Of dan die ene keer toch wel lekker doorrijden "want dat is toch dat stomme bord" en dan zit je net in een andere bocht en is het wel een echtequote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Vooral in het donker he.quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Jaquote:
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordtquote:Op maandag 16 september 2024 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige dat mist is reflecterende oogjes
Achter het stuur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordt
Jaquote:
Nou, vertel, wie is the one?quote:Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Looking back on when we first met
I cannot escape and I cannot forget
Baby you're the one, you still turn me on
En een volle warme buikquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
jaquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
Was dit nog steeds die ene sollicitatie?quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |