abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215062642
-foutje-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2024 13:53:28 ]
pi_215064113
quote:
13s.gif Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je niet als kankerhoer constant de straat blokkeert komt er niemand je kankerhoer noemen.

Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.

Was getekend,
AhmedHeatwave
pi_215064134
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2024 15:19 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.

Was getekend,
AhmedHeatwave
:D
Dit, dus.
  zondag 22 september 2024 @ 15:23:39 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064178
Zie het debiele niveau van "links", vrouwen die daadwerkelijk niets verkeerd doen en door allochs worden uitgemaakt voor hoer vergelijken met huisterroristen die daadwerkelijk, bewezen, op video, geweld plegen en het opnemen voor gare kut palestijnen.

Triest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215064284
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.

Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.
Het woordje 'vreedzaam' doet nogal wat werk hier _O-
pi_215064303
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.

Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.
Het blokkeren van cruiseschepen en dus het verpesten van mensen hun vakantie is niet vreedzaam. Ik denk dat het op een grove manier uitschelden van zulke demonstranten niet helpt en hen zelfs juist weer iets geeft dat men in het eigen voordeel kan gebruiken. Maar deze vervelende mensen, die herhaaldelijk willekeurige burgers lastigvallen, zouden daar al aan hun haren moeten zijn weggesleept door de politie.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Zie het debiele niveau van "links", vrouwen die daadwerkelijk niets verkeerd doen en door allochs worden uitgemaakt voor hoer vergelijken met huisterroristen die daadwerkelijk, bewezen, op video, geweld plegen en het opnemen voor gare kut palestijnen.

Triest.
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215064369
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts één standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.

Heel ouderwets, ik weet het.
pi_215064406
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts één standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.

En op dat punt zijn we het dus eens, over dat deze demonstranten vreedzaam zouden zijn niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 22 september 2024 @ 15:40:10 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064408
quote:

[..]

Gewoon een valse vergelijking en je weet het.

Niemand pleit hier per se voor het kankerhoer noemen van wie dan ook, maar als we het over huisterroristen hebben die daadwerkelijk anderen schade berokkenen is een woordje roepen gewoon niet zo'n ramp.

Tering activist, Hamashoer, blokkeersnol was idd toepasselijker geweest B-).

Alsof iemand wat noemen zo veel erger is dan Ambulances blokkeren :').
Get woke, go broke!
pi_215064471
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gewoon een valse vergelijking en je weet het.

Niemand pleit hier per se voor het kankerhoer noemen van wie dan ook, maar als we het over huisterroristen hebben die daadwerkelijk anderen schade berokkenen is een woordje roepen gewoon niet zo'n ramp.

Ok Ahmed
  zondag 22 september 2024 @ 15:44:06 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215064485
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2024 15:43 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ok Ahmed
Apart dat als het uitkomt racistisch gedrag wel weer te billijken is :).
Get woke, go broke!
  zondag 22 september 2024 @ 15:53:07 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215064657
twitter

Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
RED ONS HENNIEGOD
pi_215064937
quote:

[..]

Ik heb wel meer standaarden, bijvoorbeeld dat je andermans bezit niet vernielt en niet op plekken gaat demonstreren waar dat niet mag, overlastgevend is en zelfs levensgevaarlijk kan zijn.

Een man zou ik trouwens ook niet uitschelden. Ik zou niet weten waarom vrouwen bijzonder zijn in dit opzicht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215065008
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”

Zo kan ze Gaza er weer bijhalen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215065022
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Haar ouders en de mensen om haar heen moeten zich echt schamen voor hoe ze haar misbruiken. Gewoon te walgelijk voor woorden.
pi_215065049
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”

Zo kan ze Gaza er weer bijhalen.
Climate justice is niets anders dan een slap excuus om geld van rijke landen naar arme landen te laten stromen.

Let wel: geld van de gewone burger. De miljardairs vullen hun zakken gewoon met de maatregelen.
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:05:22 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215121136
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 28 september 2024 @ 21:07:09 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215121163
twitter

En gewoon doorgaan dat tuig.
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 19:11:40 #174
38496 Perrin
pi_215130383
twitter
pi_215130426
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

En gewoon doorgaan dat tuig.
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
  zondag 29 september 2024 @ 19:41:07 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215130678
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 19:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.

Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.

Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo :').
Get woke, go broke!
pi_215130767
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.

Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.

Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo :').
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
pi_215130780
twitter

Zo kan het ook.
  zondag 29 september 2024 @ 19:52:04 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215130802
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
Sja, zo kan je het zien inderdaad.

Maar die kunnen niet overal zijn en zoals je al in IJmuiden zag, ze komen een keer de verkeerde tegen.
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 19:58:21 #180
38496 Perrin
pi_215130858
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.

We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
  zondag 29 september 2024 @ 20:19:50 #181
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215131089
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.

We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
:')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215131095
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
  zondag 29 september 2024 @ 20:26:18 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131152
quote:

Wat een activisten-speak zeg :').

Echt, niemand die jij morgen op straat zou vragen zou zo reageren, niemand.

Niemand is tegen "het milieu", tegen een goed klimaat, maar mensen zijn het wel zat om constant overal bijna persoonlijk de schuld van te krijgen van schreeuwlelijken als XR en die Oil-degenerates.

Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 20:27:29 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131170
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
Klopt,letterlijk:

twitter
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 20:27:33 #185
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131173
quote:

Ik haat ze niet.

Ik minacht hun decadentie, messias-complex en narcisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215134568
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')