Ik vermoed omdat die niet op het menu staanquote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen enge clown eigenlijk?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat die niet op het menu staan
Of dan die ene keer toch wel lekker doorrijden "want dat is toch dat stomme bord" en dan zit je net in een andere bocht en is het wel een echtequote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Vooral in het donker he.quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Jaquote:
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriėnteerd wakker wordtquote:Op maandag 16 september 2024 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige dat mist is reflecterende oogjes
Achter het stuur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriėnteerd wakker wordt
Jaquote:
Nou, vertel, wie is the one?quote:Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Looking back on when we first met
I cannot escape and I cannot forget
Baby you're the one, you still turn me on
En een volle warme buikquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
jaquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
Was dit nog steeds die ene sollicitatie?quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |