SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt isquote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende: [..] Ohja dat is ook nog een optie
bewaar ik daar de verkleure nepshit voor
![]()
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springenquote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben al 2 miljoen psychiaters en psychologen in Nederland, waarom ga je niets leuks doen zoals een juice kanaal beginnen, een dierentuin starten, een begin schietbaan of een dansschool voor ex-islamitische vrouwen?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je dit jaar nog geen reclame voor gemaakt, of wel?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt is![]()
quote:In elk gebouw vind je één printer waarmee je direct je document kunt nieten
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
Niet eens op een legoblokje staan?quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:
maar je kunt het niet van te voren aanvinken, misschien is het om printgebruik te ontmoedigen ofzo?quote:
ja hebben ze nog steeds. ben een paar jaar terug daar geweestquote:Op maandag 16 september 2024 11:12 schreef Karzai het volgende:
ze hebben in bangkok toch ook een markt op het water @:bitterbal?
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thaiquote:Op maandag 16 september 2024 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan je wel meteen aan de slag met je werkervaring
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpastquote:Op maandag 16 september 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thai
Illegaal zelfs.quote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpast
quote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpast
quote:Op maandag 16 september 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Had even aan mijn kussen geroken. Kijken wat ik zo ga doen
ben niet zo stoerquote:Op maandag 16 september 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ben je niet met Bal meegegaan?
Zal de douane van Thailand nogmaals mailen over haar Vietnam vliegticket scam. Kan echt niet.quote:
ben je met je bolle tochus er op gaan zitten?quote:
ik gok op ham kaas croissantsquote:
Kan nooit de wereld kosten daarquote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
deze staat re koop op het eiland
![]()
Us wil je die voor mij kopen
Nee in mijn tasquote:Op maandag 16 september 2024 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je met je bolle tochus er op gaan zitten?
ben je op je tas gaan zitten?quote:
Staat half Thailand voor je raam als je aan je kussen ligt te ruikenquote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
deze staat re koop op het eiland
![]()
Us wil je die voor mij kopen
Ruim dan ook eens een keer opquote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee er zit gewoon veel zooi in mijn tas
Nog niet gesolliciteerd?quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
erg he, weer zo'n buitenlander ook echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet binnen geweest
Al onder je voet gekeken?quote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
mogen wij ook mee lachen?quote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om de Thijs Romer grap van Rob @:haags
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakjequote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
Helaas dit keer niet.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakje
quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
Hedwig zelf staat al even op de kast. Maar moet nog de brief vastmaken enz.
[ afbeelding ]
Klik weg en bel de bank!quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Welke game is dat?quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat de zon zou gaan schijnen, ben nu rondjes aan het rijden, golf gti5 gekocht, snelle auto
En plaatjes aan het draaien ondertussen
[ afbeelding ]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Zonnig en best aardig qua temperatuur.quote:
Huh?quote:Op maandag 16 september 2024 13:49 schreef Ama het volgende:
Inmiddels huis maar stof gezogen, steentjes niet tegen gekomen. Weekje wachten tot ik hem af kan maken dus, moet nog 1 zakje.!
Ik mis 2 belangrijke steentjes om de chocolade kikker af te maken en dat is 1 van de laatste dingen die ik moet maken.quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om de Thijs Romer grap van Rob @:haags
Oh zo.quote:Op maandag 16 september 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Dus nu via de LEGO site even die steentjes aanvragen.Zijn ook beide hetzelfde dus is geen toeval.
hé, doe eens liefquote:Op maandag 16 september 2024 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spf50 hè vriendin. Anders zie je er straks net zo uit als Sophie Hilbrand
Maar het is nog geen vrijdag.quote:Op maandag 16 september 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hup hup UPS. Jullie hadden er vrijdag al kunnen zijn.
quote:Op maandag 16 september 2024 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is nog geen vrijdag.
Herkenbaarquote:
Ik ook wel. Maar ik kwam er pas om 11 uur uit.quote:Op maandag 16 september 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil wel weer naar bed.
IK heb er afgelopen wekend al een dekentje bij gepakt op de bankquote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar ik kwam er pas om 11 uur uit.
En de bank is ook wel comfi
Ik zit onder 2 dekentjes nuquote:Op maandag 16 september 2024 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IK heb er afgelopen wekend al een dekentje bij gepakt op de bank
Ik neem even een kleine pauze van het bouwen. Ga straks weer doorquote:Op maandag 16 september 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Dus nu via de LEGO site even die steentjes aanvragen.Zijn ook beide hetzelfde dus is geen toeval.
rest van de week wordt wel weer warmerquote:
hmm zo een om op te scheppen en 1 om te eten denk ik?quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
Wat verstaan jullie onder een soeplepel?
grote opscheplepel om soep in je kom te schenkenquote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
Ja het eerste dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zo een om op te scheppen en 1 om te eten denk ik?
Juist dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 september 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
grote opscheplepel om soep in je kom te schenken
Vlaamse arts of in NL?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Op mijn hoest siroop van de dokter staat 4/dag 1 soeplepel
hmm, ja, dat ander zou je eerder een eetlepel noemenquote:Op maandag 16 september 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
grote opscheplepel om soep in je kom te schenken
Dan zal het wel een eetlepel moeten zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
In Nederland wel, naja bij een opschep soeplepel is het flesje zo leeg natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat ander zou je eerder een eetlepel noemen
Ja, dan heb je een soeplepel en dan is het flesje leeg.quote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
In Nederland wel, naja bij een opschep soeplepel is het flesje zo leeg natuurlijk
Een normale lepel.quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.vlaanderen.be(...)el-eetlepel-pollepel
Ik denk dat de arts het bovenste bedoelt.
Ja preciesquote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan heb je een soeplepel en dan is het flesje leeg.
Dat had je wel op het spoor van iets kunnen zetten toch?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Rijst met paling ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een japanner wezen eten. Deze zalm was echt onwijs lekker
[ afbeelding ]
en ik had nog rijst met paling
[ afbeelding ]
Jaja fles, er zit zo'n maatje bij, zet dat er dan op.quote:Op maandag 16 september 2024 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je wel op het spoor van iets kunnen zetten toch?
ja smaakte ook goed. Had ook nog een zalmspiesje maar die was al op voordat ik een foto kon maken :pquote:Op maandag 16 september 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rijst met paling ziet er wel lekker uit
Ik zie het al voor me, dat je zo'n opscheplepel aan je mond zet en dan die hoestdrank opdrinkt.quote:
hoeveel zit er in de fles?quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaja fles, er zit zo'n maatje bij, zet dat er dan op.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smaakte ook goed. Had ook nog een zalmspiesje maar die was al op voordat ik een foto kon maken :p
Ja als het goed is welquote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rest van de week wordt wel weer warmer
quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat je zo'n opscheplepel aan je mond zet en dan die hoestdrank opdrinkt.
Zo dat flesje in 1x achterover slaanquote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Ik heb in Maleisië een keer goddelijke Zalm Teriyaki gehadquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat past wel in een goede soeplepelquote:
Manman, ik mag niet lachen dan hoest ik weerquote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat past wel in een goede soeplepel
Vier van die flesjes per dag achterover tikken.quote:
kan je die nogsteeds proeven ?quote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië een keer goddelijke Zalm Teriyaki gehad
Jaquote:Op maandag 16 september 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je die nogsteeds proeven ?
en dan hoestdrank met 40% alcoholquote:Op maandag 16 september 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier van die flesjes per dag achterover tikken.
Was dan naar Japan gegaanquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kom naar je toequote:Op maandag 16 september 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonnig en best aardig qua temperatuur.
Lekker slapen dan welquote:Op maandag 16 september 2024 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan hoestdrank met 40% alcohol
jawel goed. bed is comfi. op zich best rustig maar het is nog vroeg. maar vannacht washet ook overal stilquote:
Dat zijn wel belangrijke punten, goed bed en rustig.quote:Op maandag 16 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel goed. bed is comfi. op zich best rustig maar het is nog vroeg. maar vannacht washet ook overal stil
ja schoon is het ook. kamer is wat verouderd maar heb ik niet echt last van . misschien morgen gebruik maken van het zwembadquote:Op maandag 16 september 2024 15:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat zijn wel belangrijke punten, goed bed en rustig.
En ook schoon natuurlijk.
nooit geweest, dus ik mis het nietquote:
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?quote:
Mijn Engels is verre van perfectquote:Op maandag 16 september 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?Je engels is toch perfect. Zag laatst huisjes op het platteland daar, wilde er zelf naartoe verhuizen
[ afbeelding ]
Tevens droomhuis van @:budapestenaar denk ik.
Oh lol.quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef essnhills het volgende:
Beetje zo'n "the Holiday” idee qua huisje
Wat schattigquote:Op maandag 16 september 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?Je engels is toch perfect. Zag laatst huisjes op het platteland daar, wilde er zelf naartoe verhuizen
[ afbeelding ]
Tevens droomhuis van @:budapestenaar denk ik.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef essnhills het volgende:
Beetje zo'n "the Holiday” idee qua huisje
ken ik niet.quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef Ama het volgende:
Oh dat doet me echt denken aan die kerstfilm The Holiday.![]()
quote:
wat ben je dan zo'n beetje kwijt?quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn Engels is verre van perfectMaar ik weet niet of het wel zo'n gezellig land is verder en ik heb er ook niets of niemand. Ja m'n neef maar die streek is onbetaalbaar.
Ik had laatst bijna weer geboekt voor in m'n eentje maar het blijft een duur geintje voor een paar daagjes.
Ik zou even op onderzoek uitgaan danquote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er hangt hier een geur alsof er iets elektrisch aan het branden is.
wel een beetje kleinquote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toch, ik zou het echt heerlijk vinden om in zo'n huisje te wonen
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ikquote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je dan zo'n beetje kwijt?
Mits goed geïsoleerd.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ik
quote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
En de voorstelling waar ik naartoe wilde was ook zo goed als uitverkocht dus alleen de dure kaartjes vanaf 1000 pond waren nog over.
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?quote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
En de voorstelling waar ik naartoe wilde was ook zo goed als uitverkocht dus alleen de dure kaartjes vanaf 1000 pond waren nog over.
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsquote:Op maandag 16 september 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HmmEn verder van het centrum gaan zitten heeft daar ook weinig zin als ik me goed herinner. Zat een keer in Luton maar de trein was erg duur. Kun je net zo goed meer voor je hotel betalen.
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen touwtjes aan de theezakjes?quote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.
Vriendlief wil er zelf ook niet meer wonen.
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?quote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.
Vriendlief wil er zelf ook niet meer wonen.
ohquote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ik
Ik vermoed dat het vanaf het dak komt. Daar zijn ze bezig.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou even op onderzoek uitgaan dan
En dat jaquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen touwtjes aan de theezakjes?
O ja, dat vergeet ik wel eens dat mensen dat doen, aangezien ik altijd om 20u in bed ligquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsIk zat eens aan Brick Lane. In de zomer was het er hartstikke gezellig, met een markt en muziek, volk op straat. Maar in november vond ik het er een beetje een griebuszooi 's avonds.
O nee dat was met trein en hotelquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohen dan komt je ticket en alles er nog bij
Dat idee heb ik sowieso altijd al eerder als het vroeg donker isquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsIk zat eens aan Brick Lane. In de zomer was het er hartstikke gezellig, met een markt en muziek, volk op straat. Maar in november vond ik het er een beetje een griebuszooi 's avonds.
Welshmanquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?
Qua gezondheidszorg ken ik het land verder niet.
nou ja wat doe je anders met je geld ger :p beetje levenquote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat was met trein en hotelIk heb echt getwijfeld hoor. Toen die serial killer tentoonstelling kwam had ik dus nog een reden om te gaan, maar toen waren voor dat andere de betaalbare kaartjes weer uitverkocht.
Bal is een big spender nuquote:Op maandag 16 september 2024 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat doe je anders met je geld ger :p beetje leven
Ik ben geen uitgaansbeest hoor, maar ik vind het wel leuk om na het eten nog een beetje door zo'n stad te lopen als er muziek is en de boel verlicht is. Vooral bij Brick Lane had je 's avonds nog muziek en dan dronken we ergens nog wat, of we drinken ergens thee, of we halen een warme drank en drinken dat boven in een bus op.quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat vergeet ik wel eens dat mensen dat doen, aangezien ik altijd om 20u in bed lig
Lange wachtlijsten enzo, maar het is wel gratis dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?
Qua gezondheidszorg ken ik het land verder niet.
Nee dan wil ik betaald krijgenquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?
Ik heb bij de Lion King weleens op zo'n balkonnetje gezeten en bij de intro kwam er een acteur in kostuum bij ons staan om te zingenquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?
quote:
Hmm ja, Parijs. Daar ga ik eigenlijk al een aantal jaren niet meer heen. Voel me daar niet echt veilig meer. Zonde, want verder is het een leuke stad voor een weekend.quote:Op maandag 16 september 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgaansbeest hoor, maar ik vind het wel leuk om na het eten nog een beetje door zo'n stad te lopen als er muziek is en de boel verlicht is. Vooral bij Brick Lane had je 's avonds nog muziek en dan dronken we ergens nog wat, of we drinken ergens thee, of we halen een warme drank en drinken dat boven in een bus op.
Maar dat is ook wel de reden dat ik niet in m'n eentje naar Parijs durf, want dan zit ik ook om acht uur in m'n hotelkamer. Niet dat er 's avonds voor mij iets te doen is in Parijs.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij de Lion King weleens op zo'n balkonnetje gezeten en bij de intro kwam er een acteur in kostuum bij ons staan om te zingen![]()
Zo ongemakkelijk.
Er zijn nog wel wat dingen die ik (weer) wil zien, maar ik durf er niet in m'n eentje de metro in 's avonds.quote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja, Parijs. Daar ga ik eigenlijk al een aantal jaren niet meer heen. Voel me daar niet echt veilig meer. Zonde, want verder is het een leuke stad voor een weekend.
Ben er drie keer een paar daagjes geweest. Maar de laatste keer is ook alweer 20 jaar geleden.quote:Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit echt in Parijs geweest.
Een keertje overstappen met de trein denk ik maar dat telt niet echt
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar bedoel meer dat je niet altijd alles maar moet bewaren voor later
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.quote:Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat dingen die ik (weer) wil zien, maar ik durf er niet in m'n eentje de metro in 's avonds.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en volgens doet ger dat wel een beetje
Ja een schmutzige stad met putluchten. Maar ze hebben wel mooie dingen.quote:Op maandag 16 september 2024 15:35 schreef rival het volgende:
Ben 2x in Parijs geweest en beide keren was ik blij dat ik weer vertrok. Ik vond het een ongure vieze stad.
Ik vond de rotonde bij de Arc de Triomphe wel geweldig.
ja, dat is wel een beetje het typische britse uitgaanspubliekquote:Op maandag 16 september 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.
In de metro naar dat feest zag je Britse meisjes onderweg naar hun feest voor de avond.
Die outfits..
Wij hadden gewoon een leuk feestelijk jurkje aan met panty's en daaroverheen een winterjas (want 31 december s avonds???)
Meisjes met een minirokje en croptop waren degelijk gekleed. Er was 1 meisje die had een zwart lint aan. Die hing over haar schouders en ging over haar borsten (maar zat niet vast oid dus als ze voorover boog zag je haar tepels en alles) en dat zo naar beneden.
Dat was haar hele outfit
Dat dan weer wel!quote:Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een schmutzige stad met putluchten. Maar ze hebben wel mooie dingen.
Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jasquote:Op maandag 16 september 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.
In de metro naar dat feest zag je Britse meisjes onderweg naar hun feest voor de avond.
Die outfits..
Wij hadden gewoon een leuk feestelijk jurkje aan met panty's en daaroverheen een winterjas (want 31 december s avonds???)
Meisjes met een minirokje en croptop waren degelijk gekleed. Er was 1 meisje die had een zwart lint aan. Die hing over haar schouders en ging over haar borsten (maar zat niet vast oid dus als ze voorover boog zag je haar tepels en alles) en dat zo naar beneden.
Dat was haar hele outfit
Ik wist wel dat het ver ging, maar dit was wel erg overdrevenquote:Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is wel een beetje het typische britse uitgaanspubliek
Nou iddquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jas![]()
Moest nog een paar uur wachten op het vuurwerk, bek gekke Henkie niet. Maar had wel prachtig uitzicht.
Ik loop overal echt rond als een toerist.
Als ze dan op vakantie gaan is het nog erger.quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het ver ging, maar dit was wel erg overdreven
Ik zou ook voor comfy en warm gaanquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jas![]()
Moest nog een paar uur wachten op het vuurwerk, bek gekke Henkie niet. Maar had wel prachtig uitzicht.
Ik loop overal echt rond als een toerist.
ik vind dit een goede aftrap voor het puntmutsenuurtjequote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat is nou 's avonds wel nog een beetje leuke veilige stad in Europa eigenlijk? Duitsland kun je ook wel overslaan tegenwoordig wat dat betreft. Ging voorheen anders graag naar München.
den haag?quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat is nou 's avonds wel nog een beetje leuke veilige stad in Europa eigenlijk? Duitsland kun je ook wel overslaan tegenwoordig wat dat betreft. Ging voorheen anders graag naar München.
's-Hertogenbosch, louter leuke aardige lieve beschaafde mensen hier.quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit een goede aftrap voor het puntmutsenuurtje
Nou ja Londen eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
is me nog nooit wat overkomen 's nachts en loop gerust door laak blablaquote:Op maandag 16 september 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat veilig? Vind ik ook altijd een beetje schmutzig en winderig.
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malagaquote:Op maandag 16 september 2024 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze dan op vakantie gaan is het nog erger.
In Malia bijvoorbeerd
Zo gaat het ook op de boot naar Engelandquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malaga
Vol met Britten onderweg naar Zuid Spanje.
Dat ging precies zoals je zou verwachten. Ze gingen aangeschoten het vliegtuig in en hebbrn de hele vlucht al die kleine flesjes drank opgezopen. Ze kwamen dronken het vliegtuig weer uit.
Wij zaten helemaal achterin hrt vliegtuig, samen met nog wat andere buitenlandse mensen en we keken het allemaal vanaf een afstandje aan.
Arme stewardessen
Wenenquote:Op maandag 16 september 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
Wenen is trouwens een mooie stad, en veilig, bedenk ik me net.
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.quote:
Ja op het moment is het misschien om geheel andere redenen even niet zo veiligquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wenen
En Praag
Al waren die overstromingen ook bij Wenen dacht ik?
Anders had ik Japan aangeraden.quote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wil er met de auto naartoe kunnen
Oke Murray hoofdquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.
One night in Bangkok and the world's your oyster
The bars are temples but their pearls ain't free
You'll find a god in every golden cloister
And if you're lucky, then the god's a she
I can feel an angel sliding up to me
Get Thai'd, you're talking to a tourist
Whose every move's among the purest
I get my kicks above the waistline, sunshine
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the Devil walking next to me
Kun je zometeen terug gaan en het 20-jarig jubileum vierenquote:Op maandag 16 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vlak na de vorige overstromingen in Praag, maar dat is ook al 20 jaar geleden besef ik net
wij gingen toen naar Malia omdat we niet tussen de Nederlanders in Chersonissos wilde zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malaga
Vol met Britten onderweg naar Zuid Spanje.
Dat ging precies zoals je zou verwachten. Ze gingen aangeschoten het vliegtuig in en hebbrn de hele vlucht al die kleine flesjes drank opgezopen. Ze kwamen dronken het vliegtuig weer uit.
Wij zaten helemaal achterin hrt vliegtuig, samen met nog wat andere buitenlandse mensen en we keken het allemaal vanaf een afstandje aan.
Arme stewardessen
ja heb ik toch geen last van. Ga niet uit en drink ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.
One night in Bangkok and the world's your oyster
The bars are temples but their pearls ain't free
You'll find a god in every golden cloister
And if you're lucky, then the god's a she
I can feel an angel sliding up to me
Get Thai'd, you're talking to a tourist
Whose every move's among the purest
I get my kicks above the waistline, sunshine
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the Devil walking next to me
Zodra Japanners alcohol op hebben veranderen ze in Klingons.quote:Op maandag 16 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik Japan aangeraden.
ik ben een daydrinker.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik toch geen last van. Ga niet uit en drink ook niet
Ja maar wij Europeanen zijn groot en luidruchtig, dat vinden ze eng of machtig interessant.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra Japanners alcohol op hebben veranderen ze in Klingons.
En dan denk ik aan Limburgquote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een daydrinker.
Voordat de straten donker en grimmig worden, lig ik al op de bank
Die vond ik niet zo boeiend.quote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
Eerst de vorige Ewout aflevering maar even afkijken.
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:quote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een daydrinker.
Voordat de straten donker en grimmig worden, lig ik al op de bank
Daarom heb ik die ook nog niet afgekeken. Misschien zet ik ook wel gewoon de volgende aan.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
je kan hier in bangkok echt wel in de problemen komen.
Engste wat ik ooit heb meegemaakt is dat ik achterna werd gezeten door een hondEn toen heeft een thaise mij helpen oversteken
In Malaga zelf hadden we geen last van ze. Zij gingen naar van die resorts en wij zaten in het centrum.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij gingen toen naar Malia omdat we niet tussen de Nederlanders in Chersonissos wilde zitten.
Het was wel een belevenis.
Als je snachts naar huis liep, moest je ongeveer over de dronken vrouwen heen stappen
Daar kom ik ook ongeveer aan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:
Drink je alcohol? Ja/nee
Indien ja: ... glazen per ...
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
straks in Budapest ook gewoonquote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Limburg
Want daar ligt Beer op de bank
quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:
Drink je alcohol? Ja/nee
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
Ja 1x met kerst en 1x met oud en nieuw hier meestalquote:Op maandag 16 september 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook ongeveer aan.
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aanquote:Op maandag 16 september 2024 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]En dan maar hopen dat je niet gebeten wordt.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 1x met kerst en 1x met oud en nieuw hier meestal
quote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aan
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel opquote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aan
quote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel op
Wat eng, blij dat ie die scooter had johquote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel op
67 procent van de mensen geeft niets om alcohol en het geeft ze een onprettig gevoel, voor de rest van de mensen voelt het alsof ze tussen een roedel zachte blote engeltjes liggen te krioelen.quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drink je alcohol? Ja/nee
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
oh das echt eng., dat zijn echt gevaarlijke beesten ookquote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.quote:Op maandag 16 september 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat eng, blij dat ie die scooter had joh
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaarquote:Op maandag 16 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt volgens mij beter een wolf tegenkomen dan een wild zwijn.
ja zijn erg agressief en ook niet bangquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.
Kennis van me reist de wereld over en valt die zwijnen met een Bowiemes aan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaar
op dat eiland heb je ook een strand waar varkentjes zitten. Kom ik niet zo graag want vind ze niet zo leuk als ik ze niet kan op eten
Kom ze liever allemaal niet tegenquote:Op maandag 16 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt volgens mij beter een wolf tegenkomen dan een wild zwijn.
Volgens mij wel ja, in Brabant word je er ook voor gewaarschuwd op bepaalde plekkenquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.
quote:Op maandag 16 september 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten die zwijnen weleens langs de weg in de aarde te wroeten. Ik heb ze nooit gezien maar je ziet wel waar ze gewroet hebben. Ben als de dood er eentje aan te rijden.
Nu heeft zo'n restaurant hier in het bos van die zwarte borden staan in de vorm van wilde dieren, dus een hert en een zwijn. Ik rij er niet vaak langs dus ik schrik elke keer weer van dat bord van dat zwijn
Die ruiken ook dat jij broertjes of zusjes van hen hebt opgegeten.quote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaar
op dat eiland heb je ook een strand waar varkentjes zitten. Kom ik niet zo graag want vind ze niet zo leuk als ik ze niet kan op eten
ja dat denk ik daarom blijf ik daar ook wegquote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ruiken ook dat jij broertjes of zusjes van hen hebt opgegeten.
Ja, verstandig.quote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik daarom blijf ik daar ook weg
quote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]Iedereen keihard afremmen bij dat bord
Ik vermoed omdat die niet op het menu staanquote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen enge clown eigenlijk?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat die niet op het menu staan
Of dan die ene keer toch wel lekker doorrijden "want dat is toch dat stomme bord" en dan zit je net in een andere bocht en is het wel een echtequote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Vooral in het donker he.quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Jaquote:
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordtquote:Op maandag 16 september 2024 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige dat mist is reflecterende oogjes
Achter het stuur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordt
Jaquote:
Nou, vertel, wie is the one?quote:Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Looking back on when we first met
I cannot escape and I cannot forget
Baby you're the one, you still turn me on
En een volle warme buikquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
jaquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
Was dit nog steeds die ene sollicitatie?quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |