8 inmiddels.quote:
Godzijdankquote:
Geen dank.quote:
Ach, het is je werk hè ?quote:
Op naar de 10.quote:
SCH zal op de tribune zitten denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
Van Persie lekker aanvallen en ook totaal niet ingrijpen. Twee aanvallers voor twee aanvallers in de 70e minuut en that’s it. Doe iets joh. Dit is gewoon je team anaal laten vernederen.
heerenveen staat met 8 man op de helft van azquote:
Ik vond hem er voor de wedstrijd al slecht uit zien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil het hoofd van Mario Been in de studio wel zien als AZ er 10 heeft gemaakt
Kan iemand mij uitleggen waarom er bij grote uitslagen altijd gemarchandeerd wordt met extra tijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht dat er niet al te veel extra tijd bijkomt
Jammer, van Persie wil het publiek vermaken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:49 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht dat er niet al te veel extra tijd bijkomt
Dat is geluktquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, van Persie wil het publiek vermaken.
Dirk Kuyt had nu achter het tankstation gezeten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Ben benieuwd wat van Persie gaat doen. Van Nistelrooy had inmiddels al op de parkeerplaats gestaan.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dirk Kuyt had nu achter het tankstation gezeten.
Van Hanegem was door een gat verdwenen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fraser had in de cel gezeten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Van Hanegem was door een gat verdwenen.
Gaat ook gebeuren.quote:
In Engeland gekozen in de TOP-10 slechtste aankopen ooit.quote:
Werkt Obiku daar tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt om ze ook nog af te maken, ze zullen zelf ook wel weten dat ze door de ondergrens zijn gezakt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Persie is veel te positief. Een beetje kritisch zijn mag wel. 9-1 kan écht niet.
Een beetje kritisch en afmaken is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt om ze ook nog af te maken, ze zullen zelf ook wel weten dat ze door de ondergrens zijn gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |