En. Niet!!!!!! Googlen.
Mooi gezegd weer over ‘onze’ DQ.quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Het eerste deel van de Eurovision Iceberg van Esc Gabe staat online
Goeie!quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Amputeren is vaak de beste oplossing! Als het weg is, dan kun je er niet meer dood aan gaan.
(Hier helpt dat altijd, dan valt het ineens wel mee)
quote:
Dat is wel naar jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik word vanmorgen wakker met allemaal burgernetmeldingen over straatroven in mijn buurt.niks gezien zelf. Maar niet zo leuk...
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
Groningen is ook iets minder leuk geworden.
Wat balen zegquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is alleen geografisch.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:03 schreef BillDauterive het volgende:
Oei, dat geloof ik niet. Er gaat niets boven Groningen.
Meerdere Waddeneilanden liggen noordelijkerquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, veel plezier! Ik wil daar ook nog steeds een keer naartoe, maar het ligt zover wegquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:41 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een kijkje nemen in Naturalis
Thanksquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Ik wil daar ook nog steeds een keer naartoe, maar het ligt zover weg
Sterktequote:Op zaterdag 21 september 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
Overigens heb ik nog steeds keelpijn en had ik vanmorgenvroeg ook nog migraine, waar ik nu van aan het bijkomen ben.
Vanmiddag komt een vriendin die ik al een tijd niet gezien heb, ik heb erover getwijfeld het af te zeggen maar daar voel ik me dan weer net niet slecht genoeg voor.
Het ligt toch helemaal niet ver weg, het is juist heel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Ik wil daar ook nog steeds een keer naartoe, maar het ligt zover weg
Meh en ik wilde nog wel naar Stad. Nou morgen dan maar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ah dat zijn er niet zoveel, die kan ik wel hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat dat de mensen op Schiermonnikoog maar niet horen.
Ik ben heel benieuwd, laat je weten hoe je het vond?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de film the substance. Waar blijkbaar in Cannes allemaal mensen bij wegliepen want te gruwelijk.
Ja inderdaad, dat is voor ons wel de meest logische optie. Combineren met een nachtje weg en/of nog een ander uitje in die buurt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
ThanksIs het voor jou niet een keer makkelijk te combineren met een bezoek aan een musical of zoiets in het westen? Dat je er een hele dag van maakt?
Roger, onze levens liggen mijlenver uiteenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ligt toch helemaal niet ver weg, het is juist heel erg dichtbij.
Ja zeker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd, laat je weten hoe je het vond?
Ik heb vroeger ook veel horror gekeken, tegenwoordig een heel stuk minder. Ik kan er wat minder goed tegenquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zeker.wel alvast de kanttekening: ik kijk best veel horror, dus ben misschien wat minder snel in shock dan t gemiddelde Cannes-publiek.
Ja, anders is het wel wat jammer. Ik ben nog geen twee uur binnen en heb het meeste nu wel gezienquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is voor ons wel de meest logische optie. Combineren met een nachtje weg en/of nog een ander uitje in die buurt.
Dat klinkt niet als een combinatie waar ik bij voorbaat al bezwaar tegen hebquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, terug van de film. Ik vond m tof, Demi Moore ook erg goed. Maar het is wel een soort combi tussen the thing, Carrie en de videoclip satisfaction. Dus daar moet je wel van houden.
Als het warm is is het juist fijn naar de bios te gaan, want airco. En verder vind ik t in de bios niet gek zo s middags, maar buiten wel. Allemaal mensen vrolijk in de zon en ik denk vooral 'jullie weten niet wat voor fucked up dingen ik net gezien hebquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een combinatie waar ik bij voorbaat al bezwaar tegen heb
Vond je het niet wat gek om in de middag naar een horrorfilm te gaan? Afgelopen zomer had ik meermaals wel zin om horror te kijken maar vond ik het toch te warm en te licht ervoor
Weet je ook of Terrifier de moeite waard is?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als het warm is is het juist fijn naar de bios te gaan, want airco. En verder vind ik t in de bios niet gek zo s middags, maar buiten wel. Allemaal mensen vrolijk in de zon en ik denk vooral 'jullie weten niet wat voor fucked up dingen ik net gezien heb'.
het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het een soort seksspeeltje wasquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je ook of Terrifier de moeite waard is?
Nah, beetje simpel, 2 is beter. Wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je ook of Terrifier de moeite waard is?
Wel een enge dan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het een soort seksspeeltje was
Absoluut! Zit vast een clownsgezichtje op ofzoquote:
U denkt aan de Satisfyer, me dunkt!quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het een soort seksspeeltje was
Het lijkt er wel op!quote:Op zondag 22 september 2024 08:58 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen.
Ben ik de eerste? Wat een gekkigheid.
Oeiquote:Op zondag 22 september 2024 09:03 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is me slechts 1x eerder voorgekomen, H_T.
Altijd wel! Maar niet zo vreemdquote:Op zondag 22 september 2024 09:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei. Gebeurden er meer vreemde dingen die dag?
Halloween komt er weer aan.quote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef H_T het volgende:
Net ontdekt: niet alleen zijn zeisen nog steeds vrij goed verkrijgbaar, ze zijn ook best goed betaalbaarVind ik toch mooi om te weten, ook al heb ik niet eens een tuin
Het lijkt me niet de bedoeling dat je dan een echte zeis bij je hebt. Tikje gevaarlijkquote:Op zondag 22 september 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Halloween komt er weer aan.
Uncle Harm is coating the peepers in the kitch’n?quote:Op zondag 22 september 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat er in Grunn steeds meer Engels wordt gesproken
Jammer is datquote:Op zondag 22 september 2024 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat er in Grunn steeds meer Engels wordt gesproken
Ik zei een beetje minder leuk, dus ik sta het toe.quote:Op zondag 22 september 2024 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Sorry Cyan, ik ben toch in Groningen geweest. Koopzondag kan ik niet weerstaan
De pepernoten voorraad is weer even bijgevuld. Met Strawberry Cheesecake, Pornstar Martini en Tompouce
En mogen we ook nog naar Emmen of Deventer, of een van die steden liever niet?quote:Op zondag 22 september 2024 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zei een beetje minder leuk, dus ik sta het toe.
Dit wordt het nieuwe volkslied van Nederlandquote:Op zondag 22 september 2024 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer is datIs er al een tegenbeweging die het plat Gronings weer wijdverbreid wil maken?
Hoe ging het in de sporthal?quote:Op zondag 22 september 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Even omkleden en dan naar de sporthal.
3-5 verloren.quote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ging het in de sporthal?
Was tegen de kampioen van vorig seizoen, dus op zich niet verrasend dat we zouden verliezen.quote:Op zondag 22 september 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow. dat valt tegen. Ik baal ervan dat ik het vroeg.
Bubble Tea met alcohol?quote:Op zondag 22 september 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook voor het eerst Bubble Tea gehad. Smaakte best prima maar ik werd er al snel zat van
Je moet een zure smaak bubbels kiezen, dan is het het lekkerst vind ikquote:Op zondag 22 september 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook voor het eerst Bubble Tea gehad. Smaakte best prima maar ik werd er al snel zat van
Ja hoor, blik is alweer op vooruit.quote:Op zondag 22 september 2024 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En mogen we ook nog naar Emmen of Deventer, of een van die steden liever niet?
Ja maar ik heb net thee gezetquote:Op zondag 22 september 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd om naar bed te gaan. Weekend is weer voorbij. Om 5 uur komt Roger ons weer wekken om weer aan de slag te gaan.
Wat voor thee?quote:
Of je dacht dat gewoon?quote:Op zondag 22 september 2024 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sprak daarom iedereen engels tegen mij?
Dan is er niets aan de hand lijkt mequote:
Jij rebel!quote:Op zondag 22 september 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dat mocht niet van Luctor. (Heb het wel gedaan)
Jij dacht dat je uit kon slapen? Op maandag?quote:Op zondag 22 september 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd om naar bed te gaan. Weekend is weer voorbij. Om 5 uur komt Roger ons weer wekken om weer aan de slag te gaan.
Ik ben al vanaf 3:00u wakkerquote:Op maandag 23 september 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Het is weer maandag, we mogen weer lekker aan de slag.
[ afbeelding ]
Gooi er maar flink wat koffie in, want het gaat een lange dag worden.
Ben je vervangend nerveus voor de jarigenquote:
Moet je extra uren werken? Omdat het een lange dag wordtquote:Op maandag 23 september 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Het is weer maandag, we mogen weer lekker aan de slag.
[ afbeelding ]
Gooi er maar flink wat koffie in, want het gaat een lange dag worden.
En mijn huidige leeftijd is ook een priemgetalquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Dave het volgende:
Mooie datum, 7 maanden na @:hamlapjes en 5 maanden voor mij. 23, 7 en 5 zijn alle priemgetallen.
Je kunt al schrijven, dus 3 zal het niet zijn..quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En mijn huidige leeftijd is ook een priemgetal
Ik ook niet. Volgend jaar weer.quote:Op maandag 23 september 2024 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geen priemgetal als leeftijd
Voor mij ook pas volgend jaar.quote:
Voor iemand van 89 zie je er anders nog prima uitquote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En mijn huidige leeftijd is ook een priemgetal
En ik ben 23-7 jarigquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Dave het volgende:
Mooie datum, 7 maanden na @:hamlapjes en 5 maanden voor mij. 23, 7 en 5 zijn alle priemgetallen.
En mijn geboortejaar is ook een priemgetalquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Dave het volgende:
Ik ben in het winst voor NL op het EK jaar geboren.quote:Op maandag 23 september 2024 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En mijn geboortejaar is ook een priemgetal
Veel pijn? Diclofenac gekregen?quote:Op maandag 23 september 2024 13:25 schreef Arizona het volgende:
Echo van de schouder gehad. Veel littekwnweefsel in een pees, waarschijnlijk oud letsel. Daardoor forse peesirritatie en slijmbeursontsteking.
Nee gelukkig niet. Bij de meeste dagelijkse dingen heb ik niet heel veel last. Alleen bij het slapen en bij bovenhandse bewegingen heb ik pijn. (En dat is dan wel vrij stevig)quote:
Maar goed dat je niet 24/7 jarig bent! Dan ga je blut aan het constant vieren en je veroudert dan heel snelquote:
Ai! Is daar iets structureels aan te doen? Het klinkt helaas alsof dat niet het geval isquote:Op maandag 23 september 2024 13:25 schreef Arizona het volgende:
Echo van de schouder gehad. Veel littekwnweefsel in een pees, waarschijnlijk oud letsel. Daardoor forse peesirritatie en slijmbeursontsteking.
Ik weet het niet. Het zou sowieso een langdurig verhaal worden.quote:Op maandag 23 september 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ai! Is daar iets structureels aan te doen? Het klinkt helaas alsof dat niet het geval is
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 september 2024 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Cyan9 gefeliciteerd met je functie uitbreiding op FOK!
Cyan naar POLquote:Op maandag 23 september 2024 14:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Cyan9 gefeliciteerd met je functie uitbreiding op FOK!
Een betere voorbereiding kan niet.quote:Op maandag 23 september 2024 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cyan naar POL![]()
Nou ja, het ESF is ook allemaal polletiek natuurlijk, dus hij heeft flink kunnnen oefenen.
Laat ik zeggen, ik ben nu net thuis.quote:Op maandag 23 september 2024 07:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je extra uren werken? Omdat het een lange dag wordt
Ik weet niet of het heeft geholpen. Ik droomde namelijk dat ik de auto van Ed Sheeran had gestolen.quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heeft geholpen. Ik droomde namelijk dat ik de auto van Ed Sheeran had gestolen.
Hij is nooit ver van je gedachten, wat wil dat zeggen?quote:Op maandag 23 september 2024 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heeft geholpen. Ik droomde namelijk dat ik de auto van Ed Sheeran had gestolen.
Ik zat in een soort van actiefilm want ik moest iets uit het raam gooien. Wat weet ik niet meer. Een bom, een telefoon, zijn muziek. Geen idee.quote:
Zelfs in mijn dromen heb ik geen ed sheeran vrije dagquote:Op maandag 23 september 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij is nooit ver van je gedachten, wat wil dat zeggen?
Hier een voorproefje:quote:Op maandag 23 september 2024 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd Billie & ESF1Gamer! Dit gaan we nog vieren met een goede afterparty
Het was te proberen.quote:Op maandag 23 september 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij dacht dat je uit kon slapen? Op maandag?
Je post zegtquote:Op maandag 23 september 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs in mijn dromen heb ik geen ed sheeran vrije dag
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 september 2024 22:14 schreef Troel het volgende:
Tijd voor bed. Net uit eten geweest voor mijn 14e bevrijdingsdag
Ik ga mijn werk wel drinken en koffie doen vandaag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Er is koffie en werk om te drinken en te doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
[ afbeelding ]
Er is koffie en werk om te drinken en te doen.
Succes.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:25 schreef Troel het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Iets met kaartjes regelen voor Ironmaiden vandaag
Oei, is dat vandaag al? Goed dat je het zegt! Iron Maiden wil ik toch wel graag een keer live zienquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:25 schreef Troel het volgende:
Ik ben een beetje hyper. Iets met kaartjes regelen voor Ironmaiden vandaag
Presale van de fanclub jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, is dat vandaag al? Goed dat je het zegt! Iron Maiden wil ik toch wel graag een keer live zien
Ah, vandaar. Ik zag de start van de algemene verkoop, die is pas over drie dagen. Ben je al eerder bij Iron Maiden geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |