Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En altijd weer dezelfde soort mensen, rare hippieachtige types met een gekleurd, wild kapsel of een kneuzig brilletje. Zet zulke mensen toch meteen eens voor 10 jaar vast in een isoleercel, dan is het zo afgelopen met zulk vandalisme.
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.
Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.
Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo.
Sja, zo kan je het zien inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2024 19:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze het wel goed bij de mensen die er toedoen zoals bijvoorbeeld de burgemeester die niet ingrijpt.
quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.
We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 29 september 2024 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat ze denken op deze manier sympathie te krijgen voor hun zaak. Ik snap op zich nog best dat ze zich zorgen maken om dingen hoor, er gaat nog veels te veel mis op deze planeet.
Maar onschuldige mensen, en in dit geval schilderijen, lastigvallen en besmeuren, blokkeren etc werkt echt alleen maar averechts.
Vrijwel niemand op straat etc is bewust pro-planeet slopen hoor, maar blijf ze zo lastig vallen en men gaat om je te etteren elke dag stookolie in het riool gieten ofzo.
Wat een activisten-speak zegquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Mensen haten Just Stop Oil niet omdat ze verstorende protesten organiseren, ze haten ze omdat ze ons eraan herinneren dat we niet kunnen accepteren dat we moeten veranderen.
We leveren onze kinderen liever over aan wat er gaat komen en doen alsof we het niet wisten. En daar worden we niet graag aan herinnerd.
Klopt,letterlijk:quote:Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
Ik haat ze niet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat meer kunnen wij als bevolking nog doen? En als de protesten aan de regeringen gericht zouden zijn, waarom blijf je dan mensen op straat lastig vallen?
Laten we dan met de bevolking de straat op gaan om onze regering te dwingen tot een asielstop. Vluchteling/gelukzoeker, maakt niet uit. We laten niemand meer toe. Dat is immers slecht voor onze bijdrage aan het klimaat.quote:Op maandag 30 september 2024 10:23 schreef torentje het volgende:
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.
Ik had zelf meer gedacht aan het verminderen van het gemotoriseerd verkeer door het aanleggen van voldoende spoorwegen om daarmee de steden en dorpen te bevoorraden.quote:Op maandag 30 september 2024 12:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Laten we dan met de bevolking de straat op gaan om onze regering te dwingen tot een asielstop. Vluchteling/gelukzoeker, maakt niet uit. We laten niemand meer toe. Dat is immers slecht voor onze bijdrage aan het klimaat.
quote:Op maandag 30 september 2024 10:23 schreef torentje het volgende:
[..]
Stoppen met het onleefbaar maken/houden van ons land, zou de bevolking kunnen doen.
Ja, dat zijn van die dingen die ik eigenlijk als hobby tussendoor doe, spoorwegen aanleggen, als lid van de bevolkingquote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik had zelf meer gedacht aan het verminderen van het gemotoriseerd verkeer door het aanleggen van voldoende spoorwegen om daarmee de steden en dorpen te bevoorraden.
Dan zouden we tenminste minder fossiele brandstoffen nodig hebben.
Hou toch opquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Het kan zijn dat ik de enige ben, maar ik denk zomaar dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Nee. Ik verschil radicaal van mening met deze mensen over de aanpak van klimaat- en milieuproblematiek. En dat is niet het probleem, maar wel dat zij vinden dat ze een absolute waarheid verkondigen en mogen drammen en hinderen en gevaar cre๋ren tot ze hun zin krijgen. Dat is onbeschoft, ondemocratisch en regelmatig ook nog eens crimineel.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Perrin het volgende:
Je zou mee kunnen helpen om met daden de fouten te herstellen die de oudere generaties gemaakt hebben.quote:Op maandag 30 september 2024 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die ik eigenlijk als hobby tussendoor doe, spoorwegen aanleggen, als lid van de bevolking.
We worden al compleet gemicromanaged op dit gebied, plastic verpakking om mijn papieren rietje, dop die aan de fles blijft hangen, overal statiegeld op, aparte vuilnisbakken voor dat statiegeldblik, alles is duurzaam, elektrische auto's worden steeds meer verkocht etc etc etc.
Ik heb geen eigen kinderen, al jaren geen auto meer, neem overal het OV en de fiets naartoe, wat de fuck willen jullie klimaatklappers nog meer in godsnaam?.
Dus terugreizen in de tijd en jouw vader een condoom geven, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zou mee kunnen helpen om met daden de fouten te herstellen die de oudere generaties gemaakt hebben.
Dan zou mijn vader geen kleinere mannen meer hebben om te slaan en om te pesten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus terugreizen in de tijd en jouw vader een condoom geven, bijvoorbeeld?
Nou, dat is toch wat je wilt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zou mijn vader geen kleinere mannen meer hebben om te slaan en om te pesten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Je zou mee kunnen helpen om met daden de fouten te herstellen die de oudere generaties gemaakt hebben.
Zoals altijd alleen jouw oplossing zou goed genoeg zijn, terwijl je andere, prima oplossingen niet wil.quote:Op maandag 30 september 2024 12:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Laten we dan met de bevolking de straat op gaan om onze regering te dwingen tot een asielstop. Vluchteling/gelukzoeker, maakt niet uit. We laten niemand meer toe. Dat is immers slecht voor onze bijdrage aan het klimaat.
De door mij geliefde vluchtelingen? Paar postjes gemist zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd alleen jouw oplossing zou goed genoeg zijn, terwijl je andere, prima oplossingen niet wil.
Nou, zak er dan maar in, als "we" dan een slechtere planeet achterlaten maar er wonen alleen de door jou zo geliefde vluchtelingen zie ik geen redenen meer om er moeite voor te doen.
Cultleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |