abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2024 @ 13:45:44 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214916478

Wikipedia:
quote:
Extinction Rebellion (XR) is een internationale, activistische beweging die zich verzet tegen klimaatverandering en het verlies van biodiversiteit. Extinction Rebellion stelt dat de netto CO2-uitstoot gestopt moet zijn in 2025. Klimaatverandering en biodiversiteitsverlies leiden volgens de initiatiefnemers tot de ineenstorting van ecosystemen en tot het uitsterven van planten en soorten waaronder de mens; vandaar de "extinction" in Extinction Rebellion.

De beweging kenmerkt zich door disruptieve en zichtbare acties en het grote aantal activisten dat niet terugdeinst voor arrestatie of gevangenschap. Concreet eisen ze klimaatrechtvaardigheid door openheid van de overheid over de klimaat- en ecologische crisis, een vermindering van de uitstoot van broeikasgassen in Nederland naar netto-0 in 2025, en het instellen van een burgerberaad klimaat en milieu waarin een gelote en representatieve groep burgers besluit over rechtvaardig klimaat- en milieubeleid, vrij van bedrijfslobby en electorale belangen. XR wil een aanzienlijk deel van de bevolking bereiken en mobiliseren om haar eisen te bereiken. Incrementele verandering is niet voldoende, XR pleit voor snelle en drastische transformatie en beroept zich daarbij op het IPCC. Ook vinden ze dat macht en geld rechtvaardiger verdeeld zouden moeten worden.
Actie = reactie, dus reageer hier op de acties van deze groepering…

[ Bericht 58% gewijzigd door MadMaster op 07-09-2024 13:59:26 ]
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:07:12 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214916641
quote:
ME grijpt in, eerste demonstranten worden losgemaakt.

De ME is begonnen met het losmaken van demonstranten. Met een slijptol worden de ketens waarmee de activisten zich vastmaakten aan het hek doorgeslepen. Een woordvoerder van de gemeente zei daar eerder het volgende over: "De demonstranten hebben even de tijd gekregen om zich te verplaatsen naar het Museumplein, maar geven helaas geen gehoor aan de aanwijzing. Daarmee overtreden ze de Wet openbare manifestaties. De politie gaat over tot aanhouding."

Liveblog:
https://www.parool.nl/ams(...)t-slijptol~b5b908b9/
pi_214916710
Sta je dan vast aan een hek :')
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:19:35 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:20:30 #5
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214916737
Kunnen deze stinkende kut hippies niet gewoon naar de dagopvang gaan ipv mensen pesten?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_214916771
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Blijven plakken zagen…
veel te soft optreden weer, gewoon hand eraf :)
pi_214916773
Scusi, ik zag niet dat ik het vorige deel sloot.

quote:
Wat klinkt dit eh... normaal en logisch. De demonstranten worden verwijderd en aangehouden. Wat is er aan de hand? Is Halsema op vakantie ofzo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:26:02 #8
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_214916781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:20 schreef L3viathan het volgende:
Kunnen deze stinkende kut hippies niet gewoon naar de dagopvang gaan ipv mensen pesten?
Tja, het gaat er bij deze personen vooral om overal tegenaan te trappen!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_214916783
Het was een grapje, maar verdomd. :D

quote:
Een woordvoerder van locoburgemeester Moorman laat weten dat (...)
pi_214916816
Waarom moeten die stinkhippes beschermd worden wanneer ze losgezaagd worden? Schiet die zaag los, gewoon gevalletje van jammer dan. Dan raak je maar gewond, niemand die dat verder interesseert.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_214916837
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waarom moeten die stinkhippes beschermd worden wanneer ze losgezaagd worden? Schiet die zaag los, gewoon gevalletje van jammer dan. Dan raak je maar gewond, niemand die dat verder interesseert.
Omdat we hier in een fatsoenlijk land leven en niet in Ghana, Rusland of Argentini ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:35:15 #12
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214916852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat we hier in een fatsoenlijk land leven en niet in Ghana, Rusland of Argentini ofzo.
En dit is dus precies de mindset waardoor dit niet stopt. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214916854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En in een fatsoenlijk land luisteren we ook gewoon als ons wordt gezegd dat we moeten vertrekken. Doen ze ook niet. Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen.

En het wordt hoog tijd dat dat tuig het eens gaat voelen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:35:51 #14
459912 FlippingCoin
pi_214916856
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gewoon in elkaar rammen en in een cel werpen dan stop die onzin wel.

Lukte ze bij de coronaprotesten ook gewoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_214916863
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
En dit is dus precies de mindset waardoor dit niet stopt. :r
Prima toch, lekker laten protesteren en zodra een protest onwettelijk is of de openbare orde verstoort handhaven. En als eht echt te ver gaat dan komt er de rechtspraak aan te pas. Zoals dat gaat in een behoorlijk land.

quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2024 10:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ja of dat terreurclubje wordt eens aangepakt. Ook een optie.
Dat worden ze toch? Er worden gewoon mensen opgepakt bij zulke acties.
pi_214916870
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]
En in een fatsoenlijk land luisteren we ook gewoon als ons wordt gezegd dat we moeten vertrekken. Doen ze ook niet. Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen.

Dat lijkt mij een taak voor de rechtspraak, niet voor de politie om dan maar harde klappen uit te delen.
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:39:40 #17
459912 FlippingCoin
pi_214916878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Prima toch, lekker laten protesteren en zodra een protest onwettelijk is of de openbare orde verstoort handhaven. En als eht echt te ver gaat dan komt er de rechtspraak aan te pas. Zoals dat gaat in een behoorlijk land.
[..]
Dat worden ze toch? Er worden gewoon mensen opgepakt bij zulke acties.
Och we zijn zo behoorlijk in dit land, we deugen in alle dimensies.
pi_214916889
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Och we zijn zo behoorlijk in dit land, we deugen in alle dimensies.
Er kunnen heel veel dingen beter in dit land. En wat wel goed gaat, dat heeft geen reet met deugen te maken.
Als je het niet zint hoe het hier loopt en liever een Russisch model hebt of Argentijns of weetikwat, waarom ben je hier dan nog?
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:42:40 #19
459912 FlippingCoin
pi_214916893
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er kunnen heel veel dingen beter in dit land. En wat wel goed gaat, dat heeft geen reet met deugen te maken.
Als je het niet zint hoe het hier loopt en liever een Russisch model hebt of Argentijns of weetikwat, waarom ben je hier dan nog?
Omdat ik hier ben geboren en ik mij inzet om het beter te maken itt zo'n deugflikker als jij.
pi_214916895
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Omdat ik hier ben geboren en ik mij inzet om het beter te maken itt zo'n deugflikker als jij.
Deugflikker
Wist je nou echt niets beters? Je zet jezelf enorm voor aap.
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:43:49 #21
459912 FlippingCoin
pi_214916897
Typisch lui gedachtegoed ook weer, als het niet bevalt vertrek je, in plaats van je steentje bijdragen.
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:44:11 #22
459912 FlippingCoin
pi_214916900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Deugflikker
Wist je nou echt niets beters? Je zet jezelf enorm voor aap.
Oh heftig
pi_214916915
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Typisch lui gedachtegoed ook weer, als het niet bevalt vertrek je, in plaats van je steentje bijdragen.
Nouja je vindt het ergens anders blijkbaar significant beter.
Ik vind het heel normaal dat de politie niet zomaar gaat meppen zolang iemand niet zelf geweld gebruikt. Ik vind de demonstraties van XR ook irritant, maar met after-the-fact bestraffen scoor je een stuk beter dan om te gaan rellen met die lui, wat ook weer relschoppers aantrekt. Maar blijkbaar komt dat er niet in en wil jij gewoon lekker een oproerpolitie hier. Volgens mij is dat niet de algehele voorkeur als we kijken naar dit mooie land, dus dan kun je dat accepteren of oprotten zou ik zeggen.
pi_214916919
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Gewoon de kosten van politie-inzet verhalen op de gearresteerden met een hoge boete daar bovenop.
Als ze dan weer worden opgepakt bij de volgende actie de boetes verdubbelen, als ze het dan nog een keer doen gevangenisstraf ipv boetes.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:48:30 #25
459912 FlippingCoin
pi_214916932
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja je vindt het ergens anders blijkbaar significant beter.
Ik vind het heel normaal dat de politie niet zomaar gaat meppen zolang iemand niet zelf geweld gebruikt. Ik vind de demonstraties van XR ook irritant, maar met after-the-fact bestraffen scoor je een stuk beter dan om te gaan rellen met die lui, wat ook weer relschoppers aantrekt. Maar blijkbaar komt dat er niet in en wil jij gewoon lekker een oproerpolitie hier. Volgens mij is dat niet de algehele voorkeur als we kijken naar dit mooie land, dus dan kun je dat accepteren of oprotten zou ik zeggen.
Dat is een interpretatie van mijn woorden passend bij een beperkt denkvermogen.
pi_214916950
quote:
16s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat is een interpretatie van mijn woorden passend bij een beperkt denkvermogen.
Ja, dat die woorden van jou passen bij een beperkt denkvermogen ben ik het wel mee eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:47 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Gewoon de kosten van politie-inzet verhalen op de gearresteerden met een hoge boete daar bovenop.
Als ze dan weer worden opgepakt bij de volgende actie de boetes verdubbelen, als ze het dan nog een keer doen gevangenisstraf ipv boetes.
Iets in die geest lijkt me wel een goeie. Zelfde bij de boerenprotesten - kosten de gemeenschap iedere keer weer een hoop geld door serieus te ontwrichten. Dat mag gewoon op de een of andere manier gecompenseerd worden in de portemonnee. De precieze inrichting is natuurlijk nader te bepalen.
Waarbij de hoeveelheid en ernst van ontwrichting natuurlijk wel mee moet worden genomen - als ze na 1 waarschuwing op het museumplein zouden zijn gaan zitten is de ernst een stuk lager dan als ze de hele middag met een dikke vinger zeggen 'haha wij blijven gewoon hier'.
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:55:39 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214916963

Hopelijk worden deze figuren nu echt eens aangehouden, incl. proces verbaal e.d., i.p.v. simpelweg te worden gedropt aan de andere kant van de stad, zonder enige gevolgen of consequenties.
pi_214916965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, dat die woorden van jou passen bij een beperkt denkvermogen ben ik het wel mee eens.
[..]
Iets in die geest lijkt me wel een goeie. Zelfde bij de boerenprotesten - kosten de gemeenschap iedere keer weer een hoop geld door serieus te ontwrichten. Dat mag gewoon op de een of andere manier gecompenseerd worden in de portemonnee. De precieze inrichting is natuurlijk nader te bepalen.
Waarbij de hoeveelheid en ernst van ontwrichting natuurlijk wel mee moet worden genomen - als ze na 1 waarschuwing op het museumplein zouden zijn gaan zitten is de ernst een stuk lager dan als ze de hele middag met een dikke vinger zeggen 'haha wij blijven gewoon hier'.
Waarom zou je ze een tweede kans geven?
  zaterdag 7 september 2024 @ 14:57:23 #29
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214916969
Je zult maar familie zijn van deze gasten of van die UvA idioten _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:14:48 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 7 september 2024 @ 15:36:04 #31
459912 FlippingCoin
pi_214917181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
[..]
"Nee jij"

_O_
pi_214923358
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat lijkt mij een taak voor de rechtspraak, niet voor de politie om dan maar harde klappen uit te delen.
Ik heb liever dat rechters zich bezighouden met zwaardere delicten en criminaliteit in plaats van 30 klimaarwappies voor laten komen. Maar owee als ze een hoge straf krijgen, dan staat de wereld weer in de fik omdat ze zo "vredelievend demonstreren". Gewoon knokploeg erop, kapot meppen.
pi_214923400
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het grappige is dat een van de belangrijkste fietsroutes in Amsterdam onder het Rijksmuseum loopt en
al die fietsers nu een groot stuk om moeten fietsen dankzij XR. Hebben ze toch weer nieuwe tegenstanders gemaakt.
Beeeetje overdreven :7

zondag 8 september 2024 @ 09:35:43 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214923555
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:18 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Beeeetje overdreven :7

[ link | afbeelding ]
Dan ken jij de Amsterdammers niet.

quote:
een beknopt overzicht van meer dan 10 jaar onenigheid over de bestemming van de onderdoorgang…
https://fietsersbond.amsterdam/archief_onderdoorgang
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214923655
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
[..]
Dat is wat anders dan 'een groot stuk omfietsen', want dat is het echt niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214923728
quote:
Sinds zijn paddestoel moest wijken voor appartementencomplexen en een zesbaans snelweg is de heer Plop in rap tempo geradicaliseerd.
pi_214923810
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan 'een groot stuk omfietsen', want dat is het echt niet.
Ik trok daar ook een wenkbrauw bij op. Het is totaal niet een groot stuk omfietsen.

En als je niet naar het Rijksmuseum kunt, dan ga je naar een van de andere musea. Genoeg keuze. Het is vooral vervelend voor het Rijksmuseum zelf, zo'n blokkade. Maar ach, daar werken ongetwijfeld allemaal mensen die de zaak van de demonstranten steunen.
pi_214923844
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ach, daar werken ongetwijfeld allemaal mensen die de zaak van de demonstranten steunen.
Wat dat betreft ook een beetje een rare keuze. Ga dan op Schiphol-Oost staan, cruiseschepen tegenhouden of bij de Rabobank deuren dichthouden.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2024 @ 10:01:40 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214923848
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat dat betreft ook een beetje een rare keuze. Ga dan op Schiphol-Oost staan, cruiseschepen tegenhouden of bij de Rabobank deuren dichthouden.
Op de landingsbaan. En dan gewoon doorgaan met de vluchten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214923853
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oke goed verhaal man.
  zondag 8 september 2024 @ 10:48:53 #41
182233 thedeedster
pi_214924171
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Confronteer die aandachtshoeren maar eens goed met de consequenties van hun gedrag. Helemaal klaar met die lui.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214924183
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:35 schreef thedeedster het volgende:

[..]
[..]
Ben echt niks wijzer geworden van die pagina :')
  zondag 8 september 2024 @ 10:58:54 #43
182233 thedeedster
pi_214924233
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:50 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Ben echt niks wijzer geworden van die pagina :')
Het is niet zo moeilijk. Iemand zegt; “Nou, dat omrijden stelt toch niks voor?”

En dan laat ik zien dat de Amsterdammer daar anders over dacht. De hele verbouwing van het Rijks met een alternatieve ingang moest volledig op de schop.
pi_214925141
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het is niet zo moeilijk. Iemand zegt; “Nou, dat omrijden stelt toch niks voor?”

En dan laat ik zien dat de Amsterdammer daar anders over dacht. De hele verbouwing van het Rijks met een alternatieve ingang moest volledig op de schop.
"De Amsterdammer" - De fietsbond. Slecht verhaal van je dit.
pi_214925431
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik trok daar ook een wenkbrauw bij op. Het is totaal niet een groot stuk omfietsen.

En als je niet naar het Rijksmuseum kunt, dan ga je naar een van de andere musea. Genoeg keuze. Het is vooral vervelend voor het Rijksmuseum zelf, zo'n blokkade. Maar ach, daar werken ongetwijfeld allemaal mensen die de zaak van de demonstranten steunen.
Genoeg musea maar het Rijks is toch eigenlijk wel nummer 1. (Samen met van Gogh.) Zeker voor een toerist. Mooi balen als je van ver komt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214925466
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2024 13:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Genoeg musea maar het Rijks is toch eigenlijk wel nummer 1. (Samen met van Gogh.) Zeker voor een toerist. Mooi balen als je van ver komt.
Ik zou lekker naar het Stedelijk gaan. :Y)
pi_214925516
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is zo ongeveer het enige museum wat ik niks vind. :D Alsof ze de kraalwerkjes van een peuterspeelzaal etaleren. ;(
pi_214925564
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is zo ongeveer het enige museum wat ik niks vind. :D Alsof ze de kraalwerkjes van een peuterspeelzaal etaleren. ;(
De vaste collectie vind ik heel ok, maar ik denk dat voor de doelgroep van het Rijksmuseum het Van Gogh Museum een aardig alternatief is.

Neem niet weg dat ik het een kutactie vind, hoor.
  zondag 8 september 2024 @ 14:03:46 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214925588
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Plus dat je daar geen tijdslot reservering nodig hebt, bij t Rijks en het Van Gogh wel.
Stedelijk kun je zo naar toe, kwestie van kaartje kopen of museumkaart laten scannen.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2024 @ 14:04:37 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214925593
Zolang je die lui niet vervolgd met fatsoenlijke straffen blijven ze doorgaan.
pi_214926073
Straffen?
Dit soort mensen worden eerder beloond met een plekje bij De Slimste Mens.

zondag 8 september 2024 @ 15:37:49 #52
182233 thedeedster
pi_214926326
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef XLVNB het volgende:

[..]
"De Amsterdammer" - De fietsbond. Slecht verhaal van je dit.
Jammer dan.

Gewoon helemaal opzouten met die XR.
  zondag 8 september 2024 @ 15:38:40 #53
182233 thedeedster
pi_214926334
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Straffen?

[ afbeelding ]
Ik heb het niet gezien, maar ze viel ongetwijfeld al direct af zeker. :D
pi_214926557
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Jammer dan.

Gewoon helemaal opzouten met die XR.
Ja, laten we vooral de snellere weggebruikers niet afremmen.
pi_214926592
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 16:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Juist. Oprotten met die fatbikes.
pi_214927490
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 16:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Zelden zo'n wijze uitspraak van jou gelezen als deze.
pi_214932685
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:38 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Weet ik niet meer precies, maar wel langer dan 1 aflevering volgens mij.
pi_214942130
OM wil dertien klimaatactivisten vervolgen voor ’veroorzaken gevaar’ bij XR-blokkades A10

quote:
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie wil dertien klimaatactivisten strafrechtelijk vervolgen voor het blokkeren van de A10, de ringweg van Amsterdam. Volgens het parket in Amsterdam hebben ze gevaar op de weg veroorzaakt aan het begin van de blokkades, die het werk waren van actiegroep Extinction Rebellion.

De mensen die het OM voor de rechter wil brengen, waren bestuurders en huurders van de auto’s waarmee het verkeer werd stilgezet. Vier van hen waren volgens het OM betrokken bij twee van dit soort blokkades.

https://www.telegraaf.nl/(...)bij-xr-blokkades-a10
Moet niet gekker worre in dit land.
pi_214947328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
OM wil dertien klimaatactivisten vervolgen voor ’veroorzaken gevaar’ bij XR-blokkades A10
[..]
Moet niet gekker worre in dit land.
Niet meer dan logisch.
Dat de straf maar hoog mag uitvallen (hoewel ijdele hoop gezien onze rechters).

quote:
Artikel 162
Hij die opzettelijk enig werk dienende voor het openbaar verkeer of het luchtverkeer vernielt, onbruikbaar maakt of beschadigt, enige openbare land- of waterweg verspert of een ten aanzien van zodanig werk of van zodanige weg genomen veiligheidsmaatregel verijdelt, wordt gestraft:

1. met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is;

2. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
pi_214948760
Ow zijn alle XR leden terug van hun vliegvakanties ?
pi_214948937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:05 schreef hunterrnl het volgende:
Ow zijn alle XR leden terug van hun vliegvakanties ?
Niet allemaal, maar inmiddels weer voldoende. ;)
pi_214951208
Je zou onderhand gaan denken dat ze opzettelijk enig nog aanwezig restje sympathie proberen te slopen. :')

https://www.geenstijl.nl/5178567/een-leuke-schande

https://www.omroepwest.nl(...)cherming-van-politie
pi_214951364
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Straffen?

[ afbeelding ]
Zag ik ook voorbij komen.
Maar zo rollen ze bij de NPO...

Wie neemt deze troela serieus?
:')
pi_214954705
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214954725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:31 schreef Aether het volgende:
[ x ]
nouja, wat ik ervan begrijp is dat ze niet komen als er geen politie bij is.
Dus dat is een win-win situatie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214954740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
nouja, wat ik ervan begrijp is dat ze niet komen als er geen politie bij is.
Dus dat is een win-win situatie.
Extinction @NLRebellion "eist politiebescherming" tijdens politiestaking "tegen vijandig publiek" bij "meest verstorende A12-blokkade sinds 2022"
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 september 2024 @ 19:38:52 #67
Brabo Bastard
pi_214954784
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:34 schreef Aether het volgende:

[..]
Extinction @:NLRebellion "eist politiebescherming" tijdens politiestaking "tegen vijandig publiek" bij "meest verstorende A12-blokkade sinds 2022"
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214968870
quote:
Rijkswaterstaat sluit deel A12 Den Haag morgen af vanwege klimaatprotest
https://nos.nl/l/2536987

Rijkswaterstaat sluit morgen de A12 bij Den Haag preventief af omdat Extinction Rebellion (XR) daar de weg wil blokkeren. Volgens een woordvoerder worden automobilisten vanaf afrit 3 bij Bezuidenhout van de snelweg gehaald.
  vrijdag 13 september 2024 @ 14:12:02 #69
3542 Gia
User under construction
pi_214969083
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:45 schreef Aether het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als er dan verder ook geen aandacht wordt besteed aan die blokkade, in het nieuws e.d.

Wel graag livestreams.
pi_214970396
quote:

[..]

Absurd dat het moet, maar misschien is er dan geen politie nodig verder en hoeft er ook geen pers naar toe.
pi_214972407
quote:

[..]

Door wie worden ze van de snelweg gehaald?
Rode kruizen, geen politie, zwaar gerriteerde automobilisten...

XR eist bescherming...ik eis livestreams.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 september 2024 @ 10:16:15 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_214975713
Ik ben meestal voor stakingen en/of protestdemonstraties, maar dit gaat nergens meer over. Waar protesteren ze tegen :? Natuurlijk moet er meer aan het milieu en toekomst worden gedacht, maar wie willen ze hiermee tot de orde roepen. Wat ze doen is veel te veel omvattend. Lekker jezelf op een tafel vastplakken. Eigenlijk moet je dan opgenomen worden, maar helaas op het GGZ wordt ook bezuinigd. Ze treffen alleen maar de Nederlandse bevolking. In de Telegraaf of andere zooi, hebben ze het dan over de gewone man. Geen idee wat een gewone man is. Ik voel me alles behalve gewoon. Ze zouden ook kunnen protesteren voor vrede en tegen oorlog. Is net zo'n wassen neus. Brandslang er op. Heeft de brandweer ook iets te doen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214975979
Heb je weet gezopen tong je kunt gewoon op hun website lezen waar ze tegen demonstreren.
What Would Goku Do
pi_214976226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 10:38 schreef viagraap het volgende:
Heb je weet gezopen tong je kunt gewoon op hun website lezen waar ze tegen demonstreren.
Dat er tekst op hun website staat wil nog niet zeggen dat er een duidelijk plan staat.

Stop fossiele subsidies klinkt leuk. Maar stel nou dat de enige fossiele ‘subsidie’ de energiebelasting is die lager is voor grootverbruikers… zou XR dan blij zijn als ze voor iedereen op het laagste niveau gelijk wordt getrokken?

Dat lijkt mij nou niet.

XR biedt leugens en slogans. Niets meer, niets minder.

De vraag van tong is dus gewoon terecht. Zij het een beetje naef. Dit soort clubjes strijden niet voor een oplossing en zijn opzettelijk zo vaag, omdat ze gedreven worden door narcisme. De oplossing van het klimaatprobleem geeft hen dus het probleem dat ze iets nieuws moeten gaan vinden om de wereld te redden.

Het idee alleen al… de wereld redden. Lachwekkend.
pi_214976558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 10:38 schreef viagraap het volgende:
Dat heb jij inmiddels ook gedaan begrijp ik?

Ben je er al over uit welke keuze we moeten gaan maken?

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Accordtje het volgende:
We hebben het hier over "STOP DE FOSSIELE SUBSIDIE"....de kreet waarmee XR denkt een vrijbrief te hebben om overal te demonstreren waar het ze uitkomt.

Dus in het kader van "stop de fossiele subsidie" stel ik je een vraag waarbij de keuze die gemaakt wordt meteen flink snijdt in die fossiele subsidie waar XR vanaf wil.

Dus nogmaals: gaan we de energiebelasting voor bedrijven ophogen naar het tarief voor particulieren of gaan we de energiebelasting voor particulieren verlagen naar het tarief voor bedrijven? XR eist (zoals jij het zo mooi zegt) hierin een keuze, de fossiele subsidie moet immers afgeschaft worden. Dit is daar onderdeel van.

Maar goed, eigenlijk geef je met je reactie al aan dat je het hartstikke goed vind wat XR allemaal eist. Je hebt alleen geen idee wat de gevolgen zijn van de eisen die ze stellen.
Ik heb je er niet meer over gehoord.
Het is ook gewoon veel makkelijker natuurlijk om gewoon maar dingen te roepen, net als XR. Hoe er dan invulling aan gegeven moet worden is aan anderen h?

Of heb je inmiddels al nagedacht over wat de beste optie is met betrekking tot die energiebelasting?
pi_214976584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:13 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat heb jij inmiddels ook gedaan begrijp ik?

Ben je er al over uit welke keuze we moeten gaan maken?
[..]
Ik heb je er niet meer over gehoord.
Het is ook gewoon veel makkelijker natuurlijk om gewoon maar dingen te roepen, net als XR. Hoe er dan invulling aan gegeven moet worden is aan anderen h?

Of heb je inmiddels al nagedacht over wat de beste optie is met betrekking tot die energiebelasting?
Dat doet mij eraan denken: ik wacht ook nog op inhoudelijke reacties van je, @viagraap
pi_214976857
Ik ben jullie helemaal niks verplicht stelletje aanstellers. Dat jullie het nou niet voor kunnen stellen dat je fossiele subsidies gewoon af moet schaffen is mijn probleem niet.
What Would Goku Do
pi_214976881
Ik kom er later op terug heb deze maand leukere dingen om me druk over te maken.
What Would Goku Do
pi_214977260

Patint "Aarde" wordt gereanimeerd :D _O- Wat een gesticht is het toch ook joh.
De enige echte.
pi_214977286
Livestream?
  zaterdag 14 september 2024 @ 12:58:04 #81
182233 thedeedster
pi_214977377
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:47 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Dramaqueens. :O
pi_214977391
quote:
[ afbeelding ]

Wat een lelijke kop heeft de aarde.
pi_214977401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef GerryDV het volgende:
Livestream?
Wil je niet.
De enige echte.
pi_214977456
quote:
[ afbeelding ]

Wat leuk.
Doet me denken aan de bonte avond van groep 8.
pi_214977536
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wil je niet.
Gevonden. Ik ruik die mensen door mijn scherm heen. :’(
pi_214977603
quote:
[ afbeelding ]

Beetje cosplayen als planeet, is toch weer eens wat anders dan meedoen aan een reeactment als Duitse of Spaanse bezetter.
pi_214977786
quote:

Net NWS.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_214977832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:46 schreef viagraap het volgende:
Ik ben jullie helemaal niks verplicht stelletje aanstellers. Dat jullie het nou niet voor kunnen stellen dat je fossiele subsidies gewoon af moet schaffen is mijn probleem niet.
Prima, schaffen we toch alle energiebelasting en accijns af. Jij je zin.

Dat kost wel aardig wat aan opbrengsten, dus laten we daarvoor in de plaats belasting heffen op vegan food, echte subsidies op stupide cultuur en linksgedraaide clubjes afschaffen, enz...

Ik bedoel: de vervuiler betaalt, nietwaar?
  zaterdag 14 september 2024 @ 13:57:57 #89
459912 FlippingCoin
pi_214977938
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kost wel aardig wat aan opbrengsten, dus laten we daarvoor in de plaats belasting heffen op vegan food, echte subsidies op stupide cultuur en linksgedraaide clubjes afschaffen, enz...

Verhaal het maar op werkelozen. ;)
pi_214978114
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Verhaal het maar op werkelozen. ;)
Prima, voegen we toe.

Iemand nog meer goede ideen? We willen natuurlijk die losers demonstranten van XR wel tevreden stellen!
  zaterdag 14 september 2024 @ 14:22:58 #91
459912 FlippingCoin
pi_214978188
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Prima, voegen we toe.

Iemand nog meer goede ideen? We willen natuurlijk die losers demonstranten van XR wel tevreden stellen!
Ja maar dat mag hier niet blijven staan
pi_214979026
twitter

twitter
  zaterdag 14 september 2024 @ 16:10:41 #93
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214979112
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2024 15:59 schreef Aether het volgende:
[ x ]
[ x ]
Nog een hek erom en minimaal een week laten zitten. Niemand eruit laten, niemand erin laten...
pi_214979126
Ach krijgen we iig weer nieuwe aflevering van Bender
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214979190
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:46 schreef viagraap het volgende:
Oh dat kan ook natuurlijk. We schaffen de energiebelasting gewoon helemaal af. Dan is daarmee een deel van de subsidie ook weg. Kosten voor energie daarmee fors lager, dus het verbruik kan weer lekker toenemen. Dat zal een positieve bijdrage hebben aan de klimaatverandering. Goed idee!

Maar inderdaad, dat is jouw probleem niet. Jouw probleem is vooral dat je echt geen flauw benul hebt hoe de "fossiele subsidies" zijn opgebouwd. Daardoor roep jij best domme dingen, waarmee je overigens weer prima in lijn ligt met XR-demonstranten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef viagraap het volgende:
Ik kom er later op terug heb deze maand leukere dingen om me druk over te maken.
Ja, dat kan dus niet. XR eist nu (als in onmiddellijk) actie. Dat betekent dat er nu een keuze gemaakt moet worden over onder andere die energiebelasting.
pi_214979220
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 15:38 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De nummer 4 van het afgelopen seizoen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_214979292
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je maakt een denkfout. energiebelasting en accijns spekken de schatkist. Fossiele subsidie kost de schatkist juist geld. ;)
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_214979374
Maar prima aktie en het weer zit ook mee. Lekker tokkies van buiten de stad die naar Scheveningen wilden dwarszitten. Het is ook gewoon aangekondigd dus niet zeuren.
  zaterdag 14 september 2024 @ 16:55:18 #99
459912 FlippingCoin
pi_214979409
Zijn er nog steeds geen doden gevallen? -O-
pi_214979441

Kunnen beter haar subsidie stoppen
pi_214979449
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn er nog steeds geen doden gevallen? -O-
Verloopt allemaal in goede orde, maar maak je borst maar nat als die ***boeren verhaal gaan halen. Hoeven ze hier in de Rijnmond niet te proberen trouwens. Dan gaat de industrie-, transportsector moeilijk doen.
  zaterdag 14 september 2024 @ 17:02:00 #102
459912 FlippingCoin
pi_214979454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Verloopt allemaal in goede orde, maar maak je borst maar nat als die ***boeren verhaal gaan halen. Hoeven ze hier in de Rijnmond niet te proberen trouwens. Dan gaat de industrie-, transportsector moeilijk doen.
:? __!
pi_214979460
Ik ben er van overtuigd dat XR dit nooit beneden de rivieren zou durven
pi_214979467
Ze willen de snelweg permanent blokkeren:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214979493
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Met een shovel eroverheen karre.
pi_214979499
Tyfushonden!!
pi_214979523
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Toen m'n neefje nog een peuter was had ie ook wel eens zo'n bui dat hij op de grond ging liggen en pas weer mee wilde lopen als hij z'n zin kreeg. En net als toen adviseer ik ook hier om de betrefende huilebalken gewoon op te pakken, mee te voeren, en hun gebrul te negeren.
  zaterdag 14 september 2024 @ 17:12:42 #108
182233 thedeedster
pi_214979537
quote:

[ x ]
Gewoon nieuwe laag overheen gooien.

Wel xtra dik.
pi_214979538
De waterwerpers staan al klaar, en de eerste druipen al af.
pi_214979563
En daar gaan de eerste met behulp van de Politie....
pi_214979577
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je maakt een denkfout. energiebelasting en accijns spekken de schatkist. Fossiele subsidie kost de schatkist juist geld. ;)
Ik maak helemaal geen denkfout…
pi_214979768
twitter
  zaterdag 14 september 2024 @ 18:11:14 #113
3542 Gia
User under construction
pi_214980165
Wat roepen ze nu steeds?
Extinct the rebellions?
  zaterdag 14 september 2024 @ 18:12:39 #114
3542 Gia
User under construction
pi_214980189
Als het verkeer weer kan rijden, flink gassen, met de koppeling in.
Moet wat goedmaken, toch?
pi_214980320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:12 schreef Gia het volgende:
flink gassen, met de koppeling in.
Ik denk niet dat ik van jou een gebruikte wagen wil kopen als je zo rijdt.
pi_214980559
pi_214980595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Weer zo'n XR sympathisant die achter het afschaffen van de "fossiele subsidies" staat, maar zelf geen idee heeft hoe deze "fossiele subsidies" zijn opgebouwd.
pi_214980735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:09 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Weer zo'n XR sympathisant die achter het afschaffen van de "fossiele subsidies" staat, maar zelf geen idee heeft hoe deze "fossiele subsidies" zijn opgebouwd.
Het is dan ook een onmogelijke eis die XR maakt.
pi_214980812
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Precies. En daarmee volkomen terecht dat er niet naar ze geluisterd wordt.
De politiek dient naar een breder belang te kijken dan het belang van een klein clubje klimaatdrammers.

Wat XR eist is niet in het algemeen belang van Nederland, dus terecht dat er niet mee ingestemd wordt.
  zaterdag 14 september 2024 @ 19:26:45 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214980813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is een grote clownshow bij elkaar.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 14 september 2024 @ 19:27:57 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214980826

twitter

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_214980891
Hoog niveau Asperger autisme en andere woke ziektes sneu dat niemand eens tegen deze mensen zegt , niet doen…
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zaterdag 14 september 2024 @ 19:39:50 #123
3542 Gia
User under construction
pi_214980946
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ik van jou een gebruikte wagen wil kopen als je zo rijdt.
Hoeft ook niet, ik rijd auto's af.
pi_214981038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:34 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Hoog niveau Asperger autisme en andere woke ziektes sneu dat niemand eens tegen deze mensen zegt , niet doen…
Geinig wel dat jij deze aanname kunt doen terwijl je ze niet eens 1 op 1 gezien hebt of berhaupt een individuele test met ze gedaan hebt om te kijken of er daadwerkelijk autisme in het gne verborgen zit.
Zomaar roepen 'HEY JIJ HEBT AUTISME!' kan iedereen wel.
Het heeft echter helemaal niks te maken met de feitelijke waarheid, aangezien het een mening is die telkens wordt vooruitgeschoven.

'oh oh kijk jongens, een autist'
Nee ik kom alleen op voor deze groep mensen. Ze zijn lang genoeg gebagatelliseerd. Het moet stoppen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214981756
twitter
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:36:22 #127
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214981833
twitter

:D
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_214982123
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[ x ]

Erfvredebreuk. :)
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:51:46 #129
24533 ACT-F
pi_214982127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nepnieuws:

https://www.waldnet.nl/wn(...)met_kuilplastic.html
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:56:06 #130
182233 thedeedster
pi_214982184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Onzin. Dit is een vreedzaam protest. :Y
pi_214982199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maakt niet uit, maargoed. Blijkt nepnieuws.
pi_214982319
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:56 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Vreetzaam. Daarom is die vetklep van een Asha ook altijd haantje de voorste.
pi_214982369
quote:
Het mooiste is dat er dan weer een aantal vinden dat het echt niet kan… alsof dit niet ook een vorm van protestrecht is op een wijze waarop XR er misbruik van maakt.

Twee maten.
  zaterdag 14 september 2024 @ 21:21:46 #134
182233 thedeedster
pi_214982491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het mooiste is dat er dan weer een aantal vinden dat het echt niet kan… alsof dit niet ook een vorm van protestrecht is op een wijze waarop XR er misbruik van maakt.

Twee maten.
In geval van AtB; XXXXXL of XXXXXXL. :Y
pi_214982529
Wat zo opvalt.

Altijd worden deze demonstraties opgeleukt met die onafscheidelijke drum- en marchingband geluiden, dan wel het gezamenlijk scanderen van zangerige slogans.

Dat is de meest effectieve manier om zelf nadenken uit te schakelen, mee deinen op de hypnotische vibraties van het ophitsende ritme, al dan niet gepaard met voornoemde gelijkstemmige kreten.

Het heeft iets sektarisch en militaristisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 september 2024 @ 21:36:35 #136
24533 ACT-F
pi_214982626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Twee maten.
Vooral de reactie van die gast die in zijn profiel aangeeft tegen nepnieuws te zijn maar zelf met beide benen erin trapt :') De tweet is weggehaald, dus voor de liefhebbers:

pi_214982897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat zo opvalt.

Altijd worden deze demonstraties opgeleukt met die onafscheidelijke drum- en marchingband geluiden, dan wel het gezamenlijk scanderen van zangerige slogans.

Dat is de meest effectieve manier om zelf nadenken uit te schakelen, mee deinen op de hypnotische vibraties van het ophitsende ritme, al dan niet gepaard met voornoemde gelijkstemmige kreten.

Daarom ook een beproefd instrument van totalitaire regimes.
pi_214983094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat zo opvalt.

Doet XR dus slim zonder miljoenen aan gelikte spotjes op sociale media en televisie, inclusief BN'ers, uit te trekken.

zaterdag 14 september 2024 @ 22:26:05 #139
24533 ACT-F
pi_214983262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Doet XR dus slim zonder miljoenen aan gelikte spotjes op sociale media en televisie, inclusief BN'ers, uit te trekken.

Dat is eerder omdat ze niet slim genoeg zijn om geld te genereren.
pi_214986181

In de kern ben ik het eens met de zaak maar dit heeft niks te maken met effectief de politiek benvloeden of medestanders creren. Dit is gewoon protesteren als identiteit, als lifestyle en een zelfvoldaan gevoel opwekken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 15 september 2024 @ 11:15:07 #141
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_214986469
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:47 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het moet stoppen.
Het blokkeren van wegen door autisten bedoel je? :?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 20 september 2024 @ 14:21:31 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215044031
Tegendemonstranten aanwezig bij nieuwe actie XR tegen komst cruiseschip naar Amsterdam

quote:
Demonstranten van Extinction Rebellion hadden vandaag opnieuw een van de sluizen geblokkeerd bij IJmuiden. De activisten probeerden de komst van een cruiseschip naar Amsterdam tegen te houden. Op de sluis was ook een groep tegendemonstranten aanwezig, die weer probeerden de tweede sluis juist open te houden. Twee demonstranten van XR werden tegengehouden door de politie nadat zij langs de tegendemonstranten richting de andere sluis wilden lopen.

De sluis werd rond 11.30 uur geblokkeerd door Extinction Rebellion om het schip Resillient Lady tegen te houden. Op het stuk tussen de twee sluizen staan de tegendemonstranten. Volgens de IJmuider Courant zijn zij gemaskerd en gaat het om de groep Defend IJmuiden die proberen de andere sluis open te houden voor het schip.

Volgens de krant uit de havenplaats hebben de tegendemonstranten de activisten van XR ook bedreigd. De politie laat weten dat zij geluiden hebben gehoord dat iemand iets zou hebben geschreeuwd richting de Extinction Rebellion-activisten, maar dat zij toen nog niet aanwezig waren.

Demonstranten tegengehouden
De demonstranten blokkeren nu n sluis, de andere sluis is wel nog open. Het schip is dan ook door die sluis gegaan. Of Extinction Rebellion de andere sluis probeerde te blokkeren, is niet helemaal duidelijk. Volgens de woordvoerder van de politie probeerden twee demonstranten wel in de richting van de andere sluis te lopen, en daarmee langs de tegendemonstranten, maar werden zij door de agenten ter plaatse tegen gehouden om een confrontatie te voorkomen.

De agenten staan tussen beide actiegroepen, volgens de politie om de demonstratie te faciliteren en het veilig te houden voor iedereen.

Eerder acties
Of en wanneer de politie gaat ingrijpen is nog niet duidelijk. De burgemeester van de gemeente Velsen heeft de activisten eerder al verboden om te demonstreren op de sluisdeuren en gemeld dat er alleen aan de zijkanten mag worden gedemonstreerd. "Het demonstreren kan ernstige hinder voor het vaarverkeer opleveren. Blokkade van dit vitale proces heeft gevolgen in het Noordzeekanaalgebied, voor het landelijke scheepvaartverkeer en zelfs binnen andere delen van Europa."

De demonstranten hebben al vijf keer eerder de sluis geblokkeerd. Vier cruiseschepen gingen daardoor niet naar Amsterdam, maar kozen voor een andere locatie. Het cruiseschip van Disney meed Nederland volledig uit angst voor een blokkade, volgens de gemeente kostte dat tienduizenden euro's aan toeristenbelasting. Ook ondernemers vreesden 'gigantische schades' door de blokkades.
https://www.at5.nl/artike(...)schip-naar-amsterdam

quote:
Extinction Rebellion beindigt blokkade van zeesluis IJmuiden
Demonstranten van Extinction Rebellion (XR) hebben vrijdag opnieuw de zeesluis bij IJmuiden geblokkeerd. Dat was te zien op een livestream van de klimaatactiegroep en werd ook bevestigd door een woordvoerder van het havenbedrijf van Amsterdam. Rond 13.30 uur beindigde de groep demonstranten het protest.
https://www.ad.nl/amsterd(...)2f08f2c64d&auth_rd=1
pi_215046928
Twee van die gekkies stonden vandaag met bloot onderlichaam daar in IJmuiden op de sluis.
Wat een gekke vrouwen zijn dat, zeg.

Nouja, goed dat ze dan in IJmuiden stonden, daar hangt toch al een vislucht.
pi_215055987
pi_215056057
quote:
En dan ook nog zeiken dat hun actie is geblokkeerd… want ja: blokkeren is onfatsoenlijk! ;)
pi_215056908
quote:
IJmuidenTegenstanders van Extinction Rebellion, vermoedelijk onder andere van de groep Defend IJmuiden, zijn op de IJmuidense sluis aanwezig om klimaatactivisten tegen te houden. XR-actievoerders demonstreren tegen de cruisevaart.

,,Er is een confrontatie geweest tussen XR-activisten en drie gemaskerde jongens, geschat tussen de 16 en 17 jaar, van Defend IJmuiden op fatbikes”, meldt een politieagent ter plaatse. De jongens zouden hebben gezegd ‘dat ze de activisten zouden gaan pakken’.

XR-demonstranten hadden vooraf bij de politie aangekondigd te gaan demonstreren vanwege de komst van het cruiseschip Resilient Lady, die van Portsmouth onderweg is naar Amsterdam.

,,Jullie zijn kankermongolen, ik pak jullie”, schreeuwt een gemaskerde jongen ter hoogte van Zeesluis IJmuiden naar de XR-activisten.
‘Verdedigen’

Een woordvoerder van de groep die de demonstratie van Extinction Rebellion belemmert, staat op de sluis en zegt zelf geen lid te zijn van Defend IJmuiden. Al kan hij niet uitsluiten dat er wel leden van de groep aanwezig zijn. ,,Met een groep van twintig verdedigen we vandaag de sluizen.”

,,De dreigementen die op de Kanaalstraat zijn geuit, komen niet van de tegenstanders die zelf op de sluis staan”, zegt de woordvoerder die niet met zijn naam in de krant wil.

Of hij kan uitsluiten dat er geweld gebruikt gaat worden? ,,Nee, het is een keer klaar met die gasten. Het is al de zesde keer dat ze hier zijn. Het kost de haven enorm veel geld. We beschermen IJmuiden.”
Lees ook:Politie houdt demonstranten op Zeesluis IJmuiden uit elkaar. ‘Als jullie toch deze kant op komen, zullen we geweld gebruiken’

Doordat de tegenstanders aan beide kanten van de sluis aanwezig zijn, blijft de sluis gewoon open waardoor het cruiseschip Resilient Lady wel door de haven richting Amsterdam kan varen.
‘Vijandig publiek’

De tegenstanders verhinderen zonder aankondiging de vooraf wel aangekondigde demonstratie van Extinction Rebellion en worden daardoor niet gezien als tegendemonstranten, maar als ‘vijandig publiek’.

Volgens Amnesty International is naast het gebruiken van of dreigen met geweld, ook het verstoren of hinderen van een demonstratie strafbaar. Als dit aan de orde is, vervalt de bescherming van het demonstratierecht. Zo geldt dat ook voor de groep tegenstanders van XR. Zij staan immers op de aangekondigde demonstratieplek.
Lijmen

Al vijf keer eerder lijmden de activisten zich vast aan de sluisdeuren om de cruisevaart te belemmeren. De acties leidden de afgelopen weken tot spanningen. Zo kondigde op 6 september een anonieme groep met een spandoek (’XR Fuck jullie’) aan om de sluizen van IJmuiden voortaan ‘te beschermen tegen XR’. Er was eerder ook al een confrontatie tussen de milieuactivisten en vletterlieden.

Eerder zeiden milieuactivisten tegenover deze krant te overwegen om alleen nog de terugkerende cruiseschepen te blokkeren.

De actievoerders van XR verzetten zich tegen de vervuilende cruisevaart. Dat gaat om cruiseschepen zoals de Resilient Lady, een schip dat op haar zeventien dekken tot wel 2.762 passagiers kan vervoeren. Het schip vaart op vloeibaar gemaakt aardgas (LNG), wat volgens de activisten ‘ng schadelijker’ zou zijn dan aardolie als brandstof.

https://www.ijmuidercoura(...)gasten/20540105.html
quote:
,,Jullie zijn kankermongolen, ik pak jullie”
_O- Welkom in IJmuiden :D
pi_215060600
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 20:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
[..]
_O- Welkom in IJmuiden :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 19:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D!

Helden.
Prachtig ja, wat een helden :{
twitter
  zondag 22 september 2024 @ 10:46:40 #149
459912 FlippingCoin
pi_215060977
quote:
Hier moet veel meer van komen. _O_
  zondag 22 september 2024 @ 10:48:14 #150
459912 FlippingCoin
pi_215060983
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 09:56 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
[..]
Prachtig ja, wat een helden :{
[ x ]
Zo is dat, vuile tering hoeren _O_
pi_215060990
quote:
Die eerste Extinction Rebellion idioot die genterviewd wordt heet Hans Versluis _O-
De enige echte.
pi_215061676
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 10:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Die eerste Extinction Rebellion idioot die genterviewd wordt heet Hans Versluis _O-

Fraai is het niet, hoe de tegendemonstrant intimideert, maar ik heb er alle begrip voor. De overheid laat het al te lang afweten, dus gaan burgers over tot eigenrichting.

Schrijnend ook dat XR de politie verwijt de tegendemonstranten te faciliteren. Dat is een privilege dat ze alleen zelf willen hebben.
pi_215062161
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Fraai is het niet, hoe de tegendemonstrant intimideert, maar ik heb er alle begrip voor. De overheid laat het al te lang afweten, dus gaan burgers over tot eigenrichting.
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.

Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lichtloper op 22-09-2024 13:14:50 ]
  zondag 22 september 2024 @ 13:39:05 #154
459912 FlippingCoin
pi_215062444
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.

Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.
Fraai is het ook niet om mensen te hinderen, ze hadden die tyfushoeren in de bek moeten spugen. _O_
  zondag 22 september 2024 @ 13:49:49 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215062601
quote:

[..]

Als je niet als kankerhoer constant de straat blokkeert komt er niemand je kankerhoer noemen.

Zo simpel is het. Demonstreren is prima, andere mensen op bijna dagelijkse basis lastigvallen met je debiele klimaatangstporno, gecombineerd met steun aan de terroristen uit Gaza is dat niet.

FAFO.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215062642
-foutje-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2024 13:53:28 ]
pi_215064113
quote:
13s.gif Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je niet als kankerhoer constant de straat blokkeert komt er niemand je kankerhoer noemen.

Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.

Was getekend,
AhmedHeatwave
pi_215064134
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2024 15:19 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.

Was getekend,
AhmedHeatwave
Dit, dus.
  zondag 22 september 2024 @ 15:23:39 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064178
Zie het debiele niveau van "links", vrouwen die daadwerkelijk niets verkeerd doen en door allochs worden uitgemaakt voor hoer vergelijken met huisterroristen die daadwerkelijk, bewezen, op video, geweld plegen en het opnemen voor gare kut palestijnen.

Triest.
Get woke, go broke!
pi_215064284
quote:

[..]

Het woordje 'vreedzaam' doet nogal wat werk hier _O-
pi_215064303
quote:

[..]

Het blokkeren van cruiseschepen en dus het verpesten van mensen hun vakantie is niet vreedzaam. Ik denk dat het op een grove manier uitschelden van zulke demonstranten niet helpt en hen zelfs juist weer iets geeft dat men in het eigen voordeel kan gebruiken. Maar deze vervelende mensen, die herhaaldelijk willekeurige burgers lastigvallen, zouden daar al aan hun haren moeten zijn weggesleept door de politie.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Zie het debiele niveau van "links", vrouwen die daadwerkelijk niets verkeerd doen en door allochs worden uitgemaakt voor hoer vergelijken met huisterroristen die daadwerkelijk, bewezen, op video, geweld plegen en het opnemen voor gare kut palestijnen.

Triest.
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215064369
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts n standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.

Heel ouderwets, ik weet het.
pi_215064406
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts n standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.

En op dat punt zijn we het dus eens, over dat deze demonstranten vreedzaam zouden zijn niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 22 september 2024 @ 15:40:10 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064408
quote:

[..]

Gewoon een valse vergelijking en je weet het.

Niemand pleit hier per se voor het kankerhoer noemen van wie dan ook, maar als we het over huisterroristen hebben die daadwerkelijk anderen schade berokkenen is een woordje roepen gewoon niet zo'n ramp.

Tering activist, Hamashoer, blokkeersnol was idd toepasselijker geweest B-).

Alsof iemand wat noemen zo veel erger is dan Ambulances blokkeren :').
Get woke, go broke!
pi_215064471
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gewoon een valse vergelijking en je weet het.

Niemand pleit hier per se voor het kankerhoer noemen van wie dan ook, maar als we het over huisterroristen hebben die daadwerkelijk anderen schade berokkenen is een woordje roepen gewoon niet zo'n ramp.

Ok Ahmed
  zondag 22 september 2024 @ 15:44:06 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064485
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2024 15:43 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ok Ahmed
Apart dat als het uitkomt racistisch gedrag wel weer te billijken is :).
Get woke, go broke!
  zondag 22 september 2024 @ 15:53:07 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215064657
twitter

Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
RED ONS HENNIEGOD
pi_215064937
quote:

[..]

Ik heb wel meer standaarden, bijvoorbeeld dat je andermans bezit niet vernielt en niet op plekken gaat demonstreren waar dat niet mag, overlastgevend is en zelfs levensgevaarlijk kan zijn.

Een man zou ik trouwens ook niet uitschelden. Ik zou niet weten waarom vrouwen bijzonder zijn in dit opzicht.
pi_215065008
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”

Zo kan ze Gaza er weer bijhalen.
pi_215065022
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Haar ouders en de mensen om haar heen moeten zich echt schamen voor hoe ze haar misbruiken. Gewoon te walgelijk voor woorden.
pi_215065049
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”

Zo kan ze Gaza er weer bijhalen.
Climate justice is niets anders dan een slap excuus om geld van rijke landen naar arme landen te laten stromen.

Let wel: geld van de gewone burger. De miljardairs vullen hun zakken gewoon met de maatregelen.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:05:22 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215121136
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:07:09 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215121163
twitter

En gewoon doorgaan dat tuig.
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 19:11:40 #174
38496 Perrin
pi_215130383
twitter
pi_215130426
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

En gewoon doorgaan dat tuig.
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
  zondag 29 september 2024 @ 19:41:07 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215130678
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 19:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.

Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.

Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo :').
Get woke, go broke!
pi_215130767
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.

Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.

Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo :').
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
pi_215130780
twitter

Zo kan het ook.
  zondag 29 september 2024 @ 19:52:04 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215130802
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
Sja, zo kan je het zien inderdaad.

Maar die kunnen niet overal zijn en zoals je al in IJmuiden zag, ze komen een keer de verkeerde tegen.
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 19:58:21 #180
38496 Perrin
pi_215130858
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.

We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
  zondag 29 september 2024 @ 20:19:50 #181
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215131089
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.

We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215131095
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
  zondag 29 september 2024 @ 20:26:18 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131152
quote:

Wat een activisten-speak zeg :').

Echt, niemand die jij morgen op straat zou vragen zou zo reageren, niemand.

Niemand is tegen "het milieu", tegen een goed klimaat, maar mensen zijn het wel zat om constant overal bijna persoonlijk de schuld van te krijgen van schreeuwlelijken als XR en die Oil-degenerates.

Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 20:27:29 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131170
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
Klopt,letterlijk:

twitter
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 20:27:33 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131173
quote:

Ik haat ze niet.

Ik minacht hun decadentie, messias-complex en narcisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215134568
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.
pi_215135542
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:23 schreef torentje het volgende:
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.
Laten we dan met de bevolking de straat op gaan om onze regering te dwingen tot een asielstop. Vluchteling/gelukzoeker, maakt niet uit. We laten niemand meer toe. Dat is immers slecht voor onze bijdrage aan het klimaat.
pi_215137675
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 12:21 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Laten we dan met de bevolking de straat op gaan om onze regering te dwingen tot een asielstop. Vluchteling/gelukzoeker, maakt niet uit. We laten niemand meer toe. Dat is immers slecht voor onze bijdrage aan het klimaat.
Ik had zelf meer gedacht aan het verminderen van het gemotoriseerd verkeer door het aanleggen van voldoende spoorwegen om daarmee de steden en dorpen te bevoorraden.
Dan zouden we tenminste minder fossiele brandstoffen nodig hebben.
  maandag 30 september 2024 @ 21:24:56 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215140820
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:23 schreef torentje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik had zelf meer gedacht aan het verminderen van het gemotoriseerd verkeer door het aanleggen van voldoende spoorwegen om daarmee de steden en dorpen te bevoorraden.
Dan zouden we tenminste minder fossiele brandstoffen nodig hebben.
Ja, dat zijn van die dingen die ik eigenlijk als hobby tussendoor doe, spoorwegen aanleggen, als lid van de bevolking :').

We worden al compleet gemicromanaged op dit gebied, plastic verpakking om mijn papieren rietje, dop die aan de fles blijft hangen, overal statiegeld op, aparte vuilnisbakken voor dat statiegeldblik, alles is duurzaam, elektrische auto's worden steeds meer verkocht etc etc etc.

Ik heb geen eigen kinderen, al jaren geen auto meer, neem overal het OV en de fiets naartoe, wat de fuck willen jullie klimaatklappers nog meer in godsnaam? :').
Get woke, go broke!
pi_215140939
De spoorwegen liggen er al. Alleen nog een degelijke dienstregeling.
De nieuwe dienstregeling die in December begint is nog kariger dan de huidige dienstregeling.

Zelfs al zou je op een NS-station wonen dan nog heb je een auto nodig.
Want NS-stations zijn dadelijk per trein slecht bereikbaar.
pi_215141266
quote:

Hou toch op

Wat een bullshit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215141305
quote:
Het kan zijn dat ik de enige ben, maar ik denk zomaar dat dit niet het geval is.
pi_215141471
quote:

Nee. Ik verschil radicaal van mening met deze mensen over de aanpak van klimaat- en milieuproblematiek. En dat is niet het probleem, maar wel dat zij vinden dat ze een absolute waarheid verkondigen en mogen drammen en hinderen en gevaar creren tot ze hun zin krijgen. Dat is onbeschoft, ondemocratisch en regelmatig ook nog eens crimineel.
pi_215141677
Ik heb totaal niks tegen de energietransitie. Denk dat sommige regeringen inderdaad bijna misdadig nalatig zijn op dit onderwerp.

En toch heb ik ook een hartgrondige hekel aan XR-achtige groepen die met hun gewelddadige acties hun agenda proberen af te dwingen.

Volgens mij is het klimaat ook bij lange na niet zo maakbaar als deze wappies denken. De planeet Aarde onttrekt zich voor 99% aan onze inspanningen. Wij rommelen letterlijk een beetje in de marge. Al de troep die wij de lucht in sturen is al een keertje eerder deel van de dampkring geweest. Geen reden voor ons om het dan allemaal weer de lucht in te pompen. Maar hier gaan zitten doen alsof een ontploffende vulkaan niet alle modellen in de vuilnisbak doen belanden is extreem absurd.
pi_215142219
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 21:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die ik eigenlijk als hobby tussendoor doe, spoorwegen aanleggen, als lid van de bevolking :').

We worden al compleet gemicromanaged op dit gebied, plastic verpakking om mijn papieren rietje, dop die aan de fles blijft hangen, overal statiegeld op, aparte vuilnisbakken voor dat statiegeldblik, alles is duurzaam, elektrische auto's worden steeds meer verkocht etc etc etc.

Ik heb geen eigen kinderen, al jaren geen auto meer, neem overal het OV en de fiets naartoe, wat de fuck willen jullie klimaatklappers nog meer in godsnaam? :').
Je zou mee kunnen helpen om met daden de fouten te herstellen die de oudere generaties gemaakt hebben.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 10:48:16 #196
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215144221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 06:22 schreef torentje het volgende:

[..]
Je zou mee kunnen helpen om met daden de fouten te herstellen die de oudere generaties gemaakt hebben.
Dus terugreizen in de tijd en jouw vader een condoom geven, bijvoorbeeld?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215144268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dus terugreizen in de tijd en jouw vader een condoom geven, bijvoorbeeld?
Dan zou mijn vader geen kleinere mannen meer hebben om te slaan en om te pesten.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:04:33 #198
66444 Lord_Vetinari
pi_215145743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 10:54 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan zou mijn vader geen kleinere mannen meer hebben om te slaan en om te pesten.
Nou, dat is toch wat je wilt?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:00:08 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 06:22 schreef torentje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 12:21 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Zoals altijd alleen jouw oplossing zou goed genoeg zijn, terwijl je andere, prima oplossingen niet wil.

Nou, zak er dan maar in, als "we" dan een slechtere planeet achterlaten maar er wonen alleen de door jou zo geliefde vluchtelingen zie ik geen redenen meer om er moeite voor te doen :W.

Cultleden :').
Get woke, go broke!
pi_215146373
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd alleen jouw oplossing zou goed genoeg zijn, terwijl je andere, prima oplossingen niet wil.

Nou, zak er dan maar in, als "we" dan een slechtere planeet achterlaten maar er wonen alleen de door jou zo geliefde vluchtelingen zie ik geen redenen meer om er moeite voor te doen :W.

De door mij geliefde vluchtelingen? Paar postjes gemist zeker? :D

Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik met open armen vluchtelingen sta op te wachten. Integendeel.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:30:27 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]
De door mij geliefde vluchtelingen? Paar postjes gemist zeker? :D

Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik met open armen vluchtelingen sta op te wachten. Integendeel.
Nee, was tegen torentje, ik gebruikte jouw post als voorbeeld van oplossingen die hij niet wil ;).

My bad als het verwarrend was :@.
Get woke, go broke!
pi_215146390
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, was tegen torentje, ik gebruikte jouw post als voorbeeld van oplossingen die hij niet wil ;).

My bad als het verwarrend was :@.
Ah ok. Ik dacht al :)
pi_215148699
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]

De andere prima oplossingen zijn toch al verwezenlijkt door onnadenkende mensen? Onnadenkende mensen die ondanks hun fouten toch liefde willen. Zijn mijn liefde echter niet waard.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:50:45 #204
66444 Lord_Vetinari
pi_215156044
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:35 schreef torentje het volgende:

[..]
De andere prima oplossingen zijn toch al verwezenlijkt door onnadenkende mensen? Onnadenkende mensen die ondanks hun fouten toch liefde willen. Zijn mijn liefde echter niet waard.
Serieus: zoek professionele hulp. Je zit griezelig dicht tegen een Messias-complex aan.
pi_215156449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Serieus: zoek professionele hulp. Je zit griezelig dicht tegen een Messias-complex aan.
Tegen individuen als jou heb ik dan ook veel hulp nodig. Of niet soms?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:19:03 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215157342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jep, dit dus
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:50:47 #207
66444 Lord_Vetinari
pi_215162893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen individuen als jou heb ik dan ook veel hulp nodig. Of niet soms?
Individuen als JIJ, Jan Jurk.
pi_215328666
Weer gedoe in IJmuiden

https://www.geenstijl.nl/5179344/ijmuiden

quote:
Update 9:22 - XR-meneer heeft het over 'demonstratierecht' enzo, maar dat vastketenen aan de sluis waardoor het schip er niet langs kan is toch wel next level. De 'burgerwacht' wordt trouwens op afstand gehouden door de politie. Grappig, het kn dus wel (@FemkeHalsema)
Wat, dat is toch gewoon een tegendemonstratie? En die moet binnen gehoorafstand plaatsvinden, hebben we eerder deze maand geleerd.
  maandag 21 oktober 2024 @ 10:38:53 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215329176
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weer gedoe in IJmuiden

[..]
Wat, dat is toch gewoon een tegendemonstratie? En die moet binnen gehoorafstand plaatsvinden, hebben we eerder deze maand geleerd.
Wat leuk dat die mensen allemaal speciaal de maandagochtend vrij hebben genomen van hun werk voor deze actie.

Oh, wacht.
pi_215329263
  maandag 21 oktober 2024 @ 10:57:59 #211
182233 thedeedster
pi_215329300
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weer gedoe in IJmuiden

[..]
Als bestuurders principieel en consequent zouden zijn; ja.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:26:52 #212
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330025
Demonstrant rond ongeveer 1.46.00 in de video:
Vanmiddag is er tussen 16.00 en 17.00 nog een demonstratie gepland bij de passagiersterminal in Amsterdam.
Verslaggever: Gaat u daar ook naar toe?
Demonstrant: Ja, als ik het red, want ik heb morgen een belangrijke afspraak staan in het ziekenhuis.
Verslaggever: Ondanks die afspraak ketent u zich hier wel vast met het nodige risico.
Demonstrant: Ja, dat noem ik dan overmacht. Ik heb al een keer eerder een afspraak gemist nadat ik opgepakt was, maar de klimaatcrisis is <bla bla bla> en we gaan gewoon allemaal dood.

Daarna nog een hele verhandeling over doodsbedreigingen van tegendemonstranten, geen respect daarvoor hebben, fascisten en het hele riedeltje over het 'succes' van de acties...

Vanaf 2.23u en verder is het ook humor, waar iemand z'n mond voorbij praat... _O-

8)7 8)7 8)7 8)7
pi_215330471
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Demonstrant rond ongeveer 1.46.00 in de video:
Vanmiddag is er tussen 16.00 en 17.00 nog een demonstratie gepland bij de passagiersterminal in Amsterdam.
Verslaggever: Gaat u daar ook naar toe?
Demonstrant: Ja, als ik het red, want ik heb morgen een belangrijke afspraak staan in het ziekenhuis.
Verslaggever: Ondanks die afspraak ketent u zich hier wel vast met het nodige risico.
Demonstrant: Ja, dat noem ik dan overmacht. Ik heb al een keer eerder een afspraak gemist nadat ik opgepakt was, maar de klimaatcrisis is <bla bla bla> en we gaan gewoon allemaal dood.

Daarna nog een hele verhandeling over doodsbedreigingen van tegendemonstranten, geen respect daarvoor hebben, fascisten en het hele riedeltje over het 'succes' van de acties...

Vanaf 2.23u en verder is het ook humor, waar iemand z'n mond voorbij praat... _O-

8)7 8)7 8)7 8)7
Waarom laten ze die vastgeketende niet gewoon zitten? Hup de rest van de demonstranten de bus in, inpakken en wegwezen.
pi_215429605
quote:
Rijksmuseum sluit zaterdag deuren tijdens Museumnacht om aangekondigde actie XR
Het Rijksmuseum doet zaterdagavond niet mee aan de Museumnacht omdat Extinction Rebellion een actie in het museum heeft aangekondigd. Het Rijksmuseum meldt dat het genoodzaakt is de deuren gesloten te houden tijdens het evenement „gezien deze bedreiging voor de veiligheid van publiek, medewerkers en kunst.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ngekondigde-actie-xr
pi_215429642

Pardon? Als een actieklupje ongewenste verstorende acties wil houden in je museum ontzeg je ze de toegang. Weigeren ze, of worden ze gewelddadig dan bel je de politie. Wat is dit toch (wederom) voor slappe houding?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 17:13:11 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215429680
quote:
13s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Pardon? Als een actieklupje ongewenste verstorende acties wil houden in je museum ontzeg je ze de toegang. Weigeren ze, of worden ze gewelddadig dan bel je de politie. Wat is dit toch (wederom) voor slappe houding?
Iets met zachte heelmeesters.
pi_215430086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ab-surd.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:19:06 #218
182233 thedeedster
pi_215430139
quote:
13s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker een avondje uit van een ander vergallen. Die lui zijn honderd procent autistisch.
pi_215430247
quote:
[ afbeelding ]

Het is niet alsof die actievoerders allemaal op hun voorhoofd hebben staan dat ze actievoerder zijn natuurlijk. Dus als ze binnen willen komen, komen ze toch wel binnen. En als ze dan binnen n of andere actie gaan starten, moet je met ze gaan knokken tussen de historische schilderijen en breekbare standbeelden.

Snap wel dat je dan zegt: bekijk het maar lekker.
pi_215430331
Buigen voor terrorisme. De definitie van opruiing is door het OM zover opgerekt dat ze hier in actie zouden moeten komen. Maar goed.
pi_215432505
Het wordt nog gekker, XR is zelf aanwezig bij de museumnacht en geeft workshops.

Dit land. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215439159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
Het wordt nog gekker, XR is zelf aanwezig bij de museumnacht en geeft workshops.

Dit soort organisaties nodig je toch niet uit, man man man :')
pi_215455514
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Luxe demonstraties zou je het kunnen noemen. De een voert actie voor een billijk loon of een goed pensioen, de ander heeft het al prima en sluit zich aan bij XR.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_215455523
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:

Sja, poldercultuur. Iedereen moet zijn zegje kunnen doen :')
In andere landen is er meer meer hirarchie en wordt de feestvreugde niet zo gauw bedorven. Kapitalisme (waar XR feitelijk ook tegen demonstreert) is eigenlijk zo slecht nog niet, het zorgt er ook voor dat je betaalbaar op vakantie kan. Naar landen waar mensen nog wel blij zijn dat ze berhaupt werk hebben.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_215465583
Vol trots poseren voor het Rijksmuseum dat ze op de belangrijkste dag van het jaar dicht wisten te houden :r

pi_215551994
quote:
Demonstranten bekladden KPN-hoofdkantoor in Rotterdam met nepbloed: ‘Sponsor genocide’
Op de ramen van het KPN-hoofdkantoor zijn met rode letters de woorden ‘Sponsor Warfair’ en ‘Sponsor Genocide’ geschreven. Volgens de politie waren drie demonstranten van XR Justice Now!, de ‘pro-Palestijnse afdeling’ van Extinction Rebellion, in rode uniformen de ramen aan het bekladden. Er zijn geen aanhoudingen verricht.
https://www.ad.nl/rotterd(...)r-genocide~ae24146a/
pi_215556920
SHELL WINT van klimaatactivisten Milieudefensie
https://www.geenstijl.nl/5179756/live-shell-vs-greenpeace
pi_215616519
quote:
Actiegroep bekladt KPN-hoofdkantoor in Rotterdam ‘voor de zevende keer deze week’ met nepbloed
Demonstranten van XR Justice Now! hebben zondagmiddag de ramen van het KPN-hoofdkantoor in Rotterdam opnieuw beklad met nepbloed. Het is de naar eigen zeggen zevende keer deze week dat de actiegroep protest voert bij het pand.
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-nepbloed~a39ece57/
In een week tijd 7x een hoofdkantoor met bloed besmeuren, daar trots over berichten en er ook nog mee wegkomen 8)7
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 november 2024 @ 10:49:54 #230
Brabo Bastard
pi_215641531
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 21 november 2024 @ 11:05:28 #232
182233 thedeedster
pi_215641692
quote:
Indicatief voor het niveau van die koekenbakkers. :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 november 2024 @ 11:05:46 #233
Brabo Bastard
pi_215641696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Behoorlijk ja :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215641718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als ik Duits ga schrijven maak ik ook fouten.
pi_215641746
twitter
pi_215641773
twitter
pi_215642173
quote:
Die lui gebruiken vaker de Engelse taal dus als ze eens een
keer wat in het Nederlands proberen duidelijk te maken gaat het mis.
  donderdag 21 november 2024 @ 13:50:08 #238
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215643046
quote:
9s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:10 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Toch mooi om te zien hoe de trommelaar(ster???) in het roze naadloos de geschreeuwde nietszeggende oneliners steeds weer qua ritme oppakt en begeleidt...

|:(
pi_215767186
quote:
Vandaag wordt de noodklok geluid door Extinction Rebellion, want het is helemaal mis met het klimaat. Nu echt! Met een onaangekondigde blokkade van de A12 verzoeken de activistjes niet-zo-heel-vriendelijk voor de zoveelste keer om de "fossiele subsidies" te afuera'en.

https://www.geenstijl.nl/(...)e-noodklok-op-de-a12

pi_215767265
Ik heb een oplossing voor die sufferds. Gewoon laten hangen en doen alsof ze niet bestaan. Plakken ze aan de weg? Gewoon volle vaart eroverheen rijden. Plakken ze aan een hek? Het hek gewoon opendoen en een beetje doordrukken als het tegenwerkt. Komen ze met tomatensoep naar de nachtwacht? Prima, volledig kaalplukken en af laten handelen door het CJIB (die gijzelen gewoon als je niet betaald zoals zij willen). Bovendien: onthoofden voor de misbruik van de tomatensoep.
pi_215767281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Gewoon met 200 kilometer per uur erdoorheen ploegen. Doen ze daarna nooit meer.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 december 2024 @ 15:33:57 #242
Brabo Bastard
pi_215767372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze luiden de noodklok wel heel erg vaak.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215767617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:22 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb een oplossing voor die sufferds. Gewoon laten hangen en doen alsof ze niet bestaan. Plakken ze aan de weg? Gewoon volle vaart eroverheen rijden. Plakken ze aan een hek? Het hek gewoon opendoen en een beetje doordrukken als het tegenwerkt. Komen ze met tomatensoep naar de nachtwacht? Prima, volledig kaalplukken en af laten handelen door het CJIB (die gijzelen gewoon als je niet betaald zoals zij willen). Bovendien: onthoofden voor de misbruik van de tomatensoep.
Origineel hoor. Heb je ook nog realistische ideen?
What Would Goku Do
pi_215767622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ze luiden de noodklok wel heel erg vaak.
Tja zolang er niks mee gedaan wordt...
What Would Goku Do
pi_215767679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:22 schreef Telefoonvork het volgende:
Komen ze met tomatensoep naar de nachtwacht?
pi_215767719
quote:
Kernenergie is geen oplossing, ondanks de leugens van de lobby.
What Would Goku Do
pi_215767787
quote:
Correct.

Het is dan ook altijd erg makkelijk om te checken of mensen oprecht zijn in hun vermeende zorgen over klimaatverandering. Zodra activisten kernenergie als een (tijdelijke) oplossing afwijzen, weet je dat er een verborgen agenda schuilgaat (vaak radicaal tot extreemlinks) achter het gedram over het klimaat.
  Forum Admin woensdag 4 december 2024 @ 16:31:56 #248
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215767879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:14 schreef viagraap het volgende:

[..]
Kernenergie is geen oplossing, ondanks de leugens van de lobby.
Kernenergie had 30/40 jaar geleden een goede tussenoplossing kunnen zijn. Nu niet meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215767949
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Het is dan ook altijd erg makkelijk om te checken of mensen oprecht zijn in hun vermeende zorgen over klimaatverandering. Zodra activisten kernenergie als een (tijdelijke) oplossing afwijzen, weet je dat er een verborgen agenda schuilgaat (vaak radicaal tot extreemlinks) achter het gedram over het klimaat.
Een verborgen agenda nog wel :') Iets anti-westers ofzo jou kennende?
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Kernenergie had 30/40 jaar geleden een goede tussenoplossing kunnen zijn. Nu niet meer.
Eens.
What Would Goku Do
pi_215864445
twitter
pi_215865458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:03 schreef viagraap het volgende:
Origineel hoor. Heb je ook nog realistische ideen?
Aldus degene die zich nog nooit verdiept heeft in wat XR nou precies eist.
Of heb je je inmiddels al eens ingelezen? Dan heb je inmiddels ook antwoord neem ik aan?

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef Accordtje het volgende:
We hebben het hier over "STOP DE FOSSIELE SUBSIDIE"....de kreet waarmee XR denkt een vrijbrief te hebben om overal te demonstreren waar het ze uitkomt.

Dus in het kader van "stop de fossiele subsidie" stel ik je een vraag waarbij de keuze die gemaakt wordt meteen flink snijdt in die fossiele subsidie waar XR vanaf wil.

Dus nogmaals: gaan we de energiebelasting voor bedrijven ophogen naar het tarief voor particulieren of gaan we de energiebelasting voor particulieren verlagen naar het tarief voor bedrijven? XR eist (zoals jij het zo mooi zegt) hierin een keuze, de fossiele subsidie moet immers afgeschaft worden. Dit is daar onderdeel van.

Maar goed, eigenlijk geef je met je reactie al aan dat je het hartstikke goed vind wat XR allemaal eist. Je hebt alleen geen idee wat de gevolgen zijn van de eisen die ze stellen.
Die maand ligt immers al even achter ons ondertussen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef viagraap het volgende:
pi_215988500
XR gaat gewoon weer de A10 blokkeren:
https://www.parool.nl/ned(...)terdam-aan~b3992c11/
  dinsdag 24 december 2024 @ 19:48:49 #253
182233 thedeedster
pi_215988664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed moment voor een nieuwe betonlaag. ^O^
pi_215988809
quote:
Kunnen ze dat niet gewoon eens op een donderdagochtend doen? Dan kunnen we eens goed zien hoeveel sympathie de gemiddelde Nederlander nou eigenlijk heeft voor XR.
  dinsdag 24 december 2024 @ 20:31:54 #255
182233 thedeedster
pi_215989033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 20:03 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Kunnen ze dat niet gewoon eens op een donderdagochtend doen? Dan kunnen we eens goed zien hoeveel sympathie de gemiddelde Nederlander nou eigenlijk heeft voor XR.
Alsof die lui zich daar dan ook maar iets van aantrekken.
pi_215989036
quote:
Natuurlijk, zitten toch geen consequenties aan vast.
pi_216277960
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-stellen~a13edd1e/

Illegale demo. Hele stad vast, ambu's omrijden.

Opgepakt en weer vrijgelaten. :O
  Moderator / Redactie FP maandag 13 januari 2025 @ 10:56:51 #258
Brabo Bastard
pi_216278039
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Zelf zeggen ze ambulances te hebben doorgelaten. Is daar bewijs van?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216278068
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geen idee.

Ze hebben 6 kruispunten platgelegd alles stond vast, al zouden ze het willen dan kan een ambu er nog niet door lijkt mij.
  maandag 13 januari 2025 @ 11:05:13 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216278104
Zolang ze slap blijven optreden tegen deze lui zal dit gewoon doorgaan.
pi_216278850
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Geen idee.

Ze hebben 6 kruispunten platgelegd alles stond vast, al zouden ze het willen dan kan een ambu er nog niet door lijkt mij.
Genoeg filmpjes van dit soort blokkades te vinden dat ze dat doen, heb het zelf ook vaak genoeg gezien waaronder afgelopen zaterdag. De tunnelbak en n kruising waren door XR zelf bezet, de rest mag je de politie voor aankijken. Je kunt ook beargumenteren natuurlijk dat de politie die kruispunten af moet zetten voor de veiligheid maar alleen een oprit/afrit zou genoeg moeten zijn. In ieder geval hadden de ambulances als het aan XR zelf gelegen had altijd gewoon door gekund en is het vals van de gemeente om dat alleen bij XR te leggen. Heb ze er in september '23 niet over gehoord toen er tienduizenden mensen present waren die wl op n plek mochten blokkeren.
What Would Goku Do
pi_216278860
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Zowel de politie als het OM verzaken hier flink.
pi_216278949
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:04 schreef viagraap het volgende:

[..]
[..]
Genoeg filmpjes van dit soort blokkades te vinden dat ze dat doen, heb het zelf ook vaak genoeg gezien waaronder afgelopen zaterdag. De tunnelbak en n kruising waren door XR zelf bezet, de rest mag je de politie voor aankijken. Je kunt ook beargumenteren natuurlijk dat de politie die kruispunten af moet zetten voor de veiligheid maar alleen een oprit/afrit zou genoeg moeten zijn. In ieder geval hadden de ambulances als het aan XR zelf gelegen had altijd gewoon door gekund en is het vals van de gemeente om dat alleen bij XR te leggen. Heb ze er in september '23 niet over gehoord toen er tienduizenden mensen present waren die wl op n plek mochten blokkeren.
Je kan als ambulance absoluut niet het risico nemen of ze je er wel of niet door laten he.
pi_216279011
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Je kan als ambulance absoluut niet het risico nemen of ze je er wel of niet door laten he.
Nou mooi dat het totaal geen vraag is of je er door kunt dan, dat kan namelijk altijd.
What Would Goku Do
pi_216279048
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:18 schreef viagraap het volgende:

[..]
Nou mooi dat het totaal geen vraag is of je er door kunt dan, dat kan namelijk altijd.
_O- grapjas..

dat is dus niet het geval..
  maandag 13 januari 2025 @ 12:23:31 #266
182233 thedeedster
pi_216279085
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zowel de politie als het OM verzaken hier flink.
Zolang mensen blijven blaten dat protesteren mag schuren, blijf je deze ongein houden.

Die lui hebben z’n bord voor hun kop.
pi_216279092
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:21 schreef mschol het volgende:

[..]
_O- grapjas..

dat is dus niet het geval..
Waar baseer je dat op? Ben je er weleens gaan kijken? Heb je beeld van een ambulance die er niet langs zou mogen? Of geloof je gewoon blind de driehoek in Den Haag die al vaker de boel verdraaid?
What Would Goku Do
  maandag 13 januari 2025 @ 12:41:18 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216279303
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zolang mensen blijven blaten dat protesteren mag schuren, blijf je deze ongein houden.

Die lui hebben z’n bord voor hun kop.
Je hebt protesteren en protesteren. Continu de openbare orde verstoren begint onderhand heel vervelend te worden.
pi_216280087
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hebt protesteren en protesteren. Continu de openbare orde verstoren begint onderhand heel vervelend te worden.
Geef mij eens een voorbeeld van protest 'zoals het hoort' dat gewerkt heeft?
What Would Goku Do
  maandag 13 januari 2025 @ 13:37:51 #270
182233 thedeedster
pi_216280114
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:36 schreef viagraap het volgende:

[..]
Geef mij eens een voorbeeld van protest 'zoals het hoort' dat gewerkt heeft?
Hoezo moet het werken? Is er een of andere reden dat mensen die zeuren, ook hun zin moeten krijgen?
pi_216280131
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waar baseer je dat op? Ben je er weleens gaan kijken? Heb je beeld van een ambulance die er niet langs zou mogen? Of geloof je gewoon blind de driehoek in Den Haag die al vaker de boel verdraaid?
Ook al zouden ze er wel langs mogen, dat kunnen ze dan niet op volle snelheid, ze moeten er “doorgelaten” worden dus met 80kmpu aan komen scheuren gaat niet. Buiten dat heb je nog de nevenschade, andere wegen die vastlopen en extra drukte op andere wegen door die protesten. Dus meer reistijd.

En nee, een ambu die met spoed ergens naar toe moet gaat niet het risico lopen door zich in een protest te begeven.
pi_216280138
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hoezo moet het werken? Is er een of andere reden dat mensen die zeuren, ook hun zin moeten krijgen?
Je verwacht dus van mensen dat ze hun bed uit komen voor iets wat totaal geen zin heeft?
What Would Goku Do
pi_216280158
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef viagraap het volgende:

[..]
ik ben er meerdere malen langs gelopen ja, bij de utrechtsebaan.. daar was echt geen doorkomen aan voor een ambulance hoor :D
en ze gaan er al helemaal niet voor opzij; of in iedergeval niet allemaal
pi_216280165
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:39 schreef alopio het volgende:

[..]
Ook al zouden ze er wel langs mogen, dat kunnen ze dan niet op volle snelheid, ze moeten er “doorgelaten” worden dus met 80kmpu aan komen scheuren gaat niet. Buiten dat heb je nog de nevenschade, andere wegen die vastlopen en extra drukte op andere wegen door die protesten. Dus meer reistijd.

En nee, een ambu die met spoed ergens naar toe moet gaat niet het risico lopen door zich in een protest te begeven.
Dat is dan een andere vraag, het doorlaten of niet is de kwestie niet meer. En je laatste zin laat alleen maar zien dat je nooit buiten komt of je in groepen mensen begeeft, wat een kul. Wat voor risico loopt een ambulance in hemelsnaam tussen vreedzame protestanten?
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:41:02 #275
364681 over_hedge
pi_216280169
Zou toch wat zijn als iedereen die vind dat zijn of haar ideologien belangrijker zijn dan wetten en regels hier ook naar zou gaan handelen zoals dit groepje debielen :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 13 januari 2025 @ 13:41:23 #276
182233 thedeedster
pi_216280179
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:39 schreef viagraap het volgende:

[..]
Je verwacht dus van mensen dat ze hun bed uit komen voor iets wat totaal geen zin heeft?
Hoezo verwacht ik dat? Ik verwacht helemaal niks van die mafketels. Misschien dat ze eens normaal gaan doen.
pi_216280199
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben er meerdere malen langs gelopen ja, bij de utrechtsebaan.. daar was echt geen doorkomen aan voor een ambulance hoor :D
Was er een ambulance toen je daar was? Dat is wat ik vraag, of je een ambulance hebt gezien die er niet door kon. Zodra er een ambulance nadert maakt men namelijk altijd een baan vrij met hulp van oa handgebaren waarvan iedereen daar of op zijn minst 90% op de hoogte is.

Ergo, als je niet weet waar je over praat moet je ook niet met valse beschuldigingen komen.

Edit naar aanleiding van edit waarbij je stelt dat ze [i]niet/i] opzij gaan:
Heb je dit daadwerkelijk zien gebeuren?
What Would Goku Do
pi_216280224
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch wat zijn als iedereen die vind dat zijn of haar ideologien belangrijker zijn dan wetten en regels hier ook naar zou gaan handelen zoals dit groepje debielen :r
Het is volgens het Europees recht toegestaan een weg te blokkeren ter protest. Zodra de politie vordert dat je weg moet ben je burgerlijk ongehoorzaam, nou poe zeg wat een boeven. Pas de wetten dan maar aan als het je dwarszit. Mocht je vinden dat de politiek dat niet snel genoeg doet kun je aandacht vragen middels een oh nee wacht daar ben je tegen...
What Would Goku Do
pi_216280241
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:41 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hoezo verwacht ik dat? Ik verwacht helemaal niks van die mafketels. Misschien dat ze eens normaal gaan doen.
Tja kan ik ook zeggen van mensen op het internet die vinden dat die protestanten normaal moeten gaan doen: wat een gezeik, ik verwacht dat je daarmee ophoudt. En nu?
What Would Goku Do
  maandag 13 januari 2025 @ 13:45:52 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216280254
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:45 schreef viagraap het volgende:

[..]
Tja kan ik ook zeggen van mensen op het internet die vinden dat die protestanten normaal moeten gaan doen: wat een gezeik, ik verwacht dat je daarmee ophoudt. En nu?
XR bereikt nul komma nul, en roept enkel nog meer aversie op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 januari 2025 @ 13:46:03 #281
182233 thedeedster
pi_216280256
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:45 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dat mag je zeggen, maar dat je dit met elkaar vergelijkt spreekt wel boekdelen. Wat een zwaktebod.
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:46:26 #282
364681 over_hedge
pi_216280260
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:44 schreef viagraap het volgende:

[..]
Het is volgens het Europees recht toegestaan een weg te blokkeren ter protest. Zodra de politie vordert dat je weg moet ben je burgerlijk ongehoorzaam, nou poe zeg wat een boeven. Pas de wetten dan maar aan als het je dwarszit. Mocht je vinden dat de politiek dat niet snel genoeg doet kun je aandacht vragen middels een oh nee wacht daar ben je tegen...
Ah jij bent er dus ook 1tje die vind dat je ideologen belangrijker zijn dan de wet.

Als je wetten wilt aanpassen moet je een eigen partij beginnen ^O^ En waar ben ik tegen volgens jou? Niet tegen protesteren hoor. Zolang je het binnen de wet doet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216280283
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef viagraap het volgende:

[..]
Was er een ambulance toen je daar was? Dat is wat ik vraag, of je een ambulance hebt gezien die er niet door kon. Zodra er een ambulance nadert maakt men namelijk altijd een baan vrij met hulp van oa handgebaren waarvan iedereen daar of op zijn minst 90% op de hoogte is.

Ergo, als je niet weet waar je over praat moet je ook niet met valse beschuldigingen komen.
ik weet prima waar ik het over heb, waarschijnlijk beter dan jij..
utrechtsebaan is dicht: Ambulances moeten omrijden, kost meer tijd en dus meer kans op dooien, dankje wel XR :r
pi_216280290
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ah jij bent er dus ook 1tje die vind dat je ideologen belangrijker zijn dan de wet.

Als je wetten wilt aanpassen moet je een eigen partij beginnen ^O^ En waar ben ik tegen volgens jou? Niet tegen protesteren hoor. Zolang je het binnen de wet doet.
Nou we doen het binnen de wet dus gefeliciteerd.
What Would Goku Do
pi_216280295
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:48 schreef mschol het volgende:

[..]
ik weet prima waar ik het over heb, waarschijnlijk beter dan jij..
utrechtsebaan is dicht: Ambulances moeten omrijden, kost meer tijd en dus meer kans op dooien, dankje wel XR :r
Je hebt het dus niet zien gebeuren en lult maar wat. Ik vat het nog n keer voor je samen: ambulances kunnen er altijd door, dat heb ik zien gebeuren in de echte wereld en op video.
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:49:43 #286
364681 over_hedge
pi_216280299
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:48 schreef viagraap het volgende:

[..]
Nou we doen het binnen de wet dus gefeliciteerd.
Sure. Iedereen gaat netjes weg wanneer de politie het vraagt. :') En niemand komt opdagen als de burgemeester protesten verbied.

Je probeert gewoon goed te praten om de wet te overtreden. Alleen maar omdat je vind dat jouw wereldbeeld is zoals het moet zijn.

Zo echt gezellig worden als iedereen zo dacht
pi_216280303
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat mag je zeggen, maar dat je dit met elkaar vergelijkt spreekt wel boekdelen. Wat een zwaktebod.
Je vindt het dus ook zwak om te roepen dat mensen met dingen moeten ophouden puur omdat je het zelf stom vindt?
What Would Goku Do
pi_216280320
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:49 schreef viagraap het volgende:

[..]
Je hebt het dus niet zien gebeuren en lult maar wat. Ik vat het nog n keer voor je samen: ambulances kunnen er altijd door, dat heb ik zien gebeuren in de echte wereld en op video.
Blijf dat maar geloven en houd je oogkleppen maar op, ondertussen vallen er dooien :)
want nogmaals: ze kunnen er niet door, onmogelijk als mensen aan het asfalt vast zitten
pi_216280329
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Sure. Iedereen gaat netjes weg wanneer de politie het vraagt. :') En niemand komt opdagen als de burgemeester protesten verbied.
De burgemeester kan deze protesten niet verbieden, wat snap je daar niet aan? En een vordering van de politie weigeren is hooguit burgerlijke ongehoorzaamheid. De politie kan daar wel boetes voor uitdelen, dat ze daar geen capaciteit voor hebben is niet de schuld van XR.
What Would Goku Do
pi_216280348
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef mschol het volgende:

[..]
Blijf dat maar geloven en houd je oogkleppen maar op, ondertussen vallen er dooien :)
want nogmaals: ze kunnen er niet door, onmogelijk
Is goed ik blijf geloven wat ik zelf heb gezien, blijf jij je waanbeelden lekker geloven.
Edit nav edit: de mensen plakken zich niet op alle rijbanen vast, dan kunnen er namelijk geen ambulances langs.
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:53:31 #291
364681 over_hedge
pi_216280366
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef viagraap het volgende:

[..]
De burgemeester kan deze protesten niet verbieden, wat snap je daar niet aan? En een vordering van de politie weigeren is hooguit burgerlijke ongehoorzaamheid. De politie kan daar wel boetes voor uitdelen, dat ze daar geen capaciteit voor hebben is niet de schuld van XR.
En weer ben je dus allemaal overtredingen goed aan het praten. Alleen omdat jij maar vind dat jouw wereldbeeld belangrijker is dan de rest.
pi_216280380
vervolg nav edit:
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je probeert gewoon goed te praten om de wet te overtreden. Alleen maar omdat je vind dat jouw wereldbeeld is zoals het moet zijn.

Zo echt gezellig worden als iedereen zo dacht
Zou prima gezellig kunnen zijn als iedereen zo dacht, ik heb geen idee wat daar het probleem mee is. Waarom maken we met zn allen wetten als we het er niet eens over kunnen worden?
What Would Goku Do
pi_216280381
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:52 schreef viagraap het volgende:

[..]
Is goed ik blijf geloven wat ik zelf heb gezien, blijf jij je waanbeelden lekker geloven.
Edit nav edit: de mensen plakken zich niet op alle rijbanen vast, dan kunnen er namelijk geen ambulances langs.
Een ambulance heeft verantwoordelijkheid, die gaat zich echt niet baseren wat jij hebt gezien, die ontwijkt gewoon elk risico, Jezus man heb je geen hersenen?
pi_216280389
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
En weer ben je dus allemaal overtredingen goed aan het praten. Alleen omdat jij maar vind dat jouw wereldbeeld belangrijker is dan de rest.
En weer negeer jij dat er praktisch geen overtredingen zijn. Kun je wel lezen?
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:55:39 #295
364681 over_hedge
pi_216280394
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef viagraap het volgende:
, ik heb geen idee wat daar het probleem mee is. W
Nee dat blijkt. Dat je geen idee heb hoe debiel jullie bezig zijn.
pi_216280413
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Een ambulance heeft verantwoordelijkheid, die gaat zich echt niet baseren wat jij hebt gezien, die ontwijkt gewoon elk risico, Jezus man heb je geen hersenen?
Ontwijkt elk risico? Het hoort er volgens mij bij dat je risico neemt om snel ergens te komen. Als ze elk risico ontwijken kunnen ze beter de traumaheli pakken. Verder ben ik niet de enige die dat heeft gezien, dat zou gek zijn. Ik vroeg mschol gewoon wat hij gezien dacht te hebben.
Ambulances kunnen er prima zonder enig risico door, ik weet niet wat daar moeilijk aan te begrijpen valt.
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:57:06 #297
364681 over_hedge
pi_216280415
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef viagraap het volgende:

[..]
En weer negeer jij dat er praktisch geen overtredingen zijn. Kun je wel lezen?
Je geeft zelf al voorbeelden van overtredingen :')
pi_216280426
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee dat blijkt. Dat je geen idee heb hoe debiel jullie bezig zijn.
Jij vindt het debiel op basis van dingen die niet waar zijn voorzover je hier laat zien. Dus wie is er nou debiel.
What Would Goku Do
pi_216280435
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je geeft zelf al voorbeelden van overtredingen :')
Waar dan? Snap jij wat burgerlijke ongehoorzaamheid inhoudt?
What Would Goku Do
  maandag 13 januari 2025 @ 13:58:29 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216280439
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:42 schreef viagraap het volgende:

[..]

Edit naar aanleiding van edit waarbij je stelt dat ze [i]niet/i] opzij gaan:
Heb je dit daadwerkelijk zien gebeuren?
Je hebt altijd een waterbedeffect. Weg is afgesloten, overal drukker, geen doorkomen aan, langzamer rijden dan normaal. Kost allemaal tijd.

Ga lekker op het malieveld staan met je kop. Waar je hoort te demonstreren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!fotograaf maandag 13 januari 2025 @ 13:58:45 #301
364681 over_hedge
pi_216280442
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef viagraap het volgende:

[..]
Jij vindt het debiel op basis van dingen die niet waar zijn voorzover je hier laat zien. Dus wie is er nou debiel.
Jij en je klimaatgekkies. En alle andere gekkies die het nodig vinden om te wet te overtreden om een punt te willen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')