hoeveel zit er in de fles?quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaja fles, er zit zo'n maatje bij, zet dat er dan op.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smaakte ook goed. Had ook nog een zalmspiesje maar die was al op voordat ik een foto kon maken :p
Ja als het goed is welquote:Op maandag 16 september 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rest van de week wordt wel weer warmer
quote:Op maandag 16 september 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat je zo'n opscheplepel aan je mond zet en dan die hoestdrank opdrinkt.
Zo dat flesje in 1x achterover slaanquote:Op maandag 16 september 2024 14:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja het eerste dacht ik.
Op mijn hoest siroop van de dokter staat 4/dag 1 soeplepel
Ik heb in Maleisië een keer goddelijke Zalm Teriyaki gehadquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een japanner wezen eten. Deze zalm was echt onwijs lekker
[ afbeelding ]
en ik had nog rijst met paling
[ afbeelding ]
dat past wel in een goede soeplepelquote:
Manman, ik mag niet lachen dan hoest ik weerquote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat past wel in een goede soeplepel
Vier van die flesjes per dag achterover tikken.quote:
kan je die nogsteeds proeven ?quote:Op maandag 16 september 2024 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Maleisië een keer goddelijke Zalm Teriyaki gehad
Jaquote:Op maandag 16 september 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je die nogsteeds proeven ?
en dan hoestdrank met 40% alcoholquote:Op maandag 16 september 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier van die flesjes per dag achterover tikken.
Was dan naar Japan gegaanquote:Op maandag 16 september 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een japanner wezen eten. Deze zalm was echt onwijs lekker
[ afbeelding ]
en ik had nog rijst met paling
[ afbeelding ]
ik kom naar je toequote:Op maandag 16 september 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonnig en best aardig qua temperatuur.
Lekker slapen dan welquote:Op maandag 16 september 2024 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan hoestdrank met 40% alcohol
jawel goed. bed is comfi. op zich best rustig maar het is nog vroeg. maar vannacht washet ook overal stilquote:
Dat zijn wel belangrijke punten, goed bed en rustig.quote:Op maandag 16 september 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel goed. bed is comfi. op zich best rustig maar het is nog vroeg. maar vannacht washet ook overal stil
ja schoon is het ook. kamer is wat verouderd maar heb ik niet echt last van . misschien morgen gebruik maken van het zwembadquote:Op maandag 16 september 2024 15:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat zijn wel belangrijke punten, goed bed en rustig.
En ook schoon natuurlijk.
nooit geweest, dus ik mis het nietquote:
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?quote:
Mijn Engels is verre van perfectquote:Op maandag 16 september 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet naar de UK verhuizen en daar ergens gaan werken?Je engels is toch perfect. Zag laatst huisjes op het platteland daar, wilde er zelf naartoe verhuizen
[ afbeelding ]
Tevens droomhuis van @:budapestenaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |