SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt isquote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende: [..] Ohja dat is ook nog een optie
bewaar ik daar de verkleure nepshit voor
![]()
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springenquote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben al 2 miljoen psychiaters en psychologen in Nederland, waarom ga je niets leuks doen zoals een juice kanaal beginnen, een dierentuin starten, een begin schietbaan of een dansschool voor ex-islamitische vrouwen?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je dit jaar nog geen reclame voor gemaakt, of wel?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt is![]()
quote:In elk gebouw vind je één printer waarmee je direct je document kunt nieten
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
Niet eens op een legoblokje staan?quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:
maar je kunt het niet van te voren aanvinken, misschien is het om printgebruik te ontmoedigen ofzo?quote:
ja hebben ze nog steeds. ben een paar jaar terug daar geweestquote:Op maandag 16 september 2024 11:12 schreef Karzai het volgende:
ze hebben in bangkok toch ook een markt op het water @:bitterbal?
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thaiquote:Op maandag 16 september 2024 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan je wel meteen aan de slag met je werkervaring
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpastquote:Op maandag 16 september 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thai
Illegaal zelfs.quote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |