Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATAT![]()
Huh. Hij gaf bij mij aan dat ik hem gewoon opende.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:05 schreef aeque het volgende:
Huh. Hij gaf bij mij aan dat ik hem gewoon opende.![]()
![]()
Jij had ook een lege tt?quote:
Nou, toeval...?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nee, hij heeft een ander aandachtsgebied. Ik heb vooral mn eigen werk en wat extra werk van mn afdeling, maar daarvoor mag/moet ik wat van mn eigen werk laten liggen. Mja mn team mist nog 2 personen, dus beetje werk herverdeeld.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef DerRabbit het volgende: [..] Heb jij nu niet zijn/haar werk lading erbij?
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Nog 2 dagenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?![]()
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.quote:
SWJ blijft 24 slapen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik dacht laat ik eens positief zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach hij was na opening al binnen 24 uur weer dicht, dus ik gok eigenlijk op morgen.![]()
![]()
Ah, dan heb je geluk met je eigen kantoorquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een ander aandachtsgebied. Ik heb vooral mn eigen werk en wat extra werk van mn afdeling, maar daarvoor mag/moet ik wat van mn eigen werk laten liggen. Mja mn team mist nog 2 personen, dus beetje werk herverdeeld.
Nee, nog 10 dagen! Dan kunnen we discussiëren of het lang genoeg open is geweest om de nr 2 als winnaar uit te roepenquote:
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
De tering!Ik ben behoorlijk vermoeid van de verhuizing, alle emoties er omheen, de financiële tegenslagen en alle werk wat er hier in huis moest en nog steeds moet gebeuren.
"Gezellig ff met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar het strand toe!"Goed ideeee!!!
Ik ben kapot!![]()
![]()
Dan roepen we jou als winnaar uitquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, nog 10 dagen! Dan kunnen we discussiëren of het lang genoeg open is geweest om de nr 2 als winnaar uit te roepen![]()
![]()
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan roepen we jou als winnaar uitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je mag hier ff lekker uitblazenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
De tering!Ik ben behoorlijk vermoeid van de verhuizing, alle emoties er omheen, de financiële tegenslagen en alle werk wat er hier in huis moest en nog steeds moet gebeuren.
"Gezellig ff met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar het strand toe!"Goed ideeee!!!
Ik ben kapot!![]()
![]()
![]()
Nee, zo werkt dat niet. En ik ga zeker geen nr 2 worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan roepen we jou als winnaar uit
Nummer 11 is mn streven
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
En waar staat dat in de regels?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.![]()
![]()
Oooh en iedereen zeggen dat dts zo vaak dichtgaat. Als ik kijk bij de winnaars van vorige seizoenen, is het maar 2 keer dicht geweestquote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs met 1 gemiste dag mag er geen winnaar zijn. Punt.
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Valt reuze meequote:Op donderdag 5 september 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh en iedereen zeggen dat dts zo vaak dichtgaat. Als ik kijk bij de winnaars van vorige seizoenen, is het maar 2 keer dicht geweest![]()
![]()
Er staat helemaal niks over dus tja. Net zoals dat er niks staat over mensen die vaker achter elkaar winnen. Ook dat mag wel aangepast worden om het spel leuk te houden voor anderen.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waar staat dat in de regels?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 5 september 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stelletje aanstellers zijn het ook![]()
![]()
![]()
Sporters die te vaak achter elkaar winnen vind je zeker ook niet leuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks over dus tja. Net zoals dat er niks staat over mensen die vaker achter elkaar winnen. Ook dat mag wel aangepast worden om het spel leuk te houden voor anderen.![]()
Pozza is ook nog eens mislukt!quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag hier ff lekker uitblazen![]()
![]()
![]()
Iemand voelt zich aangevallen.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sporters die te vaak achter elkaar winnen vind je zeker ook niet leuk?
Oven was niet genoeg voorverwarmd, bodem ging vast zitten aan de grill.quote:
Bovenkant leek goed bereid te zijn, maar de bodem smaakte echt als deeg.
Ding stortte ook helemaal in elkaar toen ik hem er uit probeerde te halen!
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.![]()
Is ook gewoon überhaupt geen regelquote:Op donderdag 5 september 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare regel
Alles is volledige willekeur
En sowieso heeft @aeque hier niets over te zeggen![]()
Alleen ons opperhoofd @SwJ, want dat is een wijs man
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Domino's dan maar?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oven was niet genoeg voorverwarmd, bodem ging vast zitten aan de grill.
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.![]()
![]()
Deze wijze vrouw weetquote:Op donderdag 5 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook gewoon überhaupt geen regel
En sowieso heeft @:Aeque hier niets over te zeggen![]()
Alleen ons opperhoofd @:SwJ, want dat is een wijs man![]()
![]()
Jij wil ff helemaal naar Drenthe komen met een pizza?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik wilde je net een Domino's pizza aanbieden...![]()
![]()
Had je de pizza zelfgemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.
Maar euhm volgende keer misschien op een rooster of bakplaat leggen ipv gelijk op de grill?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Uhu, omdat je wint.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare regelAls Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
Gelukkig jij ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook gewoon überhaupt geen regel
En sowieso heeft @:Aeque hier niets over te zeggen![]()
Alleen ons opperhoofd @:SwJ, want dat is een wijs man
Nee, stuur maar een Tikkie, das makkelijkerquote:Op donderdag 5 september 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil ff helemaal naar Drenthe komen met een pizza?![]()
![]()
Als als als... als m'n moeder een lul had, dan was het m'n vader geweestquote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu, omdat je wint.Als Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
[..]
Gelukkig jij ook niet.![]()
![]()
Maar.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar happen van genomen, de rest staat op het aanrecht om de groene container in te gaan.
Waarom maak je hem dan niet goed?
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als als als... als m'n moeder een lul had, dan was het m'n vader geweest
Denk je niet dat Justin hier is voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Uhu, omdat je wint.Als Dot nog zou mee doen en jij niet zou winnen was je allang weggeweest hier.
[..]
Gelukkig jij ook niet.
Haha denk je dat ik zulke rare regels zou maken als ik het voor het zeggen zou hebben?
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
We zitten in ONZ hequote:Op donderdag 5 september 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was je moeder een transvrouw en je moeder niet en je vader je vader niet want geen baarmoeder waarin jij kon ontstaan.![]()
![]()
Mag ik je ook een Tikkie sturen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, stuur maar een Tikkie, das makkelijker
Ik eet vanavond broccoli en wortels. Twijfel of ik er nog een speklap bij doe...Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Jij altijdquote:Op donderdag 5 september 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik je ook een Tikkie sturen?
Ik eet vanavond broccoli en wortels. Twijfel of ik er nog een speklap bij doe...![]()
![]()
Ben ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 18:34 schreef SoS87 het volgende:
DTS winnen is niet iets om trots op te zijn![]()
![]()
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.quote:Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Nee Butter Chicken is niet een heel pittig gerecht. Dan moet je Chicken Vindaloo nemenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.![]()
![]()
als het echt pittig was had ik het niet genomenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je het wel eens had genoemd, als tip voor HC toen ze om Indiase kookinspiratie vroeg. Maar ken het zelf niet. Ik stel me een heel mild gerecht er bij voor, maar het zal wel weer heel pittig zijn.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iemand moet die zware last op zich nemen. We mogen @JustinK dankbaar zijn dat hij zich afgelopen maanden heeft opgeofferdquote:Op donderdag 5 september 2024 18:34 schreef SoS87 het volgende:
DTS winnen is niet iets om trots op te zijn
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik doe het uiteraard allemaal voor julliequote:Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand moet die zware last op zich nemen. We mogen @:JustinK dankbaar zijn dat hij zich afgelopen maanden heeft opgeofferd![]()
![]()
Nee, ik hou niet zo van pittig gekruid etenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Butter Chicken is niet een heel pittig gerecht. Dan moet je Chicken Vindaloo nemen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van pittig gekruid eten![]()
![]()
Oh, ik dacht dat jij altijd juist van die pittige maaltijden eet, waar je een dag later weer plezier van hebtquote:Op donderdag 5 september 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het echt pittig was had ik het niet genomen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
ja soms, maar dan wel net pittig genoeg dat ik het de volgende dag ook voel maar dat ik bij het eten niet kapot ga en dat het niet de anders smaken gaat overheersenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd juist van die pittige maaltijden eet, waar je een dag later weer plezier van hebt
Uw ADH vitamine Worst
Dat was een fijne wandeling
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja rooster bedoel ik, en nee: gewoon eentje uit de diepvries!quote:Op donderdag 5 september 2024 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je de pizza zelfgemaakt?
Maar euhm volgende keer misschien op een rooster of bakplaat leggen ipv gelijk op de grill?![]()
![]()
Ik zou wel in een koudbad willen liggen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik zit in een warm badquote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ook lekker, alleen heb ik het al warmquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Chocopasta
Beeld kan wat grijs zijnquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waarom hebben we geen badderemojiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat zou raarrrr zijn.quote:
Maar champignon roomsaus ofzo, had gekund?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Lekker ik had kip met zwarte bonen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben we geen badderemoji
En internet was binnen maandag komt de monteur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1Er zijn er meerdere op diverse FOK!-gerelateerde sites.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben we geen badderemoji![]()
![]()
19:00A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kom maar langs.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Schikt het morgen?quote:
Ja hoor.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Heb veel geoefendquote:![]()
Top, zie je mij morgenquote:![]()
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
quote:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moest daar wel aan denken toen ik deze langs zag komenquote:
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Welke verdieping zit je? Nog een beetje leuk uitzicht vanaf je balkon?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Met de wind is het wel lekker buitenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was gewoon lekker op mijn balkonnetje vanmiddag staat daar nauwelijks zon op en er waaide een lekker windje.
Maar als je uit de wind in de zon staat of loopt is het warmA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hey Hidiquote:Op donderdag 5 september 2024 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
ah..DTS weer open?
Voor hoelang nu weer?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je niet in de zon zit scheelt al heel veel.
Welke verdieping zit je? Nog een beetje leuk uitzicht vanaf je balkon?
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ben meer van de tomatensausquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou raarrrr zijn.
Maar champignon roomsaus ofzo, had gekund?![]()
![]()
Whehe, oh?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik![]()
![]()
Dan heb je en naast je mensen wonen. Niet meer boven je?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit op de eerste en tevens bovenste verdieping.
Maar omdat ik een mooie zolder heb geen platdak ellende meer gelukkig ik kijk vooral uit op tuinen maar vind wel lekker rustig zo overdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pikante tomatensaus zeker?quote:
Maar zonder geraspte kaas, dat vind ik maar raar
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja bovenwoning zitten met 4 appartementen in het gebouw.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet echt een flat maar meer een bovenwoning? Wel fijn, dan heb je ook geen lawaai van je bovenburen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liefst wel pittigquote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pikante tomatensaus zeker?
Maar zonder geraspte kaas, dat vind ik maar raar![]()
Nee geen kaas, daar hou ik niet van![]()
![]()
Geen kaas eten![]()
Een oermens zijn die lactose intolerant is![]()
Soberso intolerant zijn
![]()
Maar soms ook wel handig dat niet iedereen dezelfde smaak heeft!Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Holaquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lang noet gezien. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Standaard eind augustusquote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de eerste al weer op 21 augustus liggen![]()
![]()
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker boeiend allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mensen die in de stress schieten omdat ze eind augustus in de winkel liggen.![]()
Dan pas?quote:![]()
Ik zag ze al op 3e kerstdag liggen
Jawel hoor...was een beetje klaar met zoveel fokkenquote:
Jij ook alles goed?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kruidnoten in je broekje zekerquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Ik zag ze al op 3e kerstdag liggen![]()
![]()
Helemaal boos en op sociale media zetten.quote:
Is voor de winkels mooi gratis reclame geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en zeggen dat ze elk jaar eerder komenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal boos en op sociale media zetten.
Is voor de winkels mooi gratis reclame geworden.![]()
![]()
Eentje pas?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste zak is al opperdepop![]()
![]()
in kaas wat gerijpt is zit sws nauwelijks lactosequote:Op donderdag 5 september 2024 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
Geen kaas eten![]()
Een oermens zijn die lactose intolerant is![]()
Soberso intolerant zijnUw ADH vitamine Worst
Dat zijn uit de kluiten gewassen Chernobyl eikels aan een zeer stevige boomstamquote:
Dus je bent een enorme zak?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn uit de kluiten gewassen Chernobyl eikels aan een zeer stevige boomstam
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je bent een enorme zak?
Ik moet nog 1 rijtje maar alles moet gezaagd worden en ik moet nog een tas inpakken en nog douchen en relaxenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Snap ik. Ben er. Zelf ook een stuk minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel hoor...was een beetje klaar met zoveel fokken
Jij ook alles goed?
Fijn te horen. Hier ook alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je bent een enorme zak?
Is Joost Klein in het topic?![]()
![]()
Hey Birdie.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste zak is al opperdepop
lolquote:Op donderdag 5 september 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is Joost Klein in het topic?Uw ADH vitamine Worst
Zo dan. Jij heb goed gescoord vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow heeft Kaatje eindelijk geneukt?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Jij heb goed gescoord vandaag.![]()
![]()
Helaas. Punten heeft hij gescoord. Of hij geneukt heeft weet ik niet. Was er niet bij 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow, net ff wat minder spannend dus, want punten scoren doet hij al dik een half jaar als geen ander!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas. Punten heeft hij gescoord. Of hij geneukt heeft weet ik niet. Was er niet bij 🤣![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wilt. Het is een echte strijder.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, net ff wat minder spannend dus, want punten scoren doet hij al dik een half jaar als geen ander!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Er zouden regels moeten zijn dat je geen 2x achter elkaar kunt winnen!
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!![]()
![]()
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt. Het is een echte strijder.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!![]()
![]()
Het is hopeloosquote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!![]()
![]()
![]()
Miste je al. Ben je druk drukkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt het dat auto update alleen werkt als je een abbo hebt?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
En als een topic te lang gesloten is, dat de nummer 2 wint, verdulleme!
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is zo zonde dat hij aan DTS verloren is geraakt ook!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Miste je al. Ben je druk drukkiesSmile, it's free therapy.![]()
Zo eerst maar eens douchen want ik stinkTrotste mama van Ambar
Ow mijn imitaties zijn dus iets te overtuigend!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er geen moeite mee hoor. Of het nu druk of rustig hij gaat er voor.![]()
![]()
Ik dacht al: ik ruik kaas!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo eerst maar eens douchen want ik stink![]()
Eens kijken of ik een weekend leven in een koffertje kan proppenTrotste mama van Ambar
Klopt, loopt tot eind september dat men iets mag bedenkenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je een goede UI voor @:loveyoulongtime maakt, kun je een abo winnen geloof ik
Lach met een schone bips![]()
O dateerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik veel hoofdpijn en wel wat dingen gedaan vanmiddag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je geen offroader?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
O dat
[..]
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.
quote:
Een wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe serie aan t kijken op Netflix
Eens zien of het wat isA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Off-road scootmobiel.quote:
Oh die!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of het wat is
In geval van sommige casual bezoekers die topickaaps doen staat het voor Diep Trieste Sekreet.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Abid-Meher het volgende:
DTS staat niet voor Doritos + salsa?![]()
Nee niet diequote:
Welke?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
Eens zien of het wat is♡♡♡♡![]()
The perfect couple..quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee die heb ik niet. 🤣quote:Op donderdag 5 september 2024 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Off-road scootmobiel.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wattes?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
In geval van sommige casual bezoekers die topickaaps doen staat het voor Diep Trieste Sekreet.
Tot nu toe, ben net begonnen met kijkenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het wat? Staat ook op mijn lijstje..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Geen horrorquote:
Je houdt t wel spannend...quote:Op donderdag 5 september 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot nu toe, ben net begonnen met kijken
Tot nu toe is het...
Leuk saai eng?♡♡♡♡![]()
Wel leukquote:Op donderdag 5 september 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je houdt t wel spannend...
Tot nu toe is het...
Leuk saai eng?
Ga je er heen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkieA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk koelt het weer wat af terwijl het zo lekker fris begon vanmorgen bolk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Ah daarom klonk het zo vreemd.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond!
Geniet er nog lekker van, want het kan zomaar weer een lange regenachtige herfst worden komende halfjaarUw ADH vitamine Worst
Kan je het eel via streams volgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vast welquote:Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het eel via streams volgen?Uw ADH vitamine Worst
Ja niets aan benauwd ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet er nog lekker van, want het kan zomaar weer een lange regenachtige herfst worden komende halfjaarOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgende week als beneden 20 graden en regenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Geniet er nog lekker van, want het kan zomaar weer een lange regenachtige herfst worden komende halfjaar
vond het meevallen hiero, was vanmiddag ff naar grootgrutter gelopenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende week als beneden 20 graden en regen![]()
![]()
![]()
Dst het minder warm wordt is niet erg, maar de hele dag regenquote:
misschien valt het wel mee dan wat nu wordt voospeldquote:Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dst het minder warm wordt is niet erg, maar de hele dag regen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dst het minder warm wordt is niet erg, maar de hele dag regen![]()
Wie weet welquote:Op donderdag 5 september 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien valt het wel mee dan wat nu wordt voospeldA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
We zien wel wat er komt en valtA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
En zolang je niet buiten aan het werk hoeft is het ook weer niet zo ergUw ADH vitamine Worst
Gelukkig welA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Welke? Ik luister nu ASOTquote:Op donderdag 5 september 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
Die nieuwe track van Armin en Hardwell is een serieus lekkere plaat@:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke? Ik luister nu ASOT![]()
A Song Of Trump?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
Nog nooit niks gekaapt hier, en als je het tegen de verkeerde zegt gaan ze het juist doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
In geval van sommige casual bezoekers die topickaaps doen staat het voor Diep Trieste Sekreet.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond!
♡♡♡♡![]()
mwahquote:Uw ADH vitamine Worst
Hij draait 'm wellicht ook i.v.m. de release morgenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar wasquote:Uw ADH vitamine Worst
ik heb de tijdquote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang je dit volhoudtUw ADH vitamine Worst
Je zal nog raar staan te kijken...quote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar was![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onjuist spatiegebruik, engelse ziekte![]()
![]()
![]()
Daar had je ons even hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gegoogled en het op het laatst expres wat verneukt!![]()
![]()
quote:Rookworst was er in ieder geval bij eerder dit jaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar was
Hema zonder z'n rookworst....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Rookworst was er in ieder geval bij eerder dit jaar.![]()
![]()
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebbenquote:Uw ADH vitamine Worst
Die zaken moeten gesloopt worden!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebben![]()
Allemaal de schuld van Frans van finance.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: