quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Feyenoord topic!
Hij deed het dansje van Paixao na.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef GGMM het volgende:
Wat loopt die achterlijke sufkut nou te dansen hij staat 1-2 achter
Wat gezelligquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de negatieve spiraal van het Feyenoord-topic VLIEGENSVLUG verlaten en kom hier nu genieten van AZ - Heerenveen
Wachten tot juni, dan kan de CL meequote:Op zaterdag 14 september 2024 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bestaan er herfstbanden? Voor op de platte kar.
@:psvcl
PersGodquote:
Ik kan echt ongekend genieten van zijn interviews.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
Ben als Ajacied altijd een van Persie aanhanger geweest. Buiten een geweldige voetballer al vanaf z'n 17e tot nu een echte persoonlijkheid. Zonder praatjes en zonder kapsones.
Ik ook. Zit ook vaak een knipoog in. Rijkaard had dat ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan echt ongekend genieten van zijn interviews.
quote:Wanneer ben jij zo’n mongool geworden?
quote:Wat een enorme kutuser ben jij zeg.
Normaalgesproken roddelen we hier niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een selectie kameraadschap uit het Feyenoord topic @:RamboDirk
[..]
[..]
Even ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerenveen is het even HELEMAAL kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |