Dat doet hij niet Guthquote:Op woensdag 18 september 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Guth laat zich uit de tent lokken.
Ik heb het eerste kwartiertje ook gedeeltelijk gemist, kennelijk was het mijn moeder ontschoten dat ze niet welkom is als Ajax moet. Gelukkig stond ze op toen het volumeknopje richting het maximum ging.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Sorry dat ik iets later ben, ik was een uurtje sporten.
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax krijgt het weer cadeau!1!!1
Voor een club als Ajax opvallend weinig.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste rode kaart tegen sinds Malacia, op 9 mei 2021.
Wel in de eredivisie overigens, Europa nog wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een club als Ajax opvallend weinig.
Tsja, naar Manchester gaan was niet heel slimquote:Op woensdag 18 september 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Malacia
Die was ik alweer helemaal vergeten. Die was toen wat nu Geertruida is (goed volgens Feyenoorder)
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht tochquote:Op woensdag 18 september 2024 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Malacia heeft ook wel een hoop (psychische?) problemen gehad, wel sneu. Maar een topper was dat sowieso nooit natuurlijk.
Er gingen wel geruchten dat hij ook échte problematiek had. Maar dat is uiteraard nooit naar buiten gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat z'n blessure langer duurde dan verwacht toch
Of bedoel je serieuze problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |