Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.quote:
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.
Nat gaan op een internetforum… jeetje. Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Nog steeds bozig dus zo te lezen. En niet eens een lollig gifje van jequote:Op maandag 6 mei 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.
Probeer niet de rollen om te draaien.
We hadden een hele goede forumrelatie met elkander. Totdat PSV kampioen werd. Toen kon mijn partner in crime niet meer tegen de speldenprikjes en doet hij heel bozig. Dat vind ik oprecht jammer.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou serieus al van vanmorgen vroeg tot nu zwakzinnige afzeikende berichtjes naar elkaar aan het schrijven?
Dit begint een beetje zielig te worden.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo Zipportal vriend. Ben je weer een beetje bij je positieven? Is de woede gezakt? Of moeten we je definitief afvoeren met de Rendac.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij nat gaat in een topic is niet mijn probleem. Red je er zelf maar uit. Laat die mentions/quotes maar achterwege.
Probeer niet de rollen om te draaien.
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nat gaan op een internetforum… jeetje. Jij neemt het wel heel serieus allemaal. Nog steeds bozig dus zo te lezen. En niet eens een lollig gifje van je. Kom op, ben je boos pluk een roos kakkerlakje van me.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |