Oh lol.quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef essnhills het volgende:
Beetje zo'n "the Holiday” idee qua huisje
Wat schattigquote:Op maandag 16 september 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?Je engels is toch perfect. Zag laatst huisjes op het platteland daar, wilde er zelf naartoe verhuizen
[ afbeelding ]
Tevens droomhuis van @:budapestenaar denk ik.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef essnhills het volgende:
Beetje zo'n "the Holiday” idee qua huisje
ken ik niet.quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef Ama het volgende:
Oh dat doet me echt denken aan die kerstfilm The Holiday.![]()
quote:
wat ben je dan zo'n beetje kwijt?quote:Op maandag 16 september 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn Engels is verre van perfectMaar ik weet niet of het wel zo'n gezellig land is verder en ik heb er ook niets of niemand. Ja m'n neef maar die streek is onbetaalbaar.
Ik had laatst bijna weer geboekt voor in m'n eentje maar het blijft een duur geintje voor een paar daagjes.
Ik zou even op onderzoek uitgaan danquote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er hangt hier een geur alsof er iets elektrisch aan het branden is.
wel een beetje kleinquote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja toch, ik zou het echt heerlijk vinden om in zo'n huisje te wonen
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ikquote:Op maandag 16 september 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je dan zo'n beetje kwijt?
Mits goed geïsoleerd.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ik
quote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
En de voorstelling waar ik naartoe wilde was ook zo goed als uitverkocht dus alleen de dure kaartjes vanaf 1000 pond waren nog over.
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?quote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
En de voorstelling waar ik naartoe wilde was ook zo goed als uitverkocht dus alleen de dure kaartjes vanaf 1000 pond waren nog over.
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsquote:Op maandag 16 september 2024 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HmmEn verder van het centrum gaan zitten heeft daar ook weinig zin als ik me goed herinner. Zat een keer in Luton maar de trein was erg duur. Kun je net zo goed meer voor je hotel betalen.
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen touwtjes aan de theezakjes?quote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.
Vriendlief wil er zelf ook niet meer wonen.
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?quote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar in de UK is de gezondheidszorg niet zo best helaas.
Vriendlief wil er zelf ook niet meer wonen.
ohquote:Op maandag 16 september 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo 3 maanden van tevoren kwam ik uit op 500 euro voor drie nachten en dan had ik niet zo'n heel fris hotel geloof ik
Ik vermoed dat het vanaf het dak komt. Daar zijn ze bezig.quote:Op maandag 16 september 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou even op onderzoek uitgaan dan
En dat jaquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zitten er geen touwtjes aan de theezakjes?
O ja, dat vergeet ik wel eens dat mensen dat doen, aangezien ik altijd om 20u in bed ligquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsIk zat eens aan Brick Lane. In de zomer was het er hartstikke gezellig, met een markt en muziek, volk op straat. Maar in november vond ik het er een beetje een griebuszooi 's avonds.
O nee dat was met trein en hotelquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohen dan komt je ticket en alles er nog bij
Dat idee heb ik sowieso altijd al eerder als het vroeg donker isquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik wil er ook een beetje leuk over straat kunnen 's avondsIk zat eens aan Brick Lane. In de zomer was het er hartstikke gezellig, met een markt en muziek, volk op straat. Maar in november vond ik het er een beetje een griebuszooi 's avonds.
Welshmanquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?
Qua gezondheidszorg ken ik het land verder niet.
nou ja wat doe je anders met je geld ger :p beetje levenquote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dat was met trein en hotelIk heb echt getwijfeld hoor. Toen die serial killer tentoonstelling kwam had ik dus nog een reden om te gaan, maar toen waren voor dat andere de betaalbare kaartjes weer uitverkocht.
Bal is een big spender nuquote:Op maandag 16 september 2024 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat doe je anders met je geld ger :p beetje leven
Ik ben geen uitgaansbeest hoor, maar ik vind het wel leuk om na het eten nog een beetje door zo'n stad te lopen als er muziek is en de boel verlicht is. Vooral bij Brick Lane had je 's avonds nog muziek en dan dronken we ergens nog wat, of we drinken ergens thee, of we halen een warme drank en drinken dat boven in een bus op.quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat vergeet ik wel eens dat mensen dat doen, aangezien ik altijd om 20u in bed lig
Lange wachtlijsten enzo, maar het is wel gratis dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt uit de UK? Of heeft er een tijdje gewoond?
Qua gezondheidszorg ken ik het land verder niet.
Nee dan wil ik betaald krijgenquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?
Ik heb bij de Lion King weleens op zo'n balkonnetje gezeten en bij de intro kwam er een acteur in kostuum bij ons staan om te zingenquote:Op maandag 16 september 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus. Dan mag je meespelen in de voorstelling ofzo?
quote:
Hmm ja, Parijs. Daar ga ik eigenlijk al een aantal jaren niet meer heen. Voel me daar niet echt veilig meer. Zonde, want verder is het een leuke stad voor een weekend.quote:Op maandag 16 september 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgaansbeest hoor, maar ik vind het wel leuk om na het eten nog een beetje door zo'n stad te lopen als er muziek is en de boel verlicht is. Vooral bij Brick Lane had je 's avonds nog muziek en dan dronken we ergens nog wat, of we drinken ergens thee, of we halen een warme drank en drinken dat boven in een bus op.
Maar dat is ook wel de reden dat ik niet in m'n eentje naar Parijs durf, want dan zit ik ook om acht uur in m'n hotelkamer. Niet dat er 's avonds voor mij iets te doen is in Parijs.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bij de Lion King weleens op zo'n balkonnetje gezeten en bij de intro kwam er een acteur in kostuum bij ons staan om te zingen![]()
Zo ongemakkelijk.
Er zijn nog wel wat dingen die ik (weer) wil zien, maar ik durf er niet in m'n eentje de metro in 's avonds.quote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja, Parijs. Daar ga ik eigenlijk al een aantal jaren niet meer heen. Voel me daar niet echt veilig meer. Zonde, want verder is het een leuke stad voor een weekend.
Ben er drie keer een paar daagjes geweest. Maar de laatste keer is ook alweer 20 jaar geleden.quote:Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit echt in Parijs geweest.
Een keertje overstappen met de trein denk ik maar dat telt niet echt
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 16 september 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar bedoel meer dat je niet altijd alles maar moet bewaren voor later
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.quote:Op maandag 16 september 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat dingen die ik (weer) wil zien, maar ik durf er niet in m'n eentje de metro in 's avonds.
quote:Op maandag 16 september 2024 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en volgens doet ger dat wel een beetje
Ja een schmutzige stad met putluchten. Maar ze hebben wel mooie dingen.quote:Op maandag 16 september 2024 15:35 schreef rival het volgende:
Ben 2x in Parijs geweest en beide keren was ik blij dat ik weer vertrok. Ik vond het een ongure vieze stad.
Ik vond de rotonde bij de Arc de Triomphe wel geweldig.
ja, dat is wel een beetje het typische britse uitgaanspubliekquote:Op maandag 16 september 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.
In de metro naar dat feest zag je Britse meisjes onderweg naar hun feest voor de avond.
Die outfits..
Wij hadden gewoon een leuk feestelijk jurkje aan met panty's en daaroverheen een winterjas (want 31 december s avonds???)
Meisjes met een minirokje en croptop waren degelijk gekleed. Er was 1 meisje die had een zwart lint aan. Die hing over haar schouders en ging over haar borsten (maar zat niet vast oid dus als ze voorover boog zag je haar tepels en alles) en dat zo naar beneden.
Dat was haar hele outfit
Dat dan weer wel!quote:Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een schmutzige stad met putluchten. Maar ze hebben wel mooie dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |