eerste dag, meteen zwart rijdenquote:Op maandag 16 september 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
oh ja heb vandaag de metro genomen , verkeerde kant open hier betaal je dus een kaartje voor een specifieke halte. Dus ik hulp gevraagd, zeiden ze kan je gewoon met zelfde kaartje weer terug de goede kant op. ik dat doen.
Kon ik dus niet door de poortjes want had niet genoeg betaald
nou uiteindelijk ben ik er gekomen
Het gaat nu al helemaal misquote:Op maandag 16 september 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
oh ja heb vandaag de metro genomen , verkeerde kant open hier betaal je dus een kaartje voor een specifieke halte. Dus ik hulp gevraagd, zeiden ze kan je gewoon met zelfde kaartje weer terug de goede kant op. ik dat doen.
Dit is in Tokyo ook, loop je daar steeds met kleingeld rond te wiewelen omdat je 3 cent bij moet betalen voor net dat ene poortje.quote:Op maandag 16 september 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
erg he, weer zo'n buitenlander ook echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet binnen geweest
ja , ik moest ook bij betalen toen ik er niet door mocht, vroeg die medwerker ja waar ben je opgestapt. Was ik natuurlijk weer vergeten door alle stressquote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is in Tokyo ook, loop je daar steeds met kleingeld rond te wiewelen omdat je 3 cent bij moet betalen voor net dat ene poortje.
Hebben ze daar ook zo'n balie?quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een leuke attractie. Ka Ka Ka Ka.quote:Op maandag 16 september 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar was weer ergens anders dus ook niet naar toe geweest
Dat kan op één manier opgelost wordenquote:Op maandag 16 september 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Begin echt agressief te worden door die vieze teringvlieg hier.
nounounouquote:Op maandag 16 september 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
alleen je sollicitatieformulie afgegeven?quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik je inhuren?quote:Op maandag 16 september 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er echt al tig uitgemoord hier op kantoor afgelopen week
Oef die croissantjesquote:Op maandag 16 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit tot nu toe gegeten vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste was mij veeeeeel te pittig dus niet op gegeten
ja doen ze er echt altijd bijquote:Op maandag 16 september 2024 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef die croissantjes![]()
![]()
En moet lachen om de komkommer
Beetje weinig tot nu toe.quote:Op maandag 16 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit tot nu toe gegeten vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste was mij veeeeeel te pittig dus niet op gegeten
Daar kan je wel meteen aan de slag met je werkervaringquote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spf50 hè vriendin. Anders zie je er straks net zo uit als Sophie Hilbrandquote:Op maandag 16 september 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gisteren had ik dat wel even jaen niets mee. Maar kon mij weer snel bij elkaar rapen
en vandaag liep ik als een echte thai onder mijn plu in de zon
Ik heb nog nooit een oud Indonesisch omaatje gelikt dus ik kan daar niet over meepraten.quote:Op maandag 16 september 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Wie vind komkommerschil nog meer vies? ik vind dat een van de meest gore dingen die een mens kan eten, komkommerschil, alsof je aan de huid van een oud Indonesisch omaatje likt.
Plus je proeft het na twee dagen nog, let maar eens op!!!
Mannen horen niet bang te zijn en weg te kruipen.quote:Op maandag 16 september 2024 11:18 schreef Karzai het volgende:
ik heb voorraden aangelegd, een zaklamp op zonneenergie, flesjes water, conserven en potjes, transistor op batterijen had ik al, alles voor de aanstaande verkiezingen in de vs, israel-palestina en de uit de hand lopende oekraine oorlog
Deze FTWquote:Op maandag 16 september 2024 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spf50 hè vriendin. Anders zie je er straks net zo uit als Sophie Hilbrand
Daarom doe ik meestal geen dure of speciale sieraden om als ik uitga.quote:Op maandag 16 september 2024 11:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mijn ring verloren tijdens het uitgaandat is een beetje balen maar niet heel erg maar ik wilde een echte gouden ring kopen want die neppe verkleuren steeds, maarja, als je díé kwijtraakt
Ken ook wel paar mannen die hun ring thuislaten als ze uitgaan.quote:Op maandag 16 september 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom doe ik meestal geen dure of speciale sieraden om als ik uitga.
Ohja dat is ook nog een optiequote:Op maandag 16 september 2024 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom doe ik meestal geen dure of speciale sieraden om als ik uitga.
Dom want vrouwen vallen als een blok voor mannen die al bezet zijnquote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook wel paar mannen die hun ring thuislaten als ze uitgaan.
We hebben al 2 miljoen psychiaters en psychologen in Nederland, waarom ga je niets leuks doen zoals een juice kanaal beginnen, een dierentuin starten, een begin schietbaan of een dansschool voor ex-islamitische vrouwen?quote:Op maandag 16 september 2024 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voelde me echt een kneuzige brugpieper op de uni.
Met mijn dikke rugtas
wat moet je met een blokquote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dom want vrouwen vallen als een blok voor mannen die al bezet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |