Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jasquote:Op maandag 16 september 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer met oudjaarsavond in London geweest. Ging met een vriendin naar 1 of ander feest daar.
In de metro naar dat feest zag je Britse meisjes onderweg naar hun feest voor de avond.
Die outfits..
Wij hadden gewoon een leuk feestelijk jurkje aan met panty's en daaroverheen een winterjas (want 31 december s avonds???)
Meisjes met een minirokje en croptop waren degelijk gekleed. Er was 1 meisje die had een zwart lint aan. Die hing over haar schouders en ging over haar borsten (maar zat niet vast oid dus als ze voorover boog zag je haar tepels en alles) en dat zo naar beneden.
Dat was haar hele outfit
Ik wist wel dat het ver ging, maar dit was wel erg overdrevenquote:Op maandag 16 september 2024 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is wel een beetje het typische britse uitgaanspubliek
Nou iddquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jas![]()
Moest nog een paar uur wachten op het vuurwerk, bek gekke Henkie niet. Maar had wel prachtig uitzicht.
Ik loop overal echt rond als een toerist.
Als ze dan op vakantie gaan is het nog erger.quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het ver ging, maar dit was wel erg overdreven
Ik zou ook voor comfy en warm gaanquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep op Oudjaarsavond gewoon in thermisch ondergoed, spijkerbroek, trui, Skechers, dikke jas![]()
Moest nog een paar uur wachten op het vuurwerk, bek gekke Henkie niet. Maar had wel prachtig uitzicht.
Ik loop overal echt rond als een toerist.
ik vind dit een goede aftrap voor het puntmutsenuurtjequote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat is nou 's avonds wel nog een beetje leuke veilige stad in Europa eigenlijk? Duitsland kun je ook wel overslaan tegenwoordig wat dat betreft. Ging voorheen anders graag naar München.
den haag?quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Wat is nou 's avonds wel nog een beetje leuke veilige stad in Europa eigenlijk? Duitsland kun je ook wel overslaan tegenwoordig wat dat betreft. Ging voorheen anders graag naar München.
's-Hertogenbosch, louter leuke aardige lieve beschaafde mensen hier.quote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit een goede aftrap voor het puntmutsenuurtje
Nou ja Londen eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
is me nog nooit wat overkomen 's nachts en loop gerust door laak blablaquote:Op maandag 16 september 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat veilig? Vind ik ook altijd een beetje schmutzig en winderig.
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malagaquote:Op maandag 16 september 2024 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze dan op vakantie gaan is het nog erger.
In Malia bijvoorbeerd
Zo gaat het ook op de boot naar Engelandquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malaga
Vol met Britten onderweg naar Zuid Spanje.
Dat ging precies zoals je zou verwachten. Ze gingen aangeschoten het vliegtuig in en hebbrn de hele vlucht al die kleine flesjes drank opgezopen. Ze kwamen dronken het vliegtuig weer uit.
Wij zaten helemaal achterin hrt vliegtuig, samen met nog wat andere buitenlandse mensen en we keken het allemaal vanaf een afstandje aan.
Arme stewardessen
Wenenquote:Op maandag 16 september 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
Wenen is trouwens een mooie stad, en veilig, bedenk ik me net.
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.quote:
Ja op het moment is het misschien om geheel andere redenen even niet zo veiligquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wenen
En Praag
Al waren die overstromingen ook bij Wenen dacht ik?
Anders had ik Japan aangeraden.quote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wil er met de auto naartoe kunnen
Oke Murray hoofdquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.
One night in Bangkok and the world's your oyster
The bars are temples but their pearls ain't free
You'll find a god in every golden cloister
And if you're lucky, then the god's a she
I can feel an angel sliding up to me
Get Thai'd, you're talking to a tourist
Whose every move's among the purest
I get my kicks above the waistline, sunshine
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the Devil walking next to me
Kun je zometeen terug gaan en het 20-jarig jubileum vierenquote:Op maandag 16 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vlak na de vorige overstromingen in Praag, maar dat is ook al 20 jaar geleden besef ik net
wij gingen toen naar Malia omdat we niet tussen de Nederlanders in Chersonissos wilde zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging toen ook met het vliegtuig van Belfast naar Malaga
Vol met Britten onderweg naar Zuid Spanje.
Dat ging precies zoals je zou verwachten. Ze gingen aangeschoten het vliegtuig in en hebbrn de hele vlucht al die kleine flesjes drank opgezopen. Ze kwamen dronken het vliegtuig weer uit.
Wij zaten helemaal achterin hrt vliegtuig, samen met nog wat andere buitenlandse mensen en we keken het allemaal vanaf een afstandje aan.
Arme stewardessen
ja heb ik toch geen last van. Ga niet uit en drink ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergis je niet in het hele dunne laagje vernis van Bangkok.
One night in Bangkok and the world's your oyster
The bars are temples but their pearls ain't free
You'll find a god in every golden cloister
And if you're lucky, then the god's a she
I can feel an angel sliding up to me
Get Thai'd, you're talking to a tourist
Whose every move's among the purest
I get my kicks above the waistline, sunshine
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the Devil walking next to me
Zodra Japanners alcohol op hebben veranderen ze in Klingons.quote:Op maandag 16 september 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik Japan aangeraden.
ik ben een daydrinker.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik toch geen last van. Ga niet uit en drink ook niet
Ja maar wij Europeanen zijn groot en luidruchtig, dat vinden ze eng of machtig interessant.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra Japanners alcohol op hebben veranderen ze in Klingons.
En dan denk ik aan Limburgquote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een daydrinker.
Voordat de straten donker en grimmig worden, lig ik al op de bank
Die vond ik niet zo boeiend.quote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
Eerst de vorige Ewout aflevering maar even afkijken.
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:quote:Op maandag 16 september 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een daydrinker.
Voordat de straten donker en grimmig worden, lig ik al op de bank
Daarom heb ik die ook nog niet afgekeken. Misschien zet ik ook wel gewoon de volgende aan.quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
je kan hier in bangkok echt wel in de problemen komen.
Engste wat ik ooit heb meegemaakt is dat ik achterna werd gezeten door een hondEn toen heeft een thaise mij helpen oversteken
In Malaga zelf hadden we geen last van ze. Zij gingen naar van die resorts en wij zaten in het centrum.quote:Op maandag 16 september 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij gingen toen naar Malia omdat we niet tussen de Nederlanders in Chersonissos wilde zitten.
Het was wel een belevenis.
Als je snachts naar huis liep, moest je ongeveer over de dronken vrouwen heen stappen
Daar kom ik ook ongeveer aan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:
Drink je alcohol? Ja/nee
Indien ja: ... glazen per ...
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
straks in Budapest ook gewoonquote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Limburg
Want daar ligt Beer op de bank
quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:
Drink je alcohol? Ja/nee
Indien ja: ... glazen per ...
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
Ja 1x met kerst en 1x met oud en nieuw hier meestalquote:Op maandag 16 september 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook ongeveer aan.
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aanquote:Op maandag 16 september 2024 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]En dan maar hopen dat je niet gebeten wordt.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 1x met kerst en 1x met oud en nieuw hier meestal
quote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aan
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel opquote:Op maandag 16 september 2024 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij rende niet maar liep wel blaffend achter mij aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |