Beeeetje overdrevenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het grappige is dat een van de belangrijkste fietsroutes in Amsterdam onder het Rijksmuseum loopt en
al die fietsers nu een groot stuk om moeten fietsen dankzij XR. Hebben ze toch weer nieuwe tegenstanders gemaakt.
Dan ken jij de Amsterdammers niet.quote:Op zondag 8 september 2024 09:18 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Beeeetje overdreven![]()
[ link | afbeelding ]
https://fietsersbond.amsterdam/archief_onderdoorgangquote:een beknopt overzicht van meer dan 10 jaar onenigheid over de bestemming van de onderdoorgang…
Dat is wat anders dan 'een groot stuk omfietsen', want dat is het echt niet.quote:Op zondag 8 september 2024 09:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan ken jij de Amsterdammers niet.
[..]
https://fietsersbond.amsterdam/archief_onderdoorgang
Sinds zijn paddestoel moest wijken voor appartementencomplexen en een zesbaans snelweg is de heer Plop in rap tempo geradicaliseerd.quote:
Ik trok daar ook een wenkbrauw bij op. Het is totaal niet een groot stuk omfietsen.quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan 'een groot stuk omfietsen', want dat is het echt niet.
Wat dat betreft ook een beetje een rare keuze. Ga dan op Schiphol-Oost staan, cruiseschepen tegenhouden of bij de Rabobank deuren dichthouden.quote:Op zondag 8 september 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ach, daar werken ongetwijfeld allemaal mensen die de zaak van de demonstranten steunen.
Op de landingsbaan. En dan gewoon doorgaan met de vluchten.quote:Op zondag 8 september 2024 10:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook een beetje een rare keuze. Ga dan op Schiphol-Oost staan, cruiseschepen tegenhouden of bij de Rabobank deuren dichthouden.
Oke goed verhaal man.quote:Op zondag 8 september 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de landingsbaan. En dan gewoon doorgaan met de vluchten.
Confronteer die aandachtshoeren maar eens goed met de consequenties van hun gedrag. Helemaal klaar met die lui.quote:Op zondag 8 september 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de landingsbaan. En dan gewoon doorgaan met de vluchten.
Ben echt niks wijzer geworden van die paginaquote:Op zondag 8 september 2024 09:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan ken jij de Amsterdammers niet.
[..]
https://fietsersbond.amsterdam/archief_onderdoorgang
Het is niet zo moeilijk. Iemand zegt; “Nou, dat omrijden stelt toch niks voor?”quote:Op zondag 8 september 2024 10:50 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ben echt niks wijzer geworden van die pagina
"De Amsterdammer" - De fietsbond. Slecht verhaal van je dit.quote:Op zondag 8 september 2024 10:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Iemand zegt; “Nou, dat omrijden stelt toch niks voor?”
En dan laat ik zien dat de Amsterdammer daar anders over dacht. De hele verbouwing van het Rijks met een alternatieve ingang moest volledig op de schop.
Genoeg musea maar het Rijks is toch eigenlijk wel nummer 1. (Samen met van Gogh.) Zeker voor een toerist. Mooi balen als je van ver komt.quote:Op zondag 8 september 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik trok daar ook een wenkbrauw bij op. Het is totaal niet een groot stuk omfietsen.
En als je niet naar het Rijksmuseum kunt, dan ga je naar een van de andere musea. Genoeg keuze. Het is vooral vervelend voor het Rijksmuseum zelf, zo'n blokkade. Maar ach, daar werken ongetwijfeld allemaal mensen die de zaak van de demonstranten steunen.
Ik zou lekker naar het Stedelijk gaan.quote:Op zondag 8 september 2024 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg musea maar het Rijks is toch eigenlijk wel nummer 1. (Samen met van Gogh.) Zeker voor een toerist. Mooi balen als je van ver komt.
Dat is zo ongeveer het enige museum wat ik niks vind.quote:Op zondag 8 september 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar het Stedelijk gaan.
De vaste collectie vind ik heel oké, maar ik denk dat voor de doelgroep van het Rijksmuseum het Van Gogh Museum een aardig alternatief is.quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige museum wat ik niks vind.Alsof ze de kraalwerkjes van een peuterspeelzaal etaleren.
Plus dat je daar geen tijdslot reservering nodig hebt, bij t Rijks en het Van Gogh wel.quote:Op zondag 8 september 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar het Stedelijk gaan.
Jammer dan.quote:Op zondag 8 september 2024 12:57 schreef XLVNB het volgende:
[..]
"De Amsterdammer" - De fietsbond. Slecht verhaal van je dit.
Ik heb het niet gezien, maar ze viel ongetwijfeld al direct af zeker.quote:Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Straffen?
Dit soort mensen worden eerder beloond met een plekje bij De Slimste Mens.
[ afbeelding ]
Ja, laten we vooral de snellere weggebruikers niet afremmen.quote:Op zondag 8 september 2024 15:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jammer dan.
Gewoon helemaal opzouten met die XR.
Juist. Oprotten met die fatbikes.quote:Op zondag 8 september 2024 16:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral de snellere weggebruikers niet afremmen.
Zelden zo'n wijze uitspraak van jou gelezen als deze.quote:Op zondag 8 september 2024 16:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral de snellere weggebruikers niet afremmen.
Weet ik niet meer precies, maar wel langer dan 1 aflevering volgens mij.quote:Op zondag 8 september 2024 15:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ze viel ongetwijfeld al direct af zeker.
Moet niet gekker worre in dit land.quote:AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie wil dertien klimaatactivisten strafrechtelijk vervolgen voor het blokkeren van de A10, de ringweg van Amsterdam. Volgens het parket in Amsterdam hebben ze gevaar op de weg veroorzaakt aan het begin van de blokkades, die het werk waren van actiegroep Extinction Rebellion.
De mensen die het OM voor de rechter wil brengen, waren bestuurders en huurders van de auto’s waarmee het verkeer werd stilgezet. Vier van hen waren volgens het OM betrokken bij twee van dit soort blokkades.
https://www.telegraaf.nl/(...)bij-xr-blokkades-a10
Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
OM wil dertien klimaatactivisten vervolgen voor ’veroorzaken gevaar’ bij XR-blokkades A10
[..]
Moet niet gekker worre in dit land.
quote:Artikel 162
Hij die opzettelijk enig werk dienende voor het openbaar verkeer of het luchtverkeer vernielt, onbruikbaar maakt of beschadigt, enige openbare land- of waterweg verspert of een ten aanzien van zodanig werk of van zodanige weg genomen veiligheidsmaatregel verijdelt, wordt gestraft:
1°. met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is;
2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Niet allemaal, maar inmiddels weer voldoende.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:05 schreef hunterrnl het volgende:
Ow zijn alle XR leden terug van hun vliegvakanties ?
Zag ik ook voorbij komen.quote:Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Straffen?
Dit soort mensen worden eerder beloond met een plekje bij De Slimste Mens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |