Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.quote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je niet als kankerhoer constant de straat blokkeert komt er niemand je kankerhoer noemen.
quote:Op zondag 22 september 2024 15:19 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als jij je nou niet als kankerhoer zou gedragen, zou ik je ook niet hoeven naroepen dat je een vieze kankerhoer bent.
Was getekend,
AhmedHeatwave
Het woordje 'vreedzaam' doet nogal wat werk hierquote:Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.
Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.
Het blokkeren van cruiseschepen en dus het verpesten van mensen hun vakantie is niet vreedzaam. Ik denk dat het op een grove manier uitschelden van zulke demonstranten niet helpt en hen zelfs juist weer iets geeft dat men in het eigen voordeel kan gebruiken. Maar deze vervelende mensen, die herhaaldelijk willekeurige burgers lastigvallen, zouden daar al aan hun haren moeten zijn weggesleept door de politie.quote:Op zondag 22 september 2024 13:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Fraai is het niet nee, om vreedzame vrouwen op straat in hun gezicht te gillen dat het kankerhoeren zijn. Fraai is het niet.
Maar ach, zolang mensen in een ander ideologisch kamp zitten tillen we daar niet zo zwaar aan.
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.quote:Op zondag 22 september 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Zie het debiele niveau van "links", vrouwen die daadwerkelijk niets verkeerd doen en door allochs worden uitgemaakt voor hoer vergelijken met huisterroristen die daadwerkelijk, bewezen, op video, geweld plegen en het opnemen voor gare kut palestijnen.
Triest.
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts één standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 15:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn de norm in zulke kringen, dat zien we nu ook weer terug.
En op dat punt zijn we het dus eens, over dat deze demonstranten vreedzaam zouden zijn niet.quote:Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts één standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.
Heel ouderwets, ik weet het.
Gewoon een valse vergelijking en je weet het.quote:Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik heb geen dubbele standaarden hoor. Ik heb slechts één standaard: dat je vrouwen op straat niet moet toeschreeuwen dat het vieze kankerhoeren zijn.
Ok Ahmedquote:Op zondag 22 september 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon een valse vergelijking en je weet het.
Niemand pleit hier per se voor het kankerhoer noemen van wie dan ook, maar als we het over huisterroristen hebben die daadwerkelijk anderen schade berokkenen is een woordje roepen gewoon niet zo'n ramp.
Apart dat als het uitkomt racistisch gedrag wel weer te billijken isquote:
Ik heb wel meer standaarden, bijvoorbeeld dat je andermans bezit niet vernielt en niet op plekken gaat demonstreren waar dat niet mag, overlastgevend is en zelfs levensgevaarlijk kan zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
Haar ouders en de mensen om haar heen moeten zich echt schamen voor hoe ze haar misbruiken. Gewoon te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Kleine demon heeft probeert ook een nieuw verdienmodel te krijgen met haar mooie zwaar uitstotende truck met idem dito installatie erbovenop .
Climate justice is niets anders dan een slap excuus om geld van rijke landen naar arme landen te laten stromen.quote:Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
“One struggle, one fight. Climate justice, human rights.”
Zo kan ze Gaza er weer bijhalen.
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.quote:
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.
Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.
Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo.
Sja, zo kan je het zien inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.
We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.
Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.
Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo.
Wat een activisten-speak zegquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.
We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
Klopt,letterlijk:quote:Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
Ik haat ze niet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |