Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.quote:
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.
Nat gaan op een internetforum… jeetje. Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Nog steeds bozig dus zo te lezen. En niet eens een lollig gifje van jequote:Op maandag 6 mei 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.
Probeer niet de rollen om te draaien.
We hadden een hele goede forumrelatie met elkander. Totdat PSV kampioen werd. Toen kon mijn partner in crime niet meer tegen de speldenprikjes en doet hij heel bozig. Dat vind ik oprecht jammer.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou serieus al van vanmorgen vroeg tot nu zwakzinnige afzeikende berichtjes naar elkaar aan het schrijven?
Dit begint een beetje zielig te worden.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.
Probeer niet de rollen om te draaien.
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nat gaan op een internetforum… jeetje. Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Nog steeds bozig dus zo te lezen. En niet eens een lollig gifje van je. Kom op, ben je boos pluk een roos kakkerlakje van me.
[ afbeelding ]
Afschuwelijk idd.quote:
Schakelgenot is gewoon gratis te ontvangen. Anders ga je maar een stukje fietsen over de nieuwe F35 weg.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet het maar via de radio volgen, want ik kan nergens kieknWel 1-1 gelukkig.
Ook als je geen tv abo hebt?quote:Op zondag 12 mei 2024 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schakelgenot is gewoon gratis te ontvangen. Anders ga je maar een stukje fietsen over de nieuwe F35 weg.
Gr gr
Dan niet nee.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook als je geen tv abo hebt?
edit: site van ESPN komt al met foutmeldingen
Radio is wel sneller dan TV dus voor 1 keer loop je voor.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet het maar via de radio volgen, want ik kan nergens kieknWel 1-1 gelukkig.
quote:
we halen er een expert bijquote:Op zondag 12 mei 2024 14:56 schreef TjjWester het volgende:
Is het een beetje live?
Bij vrijdag schakelprogramma lopen ze soms 5/10 minuten achter.
hehehehehhehe lolquote:Op zondag 12 mei 2024 15:00 schreef KingRoland het volgende:
dan zal de goal van almere zometeen wel komen! hehehehehhehe
ik zal erop letten!quote:Op zondag 12 mei 2024 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je stoppen met posten? Ik kijk via het schakelkanaal en je verpest alles
Bedankt
Ik heb 4-1 gepould.quote:
En dan als publiek niet met voorwerpen mogen gooien. Dit is gewoon provoceren.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
Na 90 minuten vluchten uit Enschede. Jannes gaat zingen.
Je had aansteker moeten posten. Enschede immers. Dat zou pas vuurwerk hebben opgeleverd.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan als publiek niet met voorwerpen mogen gooien. Dit is gewoon provoceren.
Volgend seizoen zijn ze aan de beurt jaquote:
Of er moeten wonderen gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze aan de beurt ja
2-0 Piebequote:
3-0quote:Op zondag 12 mei 2024 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
JAAAA!!! Excelsior is zich veilig aan het spelen.
Het is stilgelegdquote:Op zondag 12 mei 2024 16:07 schreef ashardalan het volgende:
Wat is er in Waalwijk aan de hand? 818 zegt stilgelegd
érg fijn voor Piebe-Godquote:Op zondag 12 mei 2024 16:11 schreef Evangelion het volgende:
Het altijd sympathieke Excelsior gaat ontsnappen
Waarom nietquote:
Erg mooiquote:Op zondag 12 mei 2024 16:31 schreef KingRoland het volgende:
RIP PSV
gingen nog strijden voor beste eredivisie team ooit, kan dus niet meer.
Zo’n record uit cowboytijden kan soms beter maar nooit verbroken worden inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg mooi
Alle lof voor PSV verder, maar het zou wel ontzettend droevig zijn als ze dat record hadden gepakt.
Die vrouw bij RKC - PEC neem ik aan? Koekoek jaquote:
Een commerciele zender zendt de wedstrijden uit waar verreweg de meeste mensen naar kijken en elk jaar weer boze mensen in achtergestelde gebieden van het land.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:58 schreef Zipportal het volgende:
ESPN verklaart: ontknoping Twente en AZ niet op tv, duel van uitgespeeld Ajax wel
https://www.voetbalprimeu(...)speeld-ajax-wel.html
Jodenzender. @:klaasweetalles
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Een commerciele zender zendt de wedstrijden uit waar verreweg de meeste mensen naar kijken en elk jaar weer boze mensen in achtergestelde gebieden van het land.
Leuke rubriek!
Ja want ajax fans kijken reikhalzend uit naar dit duel!quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Een commerciele zender zendt de wedstrijden uit waar verreweg de meeste mensen naar kijken en elk jaar weer boze mensen in achtergestelde gebieden van het land.
Leuke rubriek!
12 maand gratis ESPN genotquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kan ESPN weer opgezegd worden.
Een god als jij zou het levenslang moeten krijgen a niffo!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 12:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een god als jij zou het levenslang moeten krijgen a niffo!
18.000 man zei Sturing.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:29 schreef Zipportal het volgende:
GelreDome nog leeg. Donder dan ook maar op.
En ineens gaat het los.quote:
NEKKETH godquote:Op zondag 19 mei 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenneth beste speler van tweede seizoenshelft bij Ajax
Dat betekent echt helemaal niks.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenneth beste speler van tweede seizoenshelft bij Ajax
Dat is zeker zo. In het land der blinden, is eenoog koning. Al vind ik hem wel goed spelen. Was fijn geweest als anderen ook wat meer hun best deden maar ja je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent echt helemaal niks.
Taylor is inderdaad een prima voetballer maar was in een goed Ajax ook weer hooguit een waterdrager geweest. Je weet ook niet zo goed waar hij in zijn ontwikkeling had gestaan met een fatsoenlijke trainer.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. In het land der blinden, is eenoog koning. Al vind ik hem wel goed spelen. Was fijn geweest als anderen ook wat meer hun best deden maar ja je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen.
Als AZ de andere optie is, is dat allerminst genieten.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Twente op het eind nog vierde zou echt genieten zijn.![]()
Oh ik heb niks met Duitsers het oosten.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als AZ de andere optie is, is dat allerminst genieten.
Pak lekker wat te drinken.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al van die intro van de Eretribune ga ik dood van de cringe.
Aletha is de reden dat ik mijn tas in het vliegtuig liet liggen in Sevilla en ik vergeef haar nooit meer.quote:
Legoblokjes op Aletha.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aletha is de reden dat ik mijn tas in het vliegtuig liet liggen in Sevilla en ik vergeef haar nooit meer.
Draaideurcrimineel Glenn Helder op je beeldscherm.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al van die intro van de Eretribune ga ik dood van de cringe.
Ik heb het gevoel dat veel ploegen wel een beetje klaar zijn met dit seizoen.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:45 schreef Benny het volgende:
Ik mis nog een beetje de chaos van een schakelprogramma. Zijn maar weinig doelpunten momenteel.
Vitesse is nog niet klaar met Ajax.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat veel ploegen wel een beetje klaar zijn met dit seizoen.
Die wedstrijd is nog wel het minst relevant. Vitesse blijft laatste, Ajax blijft vijfde, ongeacht het resultaat in die wedstrijd.quote:
0-1 bij Twente, vervolgens 1-1-, juichend AZ publiek op het veld en last minute 1-2 kan het nog goed maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat veel ploegen wel een beetje klaar zijn met dit seizoen.
Het boeit me werkelijk geen moer welke van die twee ploegen derde wordt. Maar ik begrijp dat sommige hier wel een voorkeur hebben.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
0-1 bij Twente, vervolgens 1-1-, juichend AZ publiek op het veld en last minute 1-2 kan het nog goed maken.
Dit klinkt echt niet.quote:
Je kan niet veel meer verwachten van een ploeg die twaalfde staat in de eredivisie.quote:
Dan ben je nog best aardig. Het is waardeloos. Elke keer een korte opleving en dan is het weer los zand. Je wint nog wat dankzij goaltjes van Akpom in Steijn-tijdperk en daarna Brobbey.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je spreken van een matig seizoen denk ik.
En hij en Bergwijn gaan straks weer heel erg dom kijken in Oranje.quote:
Op zich nog knap vijfde, wat het maximaal haalbare is. De helft van de Ajax selectie is KKD niveau, je kan gerust stellen dat ploegen als NEC, Utrecht, Sparta en GAE gewoon beter zijn, maar die hebben we toch nog onder ons weten te houden.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je spreken van een matig seizoen denk ik.
Gohquote:Op zondag 19 mei 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je nog best aardig. Het is waardeloos. Elke keer een korte opleving en dan is het weer los zand. Je wint nog wat dankzij goaltjes van Akpom in Steijn-tijdperk en daarna Brobbey.
mooiquote:Op zondag 19 mei 2024 16:08 schreef Benny het volgende:
Van Excelsior kunnen we ook wel afscheid nemen
luuk de jong nog een goaltje en Twente nog een.quote:
Dat is wel een play-off tweeluik dat echt genieten wordt jaquote:
Missen we niks aan.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:08 schreef Benny het volgende:
Van Excelsior kunnen we ook wel afscheid nemen
Minder Rotterdam genot.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Einde tijdperk Excelsior.
Heel mooi
Een NAC/Groningen/ADO etc. zijn idd stuk beter. Lelijk graf stadionnetje ook dat excelsior zonder sfeer en pruts grasquote:
Pavlidis gun je de wereld.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
luuk de jong nog een goaltje en Twente nog een.
Het was ook bewust een eufemismequote:Op zondag 19 mei 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je nog best aardig. Het is waardeloos. Elke keer een korte opleving en dan is het weer los zand. Je wint nog wat dankzij goaltjes van Akpom in Steijn-tijdperk en daarna Brobbey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |