quote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel op
Wat eng, blij dat ie die scooter had johquote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi is ooit op een scooter achtervolgd door een mama wild zwijn, hij was per ongeluk te dicht bij de baby's gekomen en kon nog net op tijd op de scooter springen en er vandoor gaan, maar ze bleef achter 'm aanrennen want hij ging niet zo hard heuvel op
67 procent van de mensen geeft niets om alcohol en het geeft ze een onprettig gevoel, voor de rest van de mensen voelt het alsof ze tussen een roedel zachte blote engeltjes liggen te krioelen.quote:Op maandag 16 september 2024 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest laatst op een formulier invullen hoeveel ik drink. Formulier zag er zo uit:
Drink je alcohol? Ja/nee
Indien ja: ... glazen per ...
Dus ik schrijf op:
Ja
2 glazen per jaar
De assistente:
euh.. ok.
oh das echt eng., dat zijn echt gevaarlijke beesten ookquote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.quote:Op maandag 16 september 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat eng, blij dat ie die scooter had joh
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaarquote:Op maandag 16 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt volgens mij beter een wolf tegenkomen dan een wild zwijn.
ja zijn erg agressief en ook niet bangquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.
Kennis van me reist de wereld over en valt die zwijnen met een Bowiemes aan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaar
op dat eiland heb je ook een strand waar varkentjes zitten. Kom ik niet zo graag want vind ze niet zo leuk als ik ze niet kan op eten
Kom ze liever allemaal niet tegenquote:Op maandag 16 september 2024 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt volgens mij beter een wolf tegenkomen dan een wild zwijn.
Volgens mij wel ja, in Brabant word je er ook voor gewaarschuwd op bepaalde plekkenquote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die kunnen behoorlijk aggressief worden blijkbaar? Althans, de boswachter hier waarschuwde me een keer dat ik rond of na zonsondergang niet meer langs een bepaald veld moet lopen, want daar zitten wilde zwijnen die je met een beetje pech aanvallen als je inderdaad te dicht bij de baby zwijntjes komt.
quote:Op maandag 16 september 2024 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Hier zitten die zwijnen weleens langs de weg in de aarde te wroeten. Ik heb ze nooit gezien maar je ziet wel waar ze gewroet hebben. Ben als de dood er eentje aan te rijden.
Nu heeft zo'n restaurant hier in het bos van die zwarte borden staan in de vorm van wilde dieren, dus een hert en een zwijn. Ik rij er niet vaak langs dus ik schrik elke keer weer van dat bord van dat zwijn
Die ruiken ook dat jij broertjes of zusjes van hen hebt opgegeten.quote:Op maandag 16 september 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja. Vind wilde zwijnen onvoorspelbaar
op dat eiland heb je ook een strand waar varkentjes zitten. Kom ik niet zo graag want vind ze niet zo leuk als ik ze niet kan op eten
ja dat denk ik daarom blijf ik daar ook wegquote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ruiken ook dat jij broertjes of zusjes van hen hebt opgegeten.
Ja, verstandig.quote:Op maandag 16 september 2024 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik daarom blijf ik daar ook weg
quote:Op maandag 16 september 2024 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]Iedereen keihard afremmen bij dat bord
Ik vermoed omdat die niet op het menu staanquote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen enge clown eigenlijk?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat die niet op het menu staan
Of dan die ene keer toch wel lekker doorrijden "want dat is toch dat stomme bord" en dan zit je net in een andere bocht en is het wel een echtequote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Vooral in het donker he.quote:Op maandag 16 september 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik zou ook steeds twijfelen
Jaquote:
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordtquote:Op maandag 16 september 2024 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige dat mist is reflecterende oogjes
Achter het stuur.quote:Op maandag 16 september 2024 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n ding dat dan in zo'n willekeurige droom ineens naar voren springt en waardoor je compleet in de war en gedesoriënteerd wakker wordt
Jaquote:
Nou, vertel, wie is the one?quote:Op maandag 16 september 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Looking back on when we first met
I cannot escape and I cannot forget
Baby you're the one, you still turn me on
En een volle warme buikquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
jaquote:Op maandag 16 september 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs na slecht slapen en 50.000 stapjes?
Was dit nog steeds die ene sollicitatie?quote:Op maandag 16 september 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar de derde ronde
Was te FOK!er. Dus eigenlijk sowieso al iets anders dan ik ervan verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |