Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Maastricht.quote:
Gewoon overheen varen.quote:
Oppakken en afvoeren. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 18:57 schreef Aether het volgende:
Speech MinDef Brekelmans bij TU Eindhoven OPGESCHORT door Gaza-protest XR
https://www.geenstijl.nl/(...)eschort-door-protest
[ x ]
Ik denk dat als er een verbod was geweest op één van die vliegvelden het verbod niet was opgeheven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Maastricht.
Mogelijkheden genoeg.
Schiphol kan de namen toch kenbaar maken aan de vliegmaatschappijen. Dan kunnen zij de mensen alsnog op de zwarte lijst zetten zodat ze geen tickets voor een vlucht vanaf Amsterdam kunnen kopen. Gewoon met het argument dat deze mensen een risicofactor zijn in het vliegtuig.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat als er een verbod was geweest op één van die vliegvelden het verbod niet was opgeheven.
Dat kan. Was niet bepaald het punt wat ik probeerde te maken.quote:Op maandag 1 september 2025 22:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Schiphol kan de namen toch kenbaar maken aan de vliegmaatschappijen. Dan kunnen zij de mensen alsnog op de zwarte lijst zetten zodat ze geen tickets voor een vlucht vanaf Amsterdam kunnen kopen. Gewoon met het argument dat deze mensen een risicofactor zijn in het vliegtuig.
quote:De politie had ruim de tijd om arrestaties te verrichten, maar zag daar vanaf.
Hiermee verklaren
@POL_Groningen en @Het_OM ondernemers in Groningen vogelvrij. Ze scheppen een precedent: eigendommen van anderen zwaar vernielen is geen probleem.
Beter kunnen die winkeliers de volgende keer beter de harde kern van FC Groningen inschakelen als preventie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:10 schreef Nober het volgende:
Weer bezig geweest in winkels in Groningen.
[..]
[ x ]
https://x.com/benno_jongh/status/1964010226266337451
Ja, ze zijn weer aan het werk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze zijn weer terug van vakantie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |