De bitch van Jade Annaaaaquote:
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Wotte het volgende:
Het is dat ik dagelijks goedbetaalde werknemers zie kutten maar anders had ik hier zojuist opmerkingen over gemaakt.
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Ik zelf ben zeer gewild op de arbeidsmarkt ze krijgen voor mij meer subsidie dan ik kost aan salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.
Straks CL switch genotquote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Nu is er geen rol meer weggelegd voor Wout
Topaankoop natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
Bertje opeens fit? Leek ook eng snel net. Zal wel optisch bedrog zijn.
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.
Ohja dat zal ik ff bestellen nog. (lees gratis regelen bij de klantenservice).quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.
Brobbey en Chuba samen 0. Case closed.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bij United maakte hij 2 goals in 28 wedstrijden
Staat toch 8e in de eredivisiequote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Geen kool gemaakt tegen NAC/NEC maar mochten vroeg tegen een matig GAE en Almere.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Toch evenveel punten als Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Staat toch 8e in de eredivisie
Ajax is alleen voor Feyenoord een referentiekader andersom doen we daar niet aan.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch evenveel punten als Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |