Dat het stadion een opknapbeurt kan gebruiken?quote:Op zondag 15 september 2024 15:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het zegt alles over RKC dat ze een matige Poolse spits halen en die meteen als hun aanvoerder bombarderen.
quote:Op zondag 15 september 2024 15:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat het stadion een opknapbeurt kan gebruiken?
NOG NIET GETEST!quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV heeft ook echt een lollerprogramma he de eerste maanden.
Feyenoord had het inderdaad wel een stuk zwaarderquote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zouden Ajax al gehad hebben in het oorspronkelijke programma.quote:Op zondag 15 september 2024 20:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord had het inderdaad wel een stuk zwaarder
Voor dit PSV is het tegen 13 van de 17 clubs sowieso al wel een ingetekende overwinning.quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dat zorgt er toch niet voor dat ze punten verspelen tegen Willem II, Sparta en Groningen?quote:Op zondag 15 september 2024 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zouden Ajax al gehad hebben in het oorspronkelijke programma.
Die gaan met een straatlengte kampioen worden vrees ikquote:Op zondag 15 september 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor dit PSV is het tegen 13 van de 17 clubs sowieso al wel een ingetekende overwinning.
Jammer genoeg.
Fortuna heeft net zoveel punten als Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hey Robin bedankt hè, pannenkoek!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Persie gaat de kerst niet halen
Surrealistischquote:Op woensdag 18 september 2024 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey, doet Ajax ook nog mee.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Van Bergen is zo vermakelijk om naar te kijken dit seizoen, maar nu alleen nog een bal leren passen
Oeh, bijnaquote:
De bitch van Jade Annaaaaquote:
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:23 schreef Wotte het volgende:
Het is dat ik dagelijks goedbetaalde werknemers zie kutten maar anders had ik hier zojuist opmerkingen over gemaakt.
Daar ben ik nog niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Ik zelf ben zeer gewild op de arbeidsmarkt ze krijgen voor mij meer subsidie dan ik kost aan salaris.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de zorg juist altijd klaagden over hun salaris.
Straks CL switch genotquote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen. Dit is wel klaar.
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Nu is er geen rol meer weggelegd voor Wout
Topaankoop natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
Bertje opeens fit? Leek ook eng snel net. Zal wel optisch bedrog zijn.
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat die clown bij Ajax doet mag Joost weten.
Ohja dat zal ik ff bestellen nog. (lees gratis regelen bij de klantenservice).quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prikt ze er makkelijker in dan Chuba en Brobbey denk ik.
Brobbey en Chuba samen 0. Case closed.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Bij United maakte hij 2 goals in 28 wedstrijden
Staat toch 8e in de eredivisiequote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Geen kool gemaakt tegen NAC/NEC maar mochten vroeg tegen een matig GAE en Almere.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna kan er zoals verwacht geen reet van.
Toch evenveel punten als Feyenoord.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Staat toch 8e in de eredivisie
Ajax is alleen voor Feyenoord een referentiekader andersom doen we daar niet aan.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch evenveel punten als Feyenoord.
Dat doet hij niet Guthquote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Guth laat zich uit de tent lokken.
Ik heb het eerste kwartiertje ook gedeeltelijk gemist, kennelijk was het mijn moeder ontschoten dat ze niet welkom is als Ajax moet. Gelukkig stond ze op toen het volumeknopje richting het maximum ging.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Sorry dat ik iets later ben, ik was een uurtje sporten.
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax krijgt het weer cadeau!1!!1
Voor een club als Ajax opvallend weinig.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.
Wel in de eredivisie overigens, Europa nog wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een club als Ajax opvallend weinig.
Tsja, naar Manchester gaan was niet heel slimquote:Op woensdag 18 september 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Malacia
Die was ik alweer helemaal vergeten. Die was toen wat nu Geertruida is (goed volgens Feyenoorder)
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht tochquote:Op woensdag 18 september 2024 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Malacia heeft ook wel een hoop (psychische?) problemen gehad, wel sneu. Maar een topper was dat sowieso nooit natuurlijk.
Er gingen wel geruchten dat hij ook échte problematiek had. Maar dat is uiteraard nooit naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht toch
Of bedoel je serieuze problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |