Je mist wel een Haaland show.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit niet heel spannend gaat worden.
M'n Frietboer. De grootste NEC fan.quote:
Ik zei dat ik City kijk. Maar het is echt een wereld van verschil.quote:
Beiden domineren hun competitiequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik City kijk. Maar het is echt een wereld van verschil.
Die zit niet op mijn tillevisie.quote:
Stream kijken is sowieso kut.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zit niet op mijn tillevisie.
En stream is me teveel werk.
Ook een wereld van verschil. Brentfort zou in Nederland gewoon in de top spelen.quote:
Ja terecht volgens de regels, geen zware overtreding, maar doorgebroken speler neer trekken is gewoonquote:
Moeten ze vaker doen. Ligt of niet. Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja terecht volgens de regels, geen zware overtreding, maar doorgebroken speler neer trekken is gewoon
Ik stoorde me wel aan de commentator (waarmee ik niet zeg dat hij gelijk had want dat weet ik niet): "Het was geen voetbalovertreding want vasthouden dus is het rood". Als of een bij voorbaat kansloze sliding waarmee hij hem neergehaald zou hebben geen rood zou zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten ze vaker doen. Ligt of niet. Doet er niet toe.
2e achter psvquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook een wereld van verschil. Brentfort zou in Nederland gewoon in de top spelen.
VAR…quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:46 schreef PSVCL het volgende:
100% penal onthouden, bij 3-0 had je spelers kunnen sparen
kut higler
Misplaatst medelijden vermoed ik eerder. Maar regels zijn er om gewoon te worden toegepast, dus slecht.quote:
Door Henk Veldmate ? Of zat ie nog bij Ajax ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
7 spelers uit de eigen opleiding, dat hebben ze dus echt wel even goed gedaan daar bij FC Groningen.
Al is het natuurlijk uit armoede geboren, maar hee.
goede spelerquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:25 schreef De_Kraam het volgende:
Steijn kan er niks van. @:klaasweetalles
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Feyenoord topic!
Hij deed het dansje van Paixao na.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef GGMM het volgende:
Wat loopt die achterlijke sufkut nou te dansen hij staat 1-2 achter
Wat gezelligquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de negatieve spiraal van het Feyenoord-topic VLIEGENSVLUG verlaten en kom hier nu genieten van AZ - Heerenveen
Wachten tot juni, dan kan de CL meequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaan er herfstbanden? Voor op de platte kar.
@:psvcl
PersGodquote:
Ik kan echt ongekend genieten van zijn interviews.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ben als Ajacied altijd een van Persie aanhanger geweest. Buiten een geweldige voetballer al vanaf z'n 17e tot nu een echte persoonlijkheid. Zonder praatjes en zonder kapsones.
Ik ook. Zit ook vaak een knipoog in. Rijkaard had dat ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan echt ongekend genieten van zijn interviews.
quote:Wanneer ben jij zo’n mongool geworden?
quote:Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
Normaalgesproken roddelen we hier niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een selectie kameraadschap uit het Feyenoord topic @:RamboDirk
[..]
[..]
Even ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerenveen is het even HELEMAAL kwijt.
8 inmiddels.quote:
Godzijdankquote:
Geen dank.quote:
Ach, het is je werk hè ?quote:
Op naar de 10.quote:
SCH zal op de tribune zitten denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
Van Persie lekker aanvallen en ook totaal niet ingrijpen. Twee aanvallers voor twee aanvallers in de 70e minuut en that’s it. Doe iets joh. Dit is gewoon je team anaal laten vernederen.
heerenveen staat met 8 man op de helft van azquote:
Ik vond hem er voor de wedstrijd al slecht uit zien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil het hoofd van Mario Been in de studio wel zien als AZ er 10 heeft gemaakt
Kan iemand mij uitleggen waarom er bij grote uitslagen altijd gemarchandeerd wordt met extra tijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht dat er niet al te veel extra tijd bijkomt
Jammer, van Persie wil het publiek vermaken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht dat er niet al te veel extra tijd bijkomt
Dat is geluktquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, van Persie wil het publiek vermaken.
Dirk Kuyt had nu achter het tankstation gezeten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Ben benieuwd wat van Persie gaat doen. Van Nistelrooy had inmiddels al op de parkeerplaats gestaan.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dirk Kuyt had nu achter het tankstation gezeten.
Van Hanegem was door een gat verdwenen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fraser had in de cel gezeten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Van Hanegem was door een gat verdwenen.
Gaat ook gebeuren.quote:
In Engeland gekozen in de TOP-10 slechtste aankopen ooit.quote:
Werkt Obiku daar tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt om ze ook nog af te maken, ze zullen zelf ook wel weten dat ze door de ondergrens zijn gezakt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Persie is veel te positief. Een beetje kritisch zijn mag wel. 9-1 kan écht niet.
Een beetje kritisch en afmaken is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt om ze ook nog af te maken, ze zullen zelf ook wel weten dat ze door de ondergrens zijn gezakt.
Altijd mooi een cultfiguur in het elftal. Dit kan er één worden. Zit een goeie kop op zeggen ze dan.quote:
Ik ook Stijn. Geniet je wel verder van je zondag? Ik ga nu mijn bed in, kerkdienst later vandaag.quote:Op zondag 15 september 2024 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ongelofelijk lekker dat de Van Persie-hypetrain (voornamelijk aangestoken door de media) op orkaansnelheid het ravijn is ingedenderd.
Gewoon werken, maat.quote:Op zondag 15 september 2024 01:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Stijn. Geniet je wel verder van je zondag? Ik ga nu mijn bed in, kerkdienst later vandaag.
Die komt er wel weer bovenop.quote:Op zondag 15 september 2024 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ongelofelijk lekker dat de Van Persie-hypetrain (voornamelijk aangestoken door de media) op orkaansnelheid het ravijn is ingedenderd.
quote:
vandaag is wel echt armoedig idd.quote:Op zondag 15 september 2024 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Armoedig programma vandaag. Gelukkig komende week CL plus nog wat inhaalpotjes.
Robin van Persie heeft denk ik last van het feit dat hij een zeer getalenteerde voetballer was voor wie het ingewikkelde van nature kwam.quote:Op zondag 15 september 2024 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb dit maanden geleden al voorspeld. Robin van Persie is een zwakbegaafde praatjesmaker. Zijn kwaliteiten blijven beperkt tot twee keer 45 minuten achter een lederen knikker aan hollen.
Daar verschuilen alle goede voetballers die falen als trainer omdat ze gewoon dom zijn zich achter.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Robin van Persie heeft denk ik last van het feit dat hij een zeer getalenteerde voetballer was voor wie het ingewikkelde van nature kwam.
En dan sta je voor een groep die gewoon een andere taal spreekt.
Van Basten had dat ook. Die zat regelmatig te kijken en dacht dan ‘hoe kan het dat jullie dit niet kunnen uitvoeren?’.
Heeft niet zo zeer met domheid te maken. De ervaring die zij kunnen overbrengen is simpelweg alleen relevant voor spelers die dat niveau hebben.quote:Op zondag 15 september 2024 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar verschuilen alle goede voetballers die falen als trainer omdat ze gewoon dom zijn zich achter.
Van Persie toont veel meer interesse in het doorgronden van het tactische aspect van voetbal en heeft volgens mij een veel grotere werkethiek dan Van Basten. Hij begint net, hier leer je normaal gesproken van.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Robin van Persie heeft denk ik last van het feit dat hij een zeer getalenteerde voetballer was voor wie het ingewikkelde van nature kwam.
En dan sta je voor een groep die gewoon een andere taal spreekt.
Van Basten had dat ook. Die zat regelmatig te kijken en dacht dan ‘hoe kan het dat jullie dit niet kunnen uitvoeren?’.
Het was even 7-1quote:
O, hij zal zich vast kunnen ontwikkelen. Ik heb het over wat we nu zien.quote:Op zondag 15 september 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Persie toont veel meer interesse in het doorgronden van het tactische aspect van voetbal en heeft volgens mij een veel grotere werkethiek dan Van Basten. Hij begint net, hier leer je normaal gesproken van.
Die kans is aanwezig, maar fijn dat de 'alles is geweldig en fantastisch'-sfeer even dempt met zo'n 9-1 nederlaag.quote:
Vandaar dat hij zich ook door het van Rusland van Hiddink liet aftroeven met een elftal dat twee jaar later bijna wereldkampioen werd.quote:Op zondag 15 september 2024 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
dat is misschien ook wel het punt.. topvoetballers maar dat zegt niks over de kwaliteiten als trainer.quote:Op zondag 15 september 2024 11:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zich ook door het van Rusland van Hiddink liet aftroeven met een elftal dat twee jaar later bijna wereldkampioen werd.
Waar-de-loze trainer.
Klopt. Het overbrengen van kennis is ook een vak.quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is misschien ook wel het punt.. topvoetballers maar dat zegt niks over de kwaliteiten als trainer.
Ze zijn buiten deze wedstrijd helemaal niet zo slecht aan het seizoen begonnen.quote:Op zondag 15 september 2024 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, hij zal zich vast kunnen ontwikkelen. Ik heb het over wat we nu zien.
Overigens moet hij wel snel zijn, want nog een paar ketsers en hij kan weer terug naar Rotjeknor.
Ajax, AZ, FC Twente in je eerste vijf wedstrijden is ook gewoon naar te noemen.quote:Op zondag 15 september 2024 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn buiten deze wedstrijd helemaal niet zo slecht aan het seizoen begonnen.
We gaan het zien. 9-1 verliezen gaat vaak ten koste van het vertrouwen.quote:Op zondag 15 september 2024 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn buiten deze wedstrijd helemaal niet zo slecht aan het seizoen begonnen.
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 15 september 2024 12:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We gaan het zien. 9-1 verliezen gaat vaak ten koste van het vertrouwen.
Ik bedoel dat het mindere goden argument niet op ging bij het Nederlands elftal in 2008. Hij had daar een gouden generatie tot zijn beschikking.quote:Op zondag 15 september 2024 12:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is misschien ook wel het punt.. topvoetballers maar dat zegt niks over de kwaliteiten als trainer.
Dit seizoen gaat naar boven komen dat Rijsdijk gewoon geen spannende trainer is. Dat heeft Neghli vooralsnog verbloemd.quote:
Mpox.quote:Op zondag 15 september 2024 13:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Eerste witte zakdoekje gespot.
Als ze degraderen welquote:Op zondag 15 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dit het seizoen waarin we eindelijk afscheid nemen van het altijd lelijke RKC?
Dat valt niet uit te sluiten. Geen Van Mosselveld meer, dus de vriendjespolitiek van Mo Allach gaat hun doodsteek worden.quote:Op zondag 15 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dit het seizoen waarin we eindelijk afscheid nemen van het altijd lelijke RKC?
Dan niet!quote:Op zondag 15 september 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En als ze niet degraderen?
Dat het stadion een opknapbeurt kan gebruiken?quote:Op zondag 15 september 2024 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het zegt alles over RKC dat ze een matige Poolse spits halen en die meteen als hun aanvoerder bombarderen.
quote:Op zondag 15 september 2024 15:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat het stadion een opknapbeurt kan gebruiken?
NOG NIET GETEST!quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV heeft ook echt een lollerprogramma he de eerste maanden.
Feyenoord had het inderdaad wel een stuk zwaarderquote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zouden Ajax al gehad hebben in het oorspronkelijke programma.quote:Op zondag 15 september 2024 20:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord had het inderdaad wel een stuk zwaarder
Voor dit PSV is het tegen 13 van de 17 clubs sowieso al wel een ingetekende overwinning.quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dat zorgt er toch niet voor dat ze punten verspelen tegen Willem II, Sparta en Groningen?quote:Op zondag 15 september 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zouden Ajax al gehad hebben in het oorspronkelijke programma.
Die gaan met een straatlengte kampioen worden vrees ikquote:Op zondag 15 september 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor dit PSV is het tegen 13 van de 17 clubs sowieso al wel een ingetekende overwinning.
Jammer genoeg.
Fortuna heeft net zoveel punten als Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hey Robin bedankt hè, pannenkoek!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Persie gaat de kerst niet halen
Surrealistischquote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey, doet Ajax ook nog mee.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van Bergen is zo vermakelijk om naar te kijken dit seizoen, maar nu alleen nog een bal leren passen
Oeh, bijnaquote:
De bitch van Jade Annaaaaquote:
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Wotte het volgende:
Het is dat ik dagelijks goedbetaalde werknemers zie kutten maar anders had ik hier zojuist opmerkingen over gemaakt.
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Ik zelf ben zeer gewild op de arbeidsmarkt ze krijgen voor mij meer subsidie dan ik kost aan salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.
Straks CL switch genotquote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Nu is er geen rol meer weggelegd voor Wout
Topaankoop natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
Bertje opeens fit? Leek ook eng snel net. Zal wel optisch bedrog zijn.
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.
Ohja dat zal ik ff bestellen nog. (lees gratis regelen bij de klantenservice).quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.
Brobbey en Chuba samen 0. Case closed.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bij United maakte hij 2 goals in 28 wedstrijden
Staat toch 8e in de eredivisiequote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Geen kool gemaakt tegen NAC/NEC maar mochten vroeg tegen een matig GAE en Almere.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Toch evenveel punten als Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Staat toch 8e in de eredivisie
Ajax is alleen voor Feyenoord een referentiekader andersom doen we daar niet aan.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch evenveel punten als Feyenoord.
Dat doet hij niet Guthquote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Guth laat zich uit de tent lokken.
Ik heb het eerste kwartiertje ook gedeeltelijk gemist, kennelijk was het mijn moeder ontschoten dat ze niet welkom is als Ajax moet. Gelukkig stond ze op toen het volumeknopje richting het maximum ging.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Sorry dat ik iets later ben, ik was een uurtje sporten.
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax krijgt het weer cadeau!1!!1
Voor een club als Ajax opvallend weinig.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.
Wel in de eredivisie overigens, Europa nog wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een club als Ajax opvallend weinig.
Tsja, naar Manchester gaan was niet heel slimquote:Op woensdag 18 september 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Malacia
Die was ik alweer helemaal vergeten. Die was toen wat nu Geertruida is (goed volgens Feyenoorder)
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht tochquote:Op woensdag 18 september 2024 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Malacia heeft ook wel een hoop (psychische?) problemen gehad, wel sneu. Maar een topper was dat sowieso nooit natuurlijk.
Er gingen wel geruchten dat hij ook échte problematiek had. Maar dat is uiteraard nooit naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht toch
Of bedoel je serieuze problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |