Verloopt allemaal in goede orde, maar maak je borst maar nat als die ***boeren verhaal gaan halen. Hoeven ze hier in de Rijnmond niet te proberen trouwens. Dan gaat de industrie-, transportsector moeilijk doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn er nog steeds geen doden gevallen?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Verloopt allemaal in goede orde, maar maak je borst maar nat als die ***boeren verhaal gaan halen. Hoeven ze hier in de Rijnmond niet te proberen trouwens. Dan gaat de industrie-, transportsector moeilijk doen.
Met een shovel eroverheen karre.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze willen de snelweg permanent blokkeren:
[ x ]
Toen m'n neefje nog een peuter was had ie ook wel eens zo'n bui dat hij op de grond ging liggen en pas weer mee wilde lopen als hij z'n zin kreeg. En net als toen adviseer ik ook hier om de betrefende huilebalken gewoon op te pakken, mee te voeren, en hun gebrul te negeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Gewoon nieuwe laag overheen gooien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Ik maak helemaal geen denkfout…quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout. energiebelasting en accijns spekken de schatkist. Fossiele subsidie kost de schatkist juist geld.
Weer zo'n XR sympathisant die achter het afschaffen van de "fossiele subsidies" staat, maar zelf geen idee heeft hoe deze "fossiele subsidies" zijn opgebouwd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Je maakt een denkfout. energiebelasting en accijns spekken de schatkist. Fossiele subsidie kost de schatkist juist geld.
Het is dan ook een onmogelijke eis die XR maakt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Weer zo'n XR sympathisant die achter het afschaffen van de "fossiele subsidies" staat, maar zelf geen idee heeft hoe deze "fossiele subsidies" zijn opgebouwd.
Precies. En daarmee volkomen terecht dat er niet naar ze geluisterd wordt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is dan ook een onmogelijke eis die XR maakt.
Het is een grote clownshow bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is dan ook een onmogelijke eis die XR maakt.
Hoeft ook niet, ik rijd auto's af.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik van jou een gebruikte wagen wil kopen als je zo rijdt.
Geinig wel dat jij deze aanname kunt doen terwijl je ze niet eens 1 op 1 gezien hebt of überhaupt een individuele test met ze gedaan hebt om te kijken of er daadwerkelijk autisme in het gêne verborgen zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:34 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Hoog niveau Asperger autisme en andere woke ziektes sneu dat niemand eens tegen deze mensen zegt , niet doen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |