SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ben jij er ook bij?quote:Op woensdag 18 september 2024 15:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel van hier gaan er eigenlijk naar toe?
Hallo trouwens by the way mensen
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef Cyan9 het volgende:
Naamtopic moet kunnen.
Overigens, Emmen is een raar groot dorp.
Hoe ging je sollicitatie voor de functie van zeeleeuw?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef Cyan9 het volgende:
Naamtopic moet kunnen.
Overigens, Emmen is een raar groot dorp.
Prima, kreeg er wel een goed gevoel bij. Niet als zeeleeuw trouwens, ik zwem niet hard genoeg.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie voor de functie van zeeleeuw?
Doe ik idd best regelmatig, paar eieren contempleren voor een tiramisu of zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan dus ook mooi een ei contempleren als je een recept volgt in de keuken
Met een zwarte latex broek, als ik kaarija mag geloven.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb al een knalgroene bolero maar ik zit in de kledingstress met hoe ik dit kan stylen
Ik heb wel een zwarte broek die er bij pastquote:Op woensdag 18 september 2024 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met een zwarte latex broek, als ik kaarija mag geloven.
Ook geschikt voor meringue of mayonaisequote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik idd best regelmatig, paar eieren contempleren voor een tiramisu of zo.
Dus omdat je kleding warm is doe je meer kleding aan?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte broek die er bij past![]()
Maar de bolero is erg warm dus er moet nog een shirtje bij. Dan kan ik hem tenminste uit doen
Als ik net als käärijä alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik engquote:Op woensdag 18 september 2024 17:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus omdat je kleding warm is doe je meer kleding aan?
Ok, geen Nortica dus.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prima, kreeg er wel een goed gevoel bij. Niet als zeeleeuw trouwens, ik zwem niet hard genoeg.
Bandeautop of anders een hemdje met spaghettibandjes?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik net als käärijä alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik eng
Ook goed ja, al maak ik die twee minder vaak.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook geschikt voor meringue of mayonaise
Ik ben graag lui.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, geen Nortica dus.
Waar blink je wél in uit? Dan kunnen we bepalen in welk gebied je het beste past!
Leeuwen slapen altijd als ik in de dierentuin ben, dus dat is misschien een idee. Je kan nog zeggen dat je goed bent in FOK’ken, dat zal ze ook aanspreken.quote:
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!quote:Op woensdag 18 september 2024 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leeuwen slapen altijd als ik in de dierentuin ben, dus dat is misschien een idee. Je kan nog zeggen dat je goed bent in FOK’ken, dat zal ze ook aanspreken.
Dan zijn we eruit, dit is de ideale functiequote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!![]()
@:cyan9, welkom in Serenga!
Ik draag nooit spaghettibandjes dus hier had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bandeautop of anders een hemdje met spaghettibandjes?
Jij gaat ook niet naar Käärijä. Käärijä komt naar jou toe.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel ja.![]()
Ik heb een naamtopic?
Boh, wat een leven.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren bij de presentatie over leeuwen in Wildlands en de dame zei dat ze 20 uur per dag slapen!![]()
@:cyan9, welkom in Serenga!
We zien je hier niet zo vaak meer, dus ik vond het wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel ja.![]()
Ik heb een naamtopic?
Fair enough, ik zou me ook niet per se prettig voelen in een behaquote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik net als käärijä alleen een (dichte) bolero aantrek kan ik hem niet uit doen want anders sta ik in mijn bh. En dat vind ik eng
Weer lekker naar kantoorquote:Op donderdag 19 september 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Donderdag, het is donderdag mensen!
En je weet wat dat betekent, WAKKER WORDEN!!!![]()
[ afbeelding ]
We mogen weer lekker aan het werk.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 september 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
TOTO kaartjes binnen, er was helemaal geen wachtrij volgens mij
SPOILER: Flauw grapje omdat ik het niet kan latenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!Een van Vitesse denk ikSPOILER: Flauw grapje omdat ik het niet kan latenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja, prachtig concert en leuk om je(/jullie) te zienquote:Op woensdag 18 september 2024 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
De mini-esf-meet was geslaagd hoor, erg tof concert.
Vonden we altijd al stomquote:
quote:
Muziek van Totoquote:Op donderdag 19 september 2024 10:05 schreef Arizona het volgende:
TOTO kaartjes binnen, er was helemaal geen wachtrij volgens mij
Als het goed is bellen die ook vandaag.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een conclusie over Deventer?
Haha ja ik dacht er komt iemand aangelopen, dus dat moet je wel zijn. Als je gewoon op weg was naar de bar had ik me gewoon awkward aan een random iemand voorgesteld.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, prachtig concert en leuk om je(/jullie) te zien
Tijdens het voorprogramma keek ik rond en zag ik iemand met een brutusshirt en zo'n haarclip in de vorm van een mes en toen wist ik dat ik je gevonden had, maar toen ik op je af liep, leek er bij jou ook geen twijfel dat ik het moest zijn. Dat vond ik wel raar, want ik had een shirt van Maruja aan, waardoor je mijn paarse shirt niet zag
Mooi concert, goede band, maar poe, wat is het warm en klein in Rotown.
Om Vitesse nou Duitsland te gaan noemen, is ook weer wat hoor.quote:
Dat zou ook grappig zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht er komt iemand aangelopen, dus dat moet je wel zijn. Als je gewoon op weg was naar de bar had ik me gewoon awkward aan een random iemand voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |