SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt isquote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende: [..] Ohja dat is ook nog een optie
bewaar ik daar de verkleure nepshit voor
![]()
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springenquote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben al 2 miljoen psychiaters en psychologen in Nederland, waarom ga je niets leuks doen zoals een juice kanaal beginnen, een dierentuin starten, een begin schietbaan of een dansschool voor ex-islamitische vrouwen?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je dit jaar nog geen reclame voor gemaakt, of wel?
quote:Op maandag 16 september 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben echt iemand die ineens mijn verlovingsring kwijt is![]()
quote:In elk gebouw vind je één printer waarmee je direct je document kunt nieten
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit echt bij jou passen
quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet iets leuks doen zoals met je hoofd in een plafondventilator springen![]()
Niet eens op een legoblokje staan?quote:Op maandag 16 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:
maar je kunt het niet van te voren aanvinken, misschien is het om printgebruik te ontmoedigen ofzo?quote:
ja hebben ze nog steeds. ben een paar jaar terug daar geweestquote:Op maandag 16 september 2024 11:12 schreef Karzai het volgende:
ze hebben in bangkok toch ook een markt op het water @:bitterbal?
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thaiquote:Op maandag 16 september 2024 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan je wel meteen aan de slag met je werkervaring
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpastquote:Op maandag 16 september 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had mij leuk geleken maar kan niet want ik spreek geen thai
Illegaal zelfs.quote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpast
quote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n asielzoeker die zich niet aanpast
quote:Op maandag 16 september 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Had even aan mijn kussen geroken. Kijken wat ik zo ga doen
ben niet zo stoerquote:Op maandag 16 september 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ben je niet met Bal meegegaan?
Zal de douane van Thailand nogmaals mailen over haar Vietnam vliegticket scam. Kan echt niet.quote:
ben je met je bolle tochus er op gaan zitten?quote:
ik gok op ham kaas croissantsquote:
Kan nooit de wereld kosten daarquote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
deze staat re koop op het eiland
![]()
Us wil je die voor mij kopen
Nee in mijn tasquote:Op maandag 16 september 2024 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je met je bolle tochus er op gaan zitten?
ben je op je tas gaan zitten?quote:
Staat half Thailand voor je raam als je aan je kussen ligt te ruikenquote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
deze staat re koop op het eiland
![]()
Us wil je die voor mij kopen
Ruim dan ook eens een keer opquote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee er zit gewoon veel zooi in mijn tas
Nog niet gesolliciteerd?quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
erg he, weer zo'n buitenlander ook echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet binnen geweest
Al onder je voet gekeken?quote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
mogen wij ook mee lachen?quote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om de Thijs Romer grap van Rob @:haags
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakjequote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
Helaas dit keer niet.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakje
quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
Hedwig zelf staat al even op de kast. Maar moet nog de brief vastmaken enz.
[ afbeelding ]
Klik weg en bel de bank!quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Welke game is dat?quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat de zon zou gaan schijnen, ben nu rondjes aan het rijden, golf gti5 gekocht, snelle auto
En plaatjes aan het draaien ondertussen
[ afbeelding ]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Zonnig en best aardig qua temperatuur.quote:
Huh?quote:Op maandag 16 september 2024 13:49 schreef Ama het volgende:
Inmiddels huis maar stof gezogen, steentjes niet tegen gekomen. Weekje wachten tot ik hem af kan maken dus, moet nog 1 zakje.!
Ik mis 2 belangrijke steentjes om de chocolade kikker af te maken en dat is 1 van de laatste dingen die ik moet maken.quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om de Thijs Romer grap van Rob @:haags
Oh zo.quote:Op maandag 16 september 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Dus nu via de LEGO site even die steentjes aanvragen.Zijn ook beide hetzelfde dus is geen toeval.
hé, doe eens liefquote:Op maandag 16 september 2024 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spf50 hè vriendin. Anders zie je er straks net zo uit als Sophie Hilbrand
Maar het is nog geen vrijdag.quote:Op maandag 16 september 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hup hup UPS. Jullie hadden er vrijdag al kunnen zijn.
quote:Op maandag 16 september 2024 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is nog geen vrijdag.
Herkenbaarquote:
Ik ook wel. Maar ik kwam er pas om 11 uur uit.quote:Op maandag 16 september 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil wel weer naar bed.
IK heb er afgelopen wekend al een dekentje bij gepakt op de bankquote:Op maandag 16 september 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar ik kwam er pas om 11 uur uit.
En de bank is ook wel comfi
Ik zit onder 2 dekentjes nuquote:Op maandag 16 september 2024 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IK heb er afgelopen wekend al een dekentje bij gepakt op de bank
Ik neem even een kleine pauze van het bouwen. Ga straks weer doorquote:Op maandag 16 september 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Dus nu via de LEGO site even die steentjes aanvragen.Zijn ook beide hetzelfde dus is geen toeval.
rest van de week wordt wel weer warmerquote:
hmm zo een om op te scheppen en 1 om te eten denk ik?quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
Wat verstaan jullie onder een soeplepel?
grote opscheplepel om soep in je kom te schenkenquote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
Wat verstaan jullie onder een soeplepel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |