abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:30:27 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215146383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]
De door mij geliefde vluchtelingen? Paar postjes gemist zeker? :D

Je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik met open armen vluchtelingen sta op te wachten. Integendeel.
Nee, was tegen torentje, ik gebruikte jouw post als voorbeeld van oplossingen die hij niet wil ;).

My bad als het verwarrend was :@.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215146390
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, was tegen torentje, ik gebruikte jouw post als voorbeeld van oplossingen die hij niet wil ;).

My bad als het verwarrend was :@.
Ah ok. Ik dacht al :)
pi_215148699
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Zoals altijd alleen jouw oplossing zou goed genoeg zijn, terwijl je andere, prima oplossingen niet wil.

Nou, zak er dan maar in, als "we" dan een slechtere planeet achterlaten maar er wonen alleen de door jou zo geliefde vluchtelingen zie ik geen redenen meer om er moeite voor te doen :W.

Cultleden :').
De andere prima oplossingen zijn toch al verwezenlijkt door onnadenkende mensen? Onnadenkende mensen die ondanks hun fouten toch liefde willen. Zijn mijn liefde echter niet waard.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:50:45 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215156044
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:35 schreef torentje het volgende:

[..]
De andere prima oplossingen zijn toch al verwezenlijkt door onnadenkende mensen? Onnadenkende mensen die ondanks hun fouten toch liefde willen. Zijn mijn liefde echter niet waard.
Serieus: zoek professionele hulp. Je zit griezelig dicht tegen een Messias-complex aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215156449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Serieus: zoek professionele hulp. Je zit griezelig dicht tegen een Messias-complex aan.
Tegen individuen als jou heb ik dan ook veel hulp nodig. Of niet soms?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 13:19:03 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215157342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jep, dit dus
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:50:47 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215162893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Tegen individuen als jou heb ik dan ook veel hulp nodig. Of niet soms?
Individuen als JIJ, Jan Jurk.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215328666
Weer gedoe in IJmuiden

https://www.geenstijl.nl/5179344/ijmuiden

quote:
Update 9:22 - XR-meneer heeft het over 'demonstratierecht' enzo, maar dat vastketenen aan de sluis waardoor het schip er niet langs kan is toch wel next level. De 'burgerwacht' wordt trouwens op afstand gehouden door de politie. Grappig, het kán dus wel (@FemkeHalsema)
Wat, dat is toch gewoon een tegendemonstratie? En die moet binnen gehoorafstand plaatsvinden, hebben we eerder deze maand geleerd.
  maandag 21 oktober 2024 @ 10:38:53 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215329176
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weer gedoe in IJmuiden

[..]
Wat, dat is toch gewoon een tegendemonstratie? En die moet binnen gehoorafstand plaatsvinden, hebben we eerder deze maand geleerd.
Wat leuk dat die mensen allemaal speciaal de maandagochtend vrij hebben genomen van hun werk voor deze actie.

Oh, wacht.
pi_215329263
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 21 oktober 2024 @ 10:57:59 #211
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215329300
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weer gedoe in IJmuiden

[..]
Als bestuurders principieel en consequent zouden zijn; ja.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:26:52 #212
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330025
Demonstrant rond ongeveer 1.46.00 in de video:
Vanmiddag is er tussen 16.00 en 17.00 nog een demonstratie gepland bij de passagiersterminal in Amsterdam.
Verslaggever: Gaat u daar ook naar toe?
Demonstrant: Ja, als ik het red, want ik heb morgen een belangrijke afspraak staan in het ziekenhuis.
Verslaggever: Ondanks die afspraak ketent u zich hier wel vast met het nodige risico.
Demonstrant: Ja, dat noem ik dan overmacht. Ik heb al een keer eerder een afspraak gemist nadat ik opgepakt was, maar de klimaatcrisis is <bla bla bla> en we gaan gewoon allemaal dood.

Daarna nog een hele verhandeling over doodsbedreigingen van tegendemonstranten, geen respect daarvoor hebben, fascisten en het hele riedeltje over het 'succes' van de acties...

Vanaf 2.23u en verder is het ook humor, waar iemand z'n mond voorbij praat... _O-

8)7 8)7 8)7 8)7
pi_215330471
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Demonstrant rond ongeveer 1.46.00 in de video:
Vanmiddag is er tussen 16.00 en 17.00 nog een demonstratie gepland bij de passagiersterminal in Amsterdam.
Verslaggever: Gaat u daar ook naar toe?
Demonstrant: Ja, als ik het red, want ik heb morgen een belangrijke afspraak staan in het ziekenhuis.
Verslaggever: Ondanks die afspraak ketent u zich hier wel vast met het nodige risico.
Demonstrant: Ja, dat noem ik dan overmacht. Ik heb al een keer eerder een afspraak gemist nadat ik opgepakt was, maar de klimaatcrisis is <bla bla bla> en we gaan gewoon allemaal dood.

Daarna nog een hele verhandeling over doodsbedreigingen van tegendemonstranten, geen respect daarvoor hebben, fascisten en het hele riedeltje over het 'succes' van de acties...

Vanaf 2.23u en verder is het ook humor, waar iemand z'n mond voorbij praat... _O-

8)7 8)7 8)7 8)7
Waarom laten ze die vastgeketende niet gewoon zitten? Hup de rest van de demonstranten de bus in, inpakken en wegwezen.
pi_215429605
quote:
Rijksmuseum sluit zaterdag deuren tijdens Museumnacht om aangekondigde actie XR
Het Rijksmuseum doet zaterdagavond niet mee aan de Museumnacht omdat Extinction Rebellion een actie in het museum heeft aangekondigd. Het Rijksmuseum meldt dat het genoodzaakt is de deuren gesloten te houden tijdens het evenement „gezien deze bedreiging voor de veiligheid van publiek, medewerkers en kunst.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ngekondigde-actie-xr
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215429642

Pardon? Als een actieklupje ongewenste verstorende acties wil houden in je museum ontzeg je ze de toegang. Weigeren ze, of worden ze gewelddadig dan bel je de politie. Wat is dit toch (wederom) voor slappe houding?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 17:13:11 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215429680
quote:
13s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Pardon? Als een actieklupje ongewenste verstorende acties wil houden in je museum ontzeg je ze de toegang. Weigeren ze, of worden ze gewelddadig dan bel je de politie. Wat is dit toch (wederom) voor slappe houding?
Iets met zachte heelmeesters.
pi_215430086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ab-surd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:19:06 #218
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215430139
quote:
13s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker een avondje uit van een ander vergallen. Die lui zijn honderd procent autistisch.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215430247
quote:
[ afbeelding ]

Het is niet alsof die actievoerders allemaal op hun voorhoofd hebben staan dat ze actievoerder zijn natuurlijk. Dus als ze binnen willen komen, komen ze toch wel binnen. En als ze dan binnen één of andere actie gaan starten, moet je met ze gaan knokken tussen de historische schilderijen en breekbare standbeelden.

Snap wel dat je dan zegt: bekijk het maar lekker.
pi_215430331
Buigen voor terrorisme. De definitie van opruiing is door het OM zover opgerekt dat ze hier in actie zouden moeten komen. Maar goed.
pi_215432505
Het wordt nog gekker, XR is zelf aanwezig bij de museumnacht en geeft workshops.

Dit land. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215439159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
Het wordt nog gekker, XR is zelf aanwezig bij de museumnacht en geeft workshops.

Dit soort organisaties nodig je toch niet uit, man man man :')
pi_215455514
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze mensen maken zich in eerste instantie geen zorgen om het klimaat, zij hebben een enorme hekel aan het Westen en willen daarom de cultuur hier verpesten en willekeurige burgers treiteren. We hebben inmiddels ook al een overlap gezien tussen bijvoorbeeld Extinction Rebellion, pro-Palestina/pro-Hamas sentimenten of pro-migratie activisme, dat zegt genoeg.
Luxe demonstraties zou je het kunnen noemen. De een voert actie voor een billijk loon of een goed pensioen, de ander heeft het al prima en sluit zich aan bij XR.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_215455523
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:

Sja, poldercultuur. Iedereen moet zijn zegje kunnen doen :')
In andere landen is er meer meer hiërarchie en wordt de feestvreugde niet zo gauw bedorven. Kapitalisme (waar XR feitelijk ook tegen demonstreert) is eigenlijk zo slecht nog niet, het zorgt er ook voor dat je betaalbaar op vakantie kan. Naar landen waar mensen nog wel blij zijn dat ze überhaupt werk hebben.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_215465583
Vol trots poseren voor het Rijksmuseum dat ze op de belangrijkste dag van het jaar dicht wisten te houden :r

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')