Je mist wel een Haaland show.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit niet heel spannend gaat worden.
M'n Frietboer. De grootste NEC fan.quote:
Ik zei dat ik City kijk. Maar het is echt een wereld van verschil.quote:
Beiden domineren hun competitiequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik City kijk. Maar het is echt een wereld van verschil.
Die zit niet op mijn tillevisie.quote:
Stream kijken is sowieso kut.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zit niet op mijn tillevisie.
En stream is me teveel werk.
Ook een wereld van verschil. Brentfort zou in Nederland gewoon in de top spelen.quote:
Ja terecht volgens de regels, geen zware overtreding, maar doorgebroken speler neer trekken is gewoonquote:
Moeten ze vaker doen. Ligt of niet. Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja terecht volgens de regels, geen zware overtreding, maar doorgebroken speler neer trekken is gewoon
Ik stoorde me wel aan de commentator (waarmee ik niet zeg dat hij gelijk had want dat weet ik niet): "Het was geen voetbalovertreding want vasthouden dus is het rood". Als of een bij voorbaat kansloze sliding waarmee hij hem neergehaald zou hebben geen rood zou zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten ze vaker doen. Ligt of niet. Doet er niet toe.
2e achter psvquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook een wereld van verschil. Brentfort zou in Nederland gewoon in de top spelen.
VAR…quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:46 schreef PSVCL het volgende:
100% penal onthouden, bij 3-0 had je spelers kunnen sparen
kut higler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |