Ja het eerste dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zo een om op te scheppen en 1 om te eten denk ik?
Juist dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 september 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
grote opscheplepel om soep in je kom te schenken
Vlaamse arts of in NL?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Op mijn hoest siroop van de dokter staat 4/dag 1 soeplepel
hmm, ja, dat ander zou je eerder een eetlepel noemenquote:Op maandag 16 september 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
grote opscheplepel om soep in je kom te schenken
Dan zal het wel een eetlepel moeten zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
In Nederland wel, naja bij een opschep soeplepel is het flesje zo leeg natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat ander zou je eerder een eetlepel noemen
Ja, dan heb je een soeplepel en dan is het flesje leeg.quote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
In Nederland wel, naja bij een opschep soeplepel is het flesje zo leeg natuurlijk
Een normale lepel.quote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef Xilia het volgende:
Wat verstaan jullie onder een soeplepel?
quote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.vlaanderen.be(...)el-eetlepel-pollepel
Ik denk dat de arts het bovenste bedoelt.
Ja preciesquote:Op maandag 16 september 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan heb je een soeplepel en dan is het flesje leeg.
Dat had je wel op het spoor van iets kunnen zetten toch?quote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Rijst met paling ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een japanner wezen eten. Deze zalm was echt onwijs lekker
[ afbeelding ]
en ik had nog rijst met paling
[ afbeelding ]
Jaja fles, er zit zo'n maatje bij, zet dat er dan op.quote:Op maandag 16 september 2024 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je wel op het spoor van iets kunnen zetten toch?
ja smaakte ook goed. Had ook nog een zalmspiesje maar die was al op voordat ik een foto kon maken :pquote:Op maandag 16 september 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rijst met paling ziet er wel lekker uit
Ik zie het al voor me, dat je zo'n opscheplepel aan je mond zet en dan die hoestdrank opdrinkt.quote:
hoeveel zit er in de fles?quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaja fles, er zit zo'n maatje bij, zet dat er dan op.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smaakte ook goed. Had ook nog een zalmspiesje maar die was al op voordat ik een foto kon maken :p
Ja als het goed is welquote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rest van de week wordt wel weer warmer
quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat je zo'n opscheplepel aan je mond zet en dan die hoestdrank opdrinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |