Ruim dan ook eens een keer opquote:Op maandag 16 september 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee er zit gewoon veel zooi in mijn tas
Nog niet gesolliciteerd?quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
erg he, weer zo'n buitenlander ook echt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet binnen geweest
Al onder je voet gekeken?quote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
mogen wij ook mee lachen?quote:Op maandag 16 september 2024 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Mokerhard gelachen om de Thijs Romer grap van Rob @:haags
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakjequote:Op maandag 16 september 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Argh hoezo mis ik 2 belangrijke steentjes om mijn LEGO set af te kunnen maken. Het is niet eens mijn schuld.
Helaas dit keer niet.quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mij dit gebeurde, zaten ze meestal nog in het plastic zakje
quote:Op maandag 16 september 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
Hedwig zelf staat al even op de kast. Maar moet nog de brief vastmaken enz.
[ afbeelding ]
Klik weg en bel de bank!quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Welke game is dat?quote:Op maandag 16 september 2024 13:40 schreef Karzai het volgende:
Dacht dat de zon zou gaan schijnen, ben nu rondjes aan het rijden, golf gti5 gekocht, snelle auto
En plaatjes aan het draaien ondertussen
[ afbeelding ]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 16 september 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
ik begon met een kijkje op de lego site.
dit gaat wee duur worden
Zonnig en best aardig qua temperatuur.quote:
Huh?quote:Op maandag 16 september 2024 13:49 schreef Ama het volgende:
Inmiddels huis maar stof gezogen, steentjes niet tegen gekomen. Weekje wachten tot ik hem af kan maken dus, moet nog 1 zakje.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |